Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Jeps tota noin tuli tollanen pyörä hankittua ja nyt olisi modauksen aika! Itse olen suunitellut ostavani kokoputkiston ja powercommanderin. Mites tollanen vaikuttaa tehoihin ja kuinka kannattavaa tuo on? Pyörä vuosimalli on 04 eri siinä on efi. Mitäs muuta viriä tuohon olisi mahdollista laittaa?
    Kotona mulla on saksalaislehti , jossa olivat kairanneet 800-kuutioiseksi SV:n. Muistelen voimaa löytyneen mutta ei ihan halvalla.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Lainaa (V_llu @ Heinä. 26 2004,14:51) kirjoitti
    Jeps tota noin tuli tollanen pyörä hankittua ja nyt olisi modauksen aika! Itse olen suunitellut ostavani kokoputkiston ja powercommanderin. Mites tollanen vaikuttaa tehoihin ja kuinka kannattavaa tuo on? Pyörä vuosimalli on 04 eri siinä on efi. Mitäs muuta viriä tuohon olisi mahdollista laittaa?
    En halua olla nenäkäs, mutta, eihän se sv1000s maksa niin paljon enemmän kun sv650? uuden saa alle 13.000 euroa, ja paljonko se powercommanderi ja kokoputkisto tule maksamaan, asennettuna ja säädettynä?
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (GriZzLy @ Heinä. 26 2004,15:48) kirjoitti
    En halua olla nenäkäs, mutta, eihän se sv1000s maksa niin paljon enemmän kun sv650? uuden saa alle 13.000 euroa, ja paljonko se powercommanderi ja kokoputkisto tule maksamaan, asennettuna ja säädettynä? *
    En minäkään halua olla nenäkäs mutta paljonko maksaa 1000 SV ja Acra+Bowercommander? sekä säätö. Eiköhän toi ole se vakio viritys jonka joutuu tekemään melkein jokaiseen vakio pyörään...

<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Mjoo, totta tutiset
    Mutta ajattelutavallani ajoin takaa sen ajatuksen (paljon ajattelemista ) että tuskin sv650 saa viritettyä sen verran, että se olisi suorituskyvyltään samantasoinen sv1000s kanssa.

But 4get it, itsekkin olen tässä suunnitellut sv650s hankkiminen, eli voipi olla että itse ihmettelen samaa tässä joskus
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Jippo on se että ikää vain 25kw vehkeisiin(ensi kesänä) Nyt ei ilman korttia ajelua. Ja toi putkisto ainakin hankintaan, mutta voisko ton powercomanderin jättää pois?

http://www.yoshimura-rd.com/onlinest...3&selYear=2003

Tollanen kannu! Onko toi kokoputkisto? Ite niin ymmärsin, tai niin ainakin hain tuolta kokoputkea!
  8.  
    http://www.jhsracing.co.uk/start.htm Tuolta löytyy kaikenlaista kilkettä. Koko puljun kun ostas tyhjäks, ni saattas 100hp irrota.