Mitään faktoja en tiedä mutta luulen että sieltä tulee paranneltu versio 600rr:stä myös varmasti hieman viilattuja matka/customi malleja mutta tuskin mitään tajunnan räjäyttävää..
Se mitä tulee tuohon XX:ään niin on varmasti yksi mielenkiintoisimmista aiheista sillä suzuki ja kawasaki on kylla viennyt voitot tuosta hevosvoimakilpailusta ja hondan tietäen se ei niistä hepoista niin kamalasti perusta vaan ideologia on enemmän kokonaisuuden sovittaminen niin hyväksi kun mahdollista ja honda tietää että heti kun siltä tulee 190hp XX niin Suzuki + kawa nokittaa heti perään jollakin huikealla 200 hv vehkeellä
Toinen syy varmasti miksi XX:'' ei ole päivitetty vielä on se että nykyinen kehitysversio myy niin perhanan hyvin että se maksaa itseään/kehitystyötään takaisin paremmin kun odotettu ja niin kauan kun se myy niin hyvin kun mitä se myy niin ei kannata julkaista uutta versiota vaan panostaa niihin osa-alueisiihin joissa kilpailu on kovinta (master/superbike) osastolle + customit.
Kertauksena: omasta mielestäni muutoksia tulee, 600rr,Goldwing,Custom,VFR ? osastolle
Niin tämä on vain omaa spekulointia ja mutuilua.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
niin ja uudesta 750cc transalpista oli bikessä juttua kuvan kanssa,että vissiin jotain jännää tulossa
Suzuki Savage ls 650 -92 --> Honda cb500 -03 --> Honda cbr1000f -00 --> Honda cbr 1100xx -04 --> Yamaha FJR 1300a -05 --> Honda Pan European -08
Tietämättä tahdista sen tarkemmin, väittäisin Hondan tuovan viimeistään kaudelle 2006 MotoGP:n RCV:hen perustuvan katupyörän, hintanaan jotain astronomista (...ja näile kuitenkin löytyy ostajia, Suomessa ehkä 50.000 euroa on hyvä veikkaus), tuotantomääriltään jotain nyrkkipajan luokkaa (veikkaisin alle 1.000 kappaletta maailmanlaajuisesti).
Näin siksi, että kaudelle 2006 on tulossa Ducatin Desmosedicin katuversio, joka tuotantomääriltään riittää Superbike-luokitteluun. Eikä Honda ala katsomaan, kun joku "v*tun nyrkkipaja Bolongasta" kerää tittelit vakioptyörien MM-sarjassa. Eipä Hondalla kuitenkaan ollut muuta syytä kehittää SP-1 ja SP-2 mallejakaan. Nehän eivät kovin hyvin sovi Hondan muuhun tuotantoon.
RCV:n katuversio voipi kuitenkin olla aika vimpeä vekotin ja harppaus katupyörissä. Kilpailuhan tunnetusti kehittää.
Noin muuten, veikkaisin kauden 2006 Blackbirdin (OK, tämä aihe on toki 2005), olevan V-5 myllyllä.
Joittenkin kisa sääntöjen mukaan 600RR täytyy pysyä muuttumattomana 3 vuotta, että sillä pääsee johonkin tiettyn kilpailuluokkaan. Tämän perusteella uutta 600RR:ää ei vielä nähdä tänä vuonna.
Nedi VFR
Ja kun noita 200+/-hv pyöriä tulee, niin muistakaa, että renkaat kestää sitten 1000-3000km kerrallaan
Nytkin taitaa renkaiden suhteen useilla olla aika samanlainen ongelma vaikka on vaan noita tusina ZX10R yms. vastaavia nuhapumppuja, joissa on reilusti alle 200hv.
Ennustan, että pyöriin tulee hyvin pian tehoyläraja kaikkiin EU-maihin 100hv tms. Tai sitten monokokki munankuoret pakollisena ympärille ja ilmatyynyt sisään turvavöiden kera. Tai jarruvarjo persiiseen..
Ja mihin tarvitsee yli 100hv, no että peli kiihtyy 0-200km/h/xs kiihdytyskisoissa...
