Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
    Eli jälleen tarvittais kokemuksia eri renkaista tossa pyörässä. Omassa kesti dunlop 205 n.9500km. Nyt alla 8000km ajettu bt 020 ja kyllä sillä ainakin dunlopin kilsat rikkoo muuta kun ei vielä osaa ennustaa varmasti.

Rengaspaineitakin vois kuulostella, oletteko pitäneet suosituksen 2,9 vai jotain muuta. Itse olen nykyisessä pitänyt tasan 3 koska kilsoista suurinosa on kyytiläisen kanssa.

bt 020 tuntuu olevan tod.suosittu, mutta kai porukoilla on muitakin gummeja alla ollut, kertoilkaapa. *
    Mulla BT57 meni vaihtoon 7.5tkm:n kohdalla, pintaa oisko ollut about 1-1.5mm. Nyt alla pyörii Biablo ja tuntuu hyvältä tähän mennessä.
    Ensiasennuskumi (taka) BT57 kesti 13tkm, nyt alla BT20, jolla ajettu 12tkm. BT20 menee kohta vaihtoon, tilalle ajattelin Diabloa, jollainen jo edessä on.

Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
    Lainaa (Markku @ Heinä. 26 2004,22:46) kirjoitti
    Ensiasennuskumi (taka) BT57 kesti 13tkm, nyt alla BT20, jolla ajettu 12tkm. BT20 menee kohta vaihtoon, tilalle ajattelin Diabloa, jollainen jo edessä on.
    mulla on ZZR 1200, joka kai on ominaisuuksiltaan hyvin lähellä tupla XX:ää. Diablo kesti mulla n.9000 kilsaa, mutta pito sekä kuivalla että märällä tosi hyvä. Suosittelen.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
    No tuleepa vähän vastauksia * Sakki taitaa siis körötellä Battlaxeilla ?

Onkos kukaan kerinnyt ajaan loppuun vielä tuota uusi kuviollista 020 kumia, kestääkö yhtä hyvin kuin vanha? Uudella kuviolla tuli ainakin orgin shopista keväämmällä kyseinen kumi eräälle tutulle, mutta kylläkin eri pyörään.

Yhden asian huomasin kun omaa rengasta tsiikasin, nyt n.8500km ajettu ja reunat melkein uuden veroiset, kulunut siis vain keskeltä? Ajo ollut hyvin samanlaista kuin ensiasennuskumillakin jossa sentään reunatkin oli aika finaalissa lopuksi, ei ainakaan rauhallisempaa eikä vähempää mutkapätkiä ole tullut ajettua.

Mahtaako olla vain mainoskikka tuon battlaxin väite että reunalla on kumiseos pehmeämpää kuin keskellä ?
    Ensimmäisellä BT-20:lla 14700km, meni kulutusmerkin kohdalla vaihtoon. Toinen BT-20NT kesti enää 11tkm. Saan nähä miten pitkälle pääsee nykyisellä Diablolla.. *

Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Misukan sport pilotilla takana 7000km...menee loppukauden vielä ?? juuri ja juuri...
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    Vaihdoin juuri alle Metzelerin Z4:sen Aikaisempi rengas takana oli Pirellin Dragon Gts ja kilometrejä kesti 9000 ja sitten rupes kankaat irvistelemään.
    Alkuperäisellä BT57:lla takana 8100 km ja pintaa jäljellä 1,5 mm. Rengas on kulunut tasaisen pyöreästi ja pitoon olen ollut
    tyytyväinen. Päätiet olen kiertänyt kaukaa. Seuraavaksi alle ajattelin Metzelerin Z6:sta.
    Takana Michelinin road pilot paha sanoa vielä kestävyydestä mitään,ajettuna renkaalla vasta 2-3tkm.
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    Uskomattomia kilsa määriä! Mittarissa nyt n. 11 tkm. ja orkkisrenkaan jälkeen alla laitettu Mezleri olisi pitänyt vaihtaa jo vajaat tuhat kilsaa sitten. En tunnustaudu millään muotoa minkäänlaiseksi bomberiksi, enkä harrasta naurettavia kuminpolttoja. Joskus toki tulee otettua Bläkkäristä irti se mitä moposta irti lähtee, ja sitä vartenhan ainakin itse ko. pelin joskus hankin.
    mezeler z6 5000km ja kankaat näky!
    VFR:ssä Dunlop Sportmax(??) kesti 7200 km ja meni vaihtoon. Ny on alla Metzeler Z6 ja hyvältä on tuntunu, tosin vasta reilu tuhat kilsaa takana.
    BMW F800GS -11
    Lainaa (hdw @ Heinä. 29 2004,09:04) kirjoitti
    mezeler z6 5000km ja kankaat näky!
    Minkälaisella ajolla kun just vaihatin omaani z6. Edellinen z4 ja kesti noin 8000km, tosin uutena motoristina en hokassut miten paljo moottorijarrutus vie rengasta, tuli jarruteltua moottorilla noin parin sadan nopeudesta johonkin 150 useita kertoja kuudensadan kilometrin reissulla. Ku tulin kotio nii ol ilmestynä tasane kohta keskelle, voi sanoa et rengas kulu silmissä
    Dunlopin 205:ia on toinen menossa, eka oli (eka omistajalla) kestänyt 12 tkm, nyt mittarissa 21300 ja vielä kestänee 2-5 tkm (rauhallisesti...) kolmas 205:n takanen odottaa varastossa. Eka etunen (205) vaihdettiin 18 tkm huollossa.

Jukka
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
    Renkaista... Pyörä kuin pyörä, pehmeä kumiseos pitää ja päinvastoin. Michelin macadam on järkyttävän liukas rengas mutta kestää kuin tauti. n. 20000km helposti... pyöränä gsxf. Vaikkei pyörässä tehoja kauheesti olekaan, voin luvata, että koko talli on ollut valjastettuja suurimman osan ajasta Michelinillä on joku toinenkin pirun kulutuskestävä gummi, mutta en jaksa muistaa tyyppiä.
    ensiasennus takanen oli dunlop 205 ja kesti 6000km, nyt on alla mez z4 ja ajettu 6000km eikä kulutusta juuri huomaa, menee varmaan toiset 6000km
    Tonnikeiju
    BT 020 Kesti takana noin 12tkm ja kului suhteellisen tasaisesti.
    Edellinen kumi oli michelinin macadam X100 ja se kesti 13tkm ja kului myös kohtuullisen tasaisesti. Nyt meni alle michelinin pilot road. Pilot roadilla tuli ajettua reilu tonni ja kukumista ei juuri havaitse. Nyt kun vaihdoin renkaan, niin vaihtoehtona oli myös continentalin road attack. Onko kenelläkään kokemuksi ko renkaasta?
    Metzelerin Z6 ja sekalaista ajoa sillä takana n. 10tkm ja vielä on pintaa jäljellä... Olen ollu ihan tyytyväinen ja kestänyt ehkä hieman pitempään kuin BT020. Pito samaa tasoa...
    Suzuki Hayabusa K9

Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
    Itse ajelin michelinin Pilot road:lla. Kestävyys oli ihan hyvää luokkaa ja ajettavuuskin oli hyvä, ainakin omaan ajotyyliini olivat sopivat. Takanen meni vaihtoon yleensä noin 12 tkm välein ja vieläkin oli pintaa jäljellä. Ajoin myös muutamat sarjat pilotin sportteja mutta kuluvuus oli hiukan liian suuri, noin 5 tkm ja vaihtoon. Tietty pitokin oli parempi noilla gummeilla mutta alkoivat verottaa lompakkoa liian paljon. *Täytyy sanoa, että olen misukan kannattaja. Kaikissa pyörissä on ollut aina misukat ja on myös tästäkin eteenpäin.
  22.  
    Metzelerin Z6 jotain 7 tkm, 90 % kaks päällä ja varmaan puolet täydellä kuormalla (3 laukkua). Ens kesänä varmaan koitan jotain muuta
    "Ohittaminen kannattaa aina"