Oli töissä sen verran tylsää että pääteltiin testailla mimmoisen kiihtyvyyden 120 heppaa antaa ihan niinkuin paperilla. Lyötiin reppuun raceloggeri ja teipillä gps-antenni pyörän persuuksiin. Noh, jotain käyrää siitä sai. Aika hyvin huomaa käyrästä miten alakierroksilla (ykkösellä) ihan onneton kiihtyvyys. Vaihteen vaihtoon n. 11000 rpm:ssä.
Onks jollain jotain vastaavia käyriä ite testattuna ?
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
Sataseen reilu 6 sekuntia? Tuntuu vähän isolta luvulta...
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
Jeh itekki yllätyin, mutta 40kmh -> 100kmh vei taas reilut kaks sekkaa, ei nyt juuri sitä käyrää ole tällä koneella. Ainaki mun pyörä ei tod. ammu jos kierrokset on alle 4000-5000.
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
ei niitä tehtaan ja testien ilmoittamia kiihdytys aikoja mitatakaan "tyhjäkäynniltä" lähtiessä! Ja juurihan näin olit itse tehnyt!?
Jeps tyhjäkäynniltä lähdin, enkä kumit palaen ja laakerit paukkuen...
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
anyways, tuossa löyty vielä yks käyrä tilastoiksi.
Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
Tossa on '94 750 wesi ärrän kiihytys tulos... EI tyhjäkäynnillä lähdettynä... *
Reaktio : 1.265 s
60ft : 1.964 s
330ft : 5.046 s
660ft : 7.548 s
990ft : 9.673 s
ET : 11.630
Nopeus : 191.29km/h
How can i be lost if i got nowhere to go...
Jäi alkuun tajuamatta, että ei ole vedätetty "tosissaan"...
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
...mut kyl se silti vähän laiskalta näyttää alakierroksilla! En sitten tiedä, liekö tyypillistä tolle pyörälle?