Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Oli töissä sen verran tylsää että pääteltiin testailla mimmoisen kiihtyvyyden 120 heppaa antaa ihan niinkuin paperilla. Lyötiin reppuun raceloggeri ja teipillä gps-antenni pyörän persuuksiin. Noh, jotain käyrää siitä sai. Aika hyvin huomaa käyrästä miten alakierroksilla (ykkösellä) ihan onneton kiihtyvyys. Vaihteen vaihtoon n. 11000 rpm:ssä.

    Onks jollain jotain vastaavia käyriä ite testattuna ?
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  2. #2
    Sataseen reilu 6 sekuntia? Tuntuu vähän isolta luvulta...
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  3. #3
    Jeh itekki yllätyin, mutta 40kmh -> 100kmh vei taas reilut kaks sekkaa, ei nyt juuri sitä käyrää ole tällä koneella. Ainaki mun pyörä ei tod. ammu jos kierrokset on alle 4000-5000.



    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  4. #4
    ei niitä tehtaan ja testien ilmoittamia kiihdytys aikoja mitatakaan "tyhjäkäynniltä" lähtiessä! Ja juurihan näin olit itse tehnyt!?
  5. #5
    Jeps tyhjäkäynniltä lähdin, enkä kumit palaen ja laakerit paukkuen...
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  6. #6
    anyways, tuossa löyty vielä yks käyrä tilastoiksi.



    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  7. #7
    Tossa on '94 750 wesi ärrän kiihytys tulos... EI tyhjäkäynnillä lähdettynä... *

    Reaktio : 1.265 s
    60ft : 1.964 s
    330ft : 5.046 s
    660ft : 7.548 s
    990ft : 9.673 s

    ET : 11.630
    Nopeus : 191.29km/h



    How can i be lost if i got nowhere to go...
  8. #8
    Jäi alkuun tajuamatta, että ei ole vedätetty "tosissaan"...
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  9.  
  10. #9
    ...mut kyl se silti vähän laiskalta näyttää alakierroksilla! En sitten tiedä, liekö tyypillistä tolle pyörälle?