Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Kertokaapas cebarimiehet, millaista patenttia ootte värkänneet ko. kikottimeen sliparin asennuksen yhteydessä keskiseisontatukeen! se kun tuppaa nousemaan ketjuun kiinni! orkkisputkesta kun löytyy se stoppari (jaappanilaisen insinöörityön mestaritaidon näyte etten sanois, asentaa nyt stoppari pakoputkeen,höh) mut jossimuran RS3:ssa moista ei ole! Olemassa ei varmaankaan oo mitn valmispaloja vaan hitsipilliä joutunee näyttämään??

    Poiskaan mokomaa painolastia ei viitti ottaa, on meinaan huoltohommissa pienoinen apu, ketjun rasvaamisesta nyt puhumattakaan!

    Sitten vielä semmonen huoltoihin liittyvä kysymys: Millanen kyseisessä hondassa venttiilien välysten säätöväli, pysyykö hyvin kohdillaan jne.? muistelisin omaani olevan tehty noin 20tkm sitten 24 tonnin huollossa!

    kiittää ja kumartaa... Ens viikolla lyödään putken lisäks factoryn suutinsatsi ja K&N:n filsu kiinni, säädellään ja penkitellään IP dyno-test:llä. laittelenpa vaikka sitten jonkinlaista faktaa tännekkin kehiin!
  2. #2
    oisin kysässyt et mikä slipari sulla on ja mistä hankit?
    R1

  3. #3
    Omassa sliparissa (BOS) on tuo keskituen stoppari pultilla kiinni. Eli siinä siis putken valmistaja on ottanut keskituen mahdollisuuden huomioon. Sinänsä tuo viritelmä on kyllä vähän susi, koska ajan myötä stopparin kiinnitys löystyy ja sen myötä keski tuki nousee lähemmäs ja lähemmäs ketjuja...ja lopulta alkaa sitten hankaamaan.

    Offtopic:
    Törmäsin tuon oman sliparin kanssa eilen mielenkiintoiseen ongelmaan: Koska olen vähitelleen taas reissuun lähdössä, niin kiinnittelin laukkutelinettä paikoilleen => Laukkuteline ei sopinutkaan Sliparin kanssa paikoilleen. Sliparin kiinnitys nimittäin tuli alkuperäiseen putkeen verrattuna jalkatappitelineen toiselle puolelle, joten tilaa ei enää ollutkaan laukkutelineen kiinnitykselle. Ei muuta kuin vakioputki paikoilleen...

    - Juuri käytin omani 2000 vuosimallin F:n 48 000 km huollossa ja venttiileissä ei edelleenkään säädettävää, mutta tosiaan 24 000 km välein tuo välys pitää tarkastaa.

    - Kyselin itsekin tuota vapaavirtaus suodatinta suutinsarjan ja säädätyksen yhteydessä, mutta sanoivat, että eivät suosittele kyseiseen pyörämalliin sitä. Syy valitettavasti jäi hieman epäselväksi.



    <p>Honda NTV650 Revere -90 -&gt; Honda CBR600 F -00 -&gt; Kawasaki KLE500 -05 -&gt; Honda CBR600 F -07 -&gt; KTM 990 Supermoto R -11 -&gt; KTM 690 Enduro R -17</p>
  4. #4
    Lainaa (amiko @ Heinä. 28 2004,10:04) kirjoitti
    oisin kysässyt et mikä slipari sulla on ja mistä hankit?
    No se on Yoshimuran RS 3 teräskuorisena. Hintaa sillä on Duellin kuvaston mukaan about 500 ecua, mut itse sain käytettynä mp-foorumin osta/myy palstan kautta 300:lla eerolla

    Oon kuullu minäkin jotain sen vapaavirtaussuotimen toimivuudesta cebardissa ja vähän kahdenlaista mielipidettä kuullu asiasta, toiset sanoo että pelaa paremmin, toiset sanoo että ei mut mut...on ainaski kestävä ja pestävä

    No eipä kait siinä muuta vaihtoehtoo ole kun hitsailla putkeen jonkinlainen kiinnikkeen tapainen sille stopparille!
  5. #5
    Meidän Cebarissa on sama ongelma, seisontatuki nousee ylös ja rupee painamaan ketjuja. Siinä on Givin sivulaukkuteline, johon Micronin pakoputki on kiinnitetty pannalla ja alhaalta klemmarilla, joka kiristetään ruuvilla. Pakoputken pannan kiinnike kannattais varmaan laittaa laukkutelineen alle, koska se ainakin vääntää putkea sivuun vinoon (ja tärinä). Niin tai sit on ajateltu laittaa jotain kuumankestoliimaa putken sisään, kuumankestosilikoni ei pitänyt. Pakoputkessa on stoppari, mutta ei silti pysy putki paikallaan, vaan liukuu ulos sivulle säännöllisesti.
  6.  
  7. #6
    Ottakaa hyvät ihmiset se hirvittävä painolasti pois sieltä pyörän mahan alapuolelta. Itse irroitin sen ensimmäisenä ajettuani mopon kaupasta tallille.