Tais mennä hiukka ohi aiheen mut sori. Toi muskelikustomi oli aika hauska bensakanisteriänkkäreineen.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Mä olen nähnyt tosta jo kuvankin... Pari vuotta sitten, joku protoversio. En vaan muista, että missä lehdessä. Siinä kuitenkin kaavailtiin tuotannon aloittamista vuonna 2005.(harkkis @ Elo. 07 2004,03:47) kirjoitti
Uskoo ken haluaa.. *
Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
Veikkaan, ettei renkaan kulutus nykyisestä enää kasva.. Jos ne haluaa samankokoisista moteista vielä lisää tehoja, kierrokset vaan nousee koko ajan -> väännöt menee ylemmille kierrosluvuille..(Italowestern @ Syys. 01 2004,23:48) kirjoitti
Normaaliajossa ei kuitenkaan tule koko ajan vedätettyä sinne ihan yläkiekoille, niin kyllä se taitaa olla niin, että alaväännökkäät pelit jauhaa sen nakin nopeiten. R1 on syöny mulla nopeiten renkaan -> siinä oli paukkuja alle 5000rpm hiukan paremmin kuin tässä nykyisessä Gixxerissä.
Pirellin Diablo Corsa takanakkina yllätti todella positiivisesti. Kesti paremmin (7000km) kuin alkuperäisenä alla ollut BT-012, mutta sen lisäksi myös piti ja oli kaikin puolin parempi.. Käytin 3.0 paineitta takarenkaassa, silti pito oli kadulle aivan riittävä. Tämä 7000km sisälsi vielä 4 käyntiä stripillä, joissa oli vetoja 4-5kpl/käynti.
Kyllä yli 200hp:lle käyttöä keksii ihan varmastiEn ole kuullut turbo-ukkojenkaan kauheesti valittelevan tehoista... Ja on tuo omakin vehje ilokaasuilla vähän yli 200hp, ja kyllä se ihan mukavalta tuntuu... Toivon vaan, että kaikki ei lähtis nyt tekemään pelkkiä kierrosmotteja, a'la 10R ja R1.. Ei siinä nimittäin kauheesti ole vaihtoehtoja, jos moottorit pidetään saman kokoisina ja silti halutaan lisää tehoja.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Totta turiset ! Kyllä se Busa taitaa edelleen pysyä rengaskauppiaiden mielipyöränä vaikka uusia tulokkaita varmasti tuleekin *(Tylyttäjä @ Syys. 02 2004,08:22) kirjoitti
![]()
Meitsi diggaa ihan pirusti!(Hybbe @ Elo. 24 2004,08:33) kirjoitti
![]()
(¨. ) -antakee tietä!
Näinä päivinä on kuitenkin aika harvinaista että malli pysyy yli 8 vuotta lähes muuttumattomana ja kauppa käy....(Yamaha1 @ Elo. 19 2004,13:11) kirjoitti
![]()
Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
Komento takas.. SP-2 tulee sittenkin vielä '05. Tällä kertaa kokomustana
LINKKI
Mut ei oo toi Repsol cebarikaan pahan näkönen..nam.
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
näyttäs siellä olevan optiona metalliharmaakin..mikä onkin ainoa oikea väri moottoripyörälle(Earthend @ Syys. 10 2004,19:49) kirjoitti
![]()
Löytyykö tuosta uudesta 750 Transalpista mitään uutta tietoa?
Tulossa kuitenkin? Esittely jo Suomen mopomessuilla ensi vuoden alusta?![]()
Just "nyt" ei bikeä...
2005 Tuntuu jäävän hienosäätö vuodeksi. Okei, ei tartte kenenkään repiä pelihousuja, tulihan viimevuonna 1000 CBR, mut ei oikein kolahtanut ainakaan itselle. Kawan 10 on asiaa.
Mut noi teippi, tai haarukoiden maalaukset on vähän niinku, puoli miljoonaa ajettuun saksalaiseen taksiin olis vaihdettu hampurissa uusi ratti ja suomeen rahdattuna tehty sellainen siisti kilometrit puolittava "huolta/tuunaus".
V-5 koneet vois noustaa hintahaitaria aika ylös, ainakin jos niiden olis tarkoitus olla nopeimpia, tehokkaimpia yms...
Jos muuten vanhat mallit myy hyvin, niin mikäs siinä. Jokainen ostaa mitä haluaa/voi? Valmistajillehan tää on vain bisnestä, meille kuluttajille, munan jatketta (kai naisetkin saavat "peränsä" näyttävimmiksi istuessaan pyörän päällä, ovat sit kuskin paikalla tai renkaan päällä) , egon paisuttelua, naapurin kateutta, virkavallan vastustusta, lieveilmiöitä...
Eiköhän ne isoimmat uudistukset tule kaikilta vuodelle 06, jolloin tulee voimaan nuo uudet EU:n päästöjudanssit. 05 menee useimmilta ihan face lift -tasolla...(kokki @ Syys. 15 2004,20:16) kirjoitti
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Uusi vfr v-5 kuulostaa mielenkiintoiselta ajatukselta![]()
Kyllä tämä todellakin on parasta mitä housut jalassa voi tehda!
Honda vfr vtec