Iltalehti tänään
"Alkoholin ohella poliisi epäilee onnettomuuden syyksi ylinopeutta. Moottoripyörä oli merkiltään upouusi Triumph Speed Master"
Ihmetyttää vaan,miksi ihmeessä pyörän merkki pitää mainita jutun yhteydessä?Sehän nyt on uutisen kannalta aivan sama vaikka heppu olisi ajellut Jawalla...tai no melkein sama...noo joka tapauksessa ääliö mikä ääliö...![]()
It only takes willpower.
No hei, onhan siinä sanat SPEED ja MASTER, tavallisen iltapäivälehtihysteerikon korvissa pyörä kuullostaakin jo joltain h*lvetinkoneelta mikä suurinpiirtein lähtee lentoon valoista ja kulkee ainakin neljääsataa. Sitten kun vielä epäillään ylinopeutta ko. tapauksessa niin sehän tarkoittaa vain ja ainoastaan että pyörällä on ajettu täysillä. Voevoe...
It ain't the size of the dog in the fight
-it's the size of the fight in the dog.
(hans_81 @ Heinä. 23 2004,14:54) kirjoitti
Valitettavasti liittyy juuri kyseiseen juttuun. Aikuinen humalainen ja ottaa kyytiin nuoren tytön, pistää vihaksi kyseinen toiminta
![]()
Kännissä prätkällä, ylinopeutta, ilman kypärää lapsi kyydissä ... toi on kuolemantuomion paikka, kauniisti sanottuna. Toivottavasti jätkä halvaantuu ja aivot toimii sen verran, että tajuaa tilansa + elää yli 120 vuotiaaksi.
Mun mielestä törkeämpää tekoa ilman joukkotuhoaseita ei voi tehdä. Vihaksi pistää todella![]()
Kiitos tiedosta. Pitäis kai lomallakin lukee lehtiä, toivottavasti ei tarviis ainakaan tämmösiä uutisia lukea enää. *(TSRS @ Heinä. 23 2004,15:32) kirjoitti
Ei saa turhaan lausua meikäläisen nimeä...
Ihme touhua. Noin ne vakuutusmaksut nousee.
Ja Ilta-Sanomat muisti näköjään mainita että "matkapyörä"![]()
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
No kyllä useasti mainitaan autonkin merkki jos joku tötöilee... tosin mun mielestä kaikki triumph kuskit on kännissä ajelevia idiootteja. Ja nyt sen tietää koko maa. Maine menee ja vakuutusmaksut nousee, teidän juoppojen takia![]()
![]()
Rakastan Itseäni
Jep ja kaikki muut motoristit ovat jo pitkään tienneet, että Gixxer-kuskit ovat järjettömiä kaahareita. *Lopettakaa heti se kaahaaminen ja prätkien kaataminen; muuten tässä ei ole kohta enää varaa ottaa mitään vakuutusta kikottimelle ja menee vielä yöunetkin.(Gixxerrr @ Heinä. 24 2004,20:12) kirjoitti
![]()
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Et taida tietää mitä toivot.(Watson @ Heinä. 23 2004,17:26) kirjoitti
Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.
-Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-
JKS
(Gixxerrr @ Heinä. 24 2004,20:12) kirjoitti
Jos tuo oli vitsiksi tarkoitettu heitto , oli sitten v...n huono semmoinen *Kaikenlaisia tyyppejä sitä täälläkin moderaattorin oikeuksin pyörii.... No , avatarkin kertoo jo paljon.... *
![]()
"It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
eikös kaikki kawakuskit ole widowmakereita olleet jo hamalta 60-luvulta alkaen, kun triplekawat tulivat, noh, trumpetistit olivat edesmenneen marlon brandon pääosittaman the wild onen tunnetuksi tekemiä raggareita. taisi olla ensimmäinen oikea prätkäleffa se.
näemmä jotkut provosoivat ja kärjistävät, sitten nauravat partaansa kun joku kommentoi tai ottaa kasvikunnan tuotteita hengitysaukkoihinsa. hehiö.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Oliko kuski sun kavereita tai sukulaisia ?(gipran @ Heinä. 24 2004,21:30) kirjoitti
Taas tässäkin yhteydessä vilahti kuolemantuomio.(Watson @ Heinä. 25 2004,14:06) kirjoitti
Polkupyöräni oli kaadettu pyöräsuojassa, haluisko joku käydä kostamassa...
edit: Kyllähän näitä mopoja myydään kaikille, joilla on varaa maksaa. Triumphejakin...
Desmo Jugend
Otan osaa pyöräsi kaatumisen johdosta(verner @ Heinä. 25 2004,15:04) kirjoitti
![]()
Koita kestää ja selviät siitä varmaan kuin mies.
Jotain rajaa noihin kommentteihin, jooko! Olkoonkin hymiöillä yms varustettu mut silti asiaton kommentti!(Gixxerrr @ Heinä. 24 2004,20:12) kirjoitti
Kun analogiset lähetykset loppuvat...
... siirrymmekkö oralogisiin???
no eipä tuo Gixxerrrin kommentti ollut todellakaan parhaasta päästä, mutta se oli sentään tarkoitettu vitsiksi. Minun mielestäni paljon pahempi on tämä:(timon @ Elo. 08 2004,01:41) kirjoitti
Jos joku laittaa vakavalla naamalla julkisuuteen viestin, että toivoo jonkun ihmisen halvaantuvan ja joutuvan kärsimään siitä tietoisuudessa mahdollisimman pitkään ja vielä mainitsee kuolemantuomion rangaistuksena ko. teosta, itse asiassa tietämättä koko homman taustoista yhtään mitään, niin minun mielestäni se on mautonta ja typerää.(Watson @ tossa äsken) kirjoitti
Minä pidän spekuloinnista, joten spekuloidaanpa hiukkasen. Mitäpä jos tuo ko. jutun mieshenkilö oli tämän tyttösen kanssa mökillä, jossa ei ollut muita kulkineita kuin ko. moottoripyörä. Siellä on maisteltu hiukan napanderia ja yht'äkkiä tyttö saa sairaskohtauksen, joka vaatii välitöntä hoitoa. Ambulanssin tulo paikalle kestää tunnin, puolitoista ja mies tietää ehtivänsä sairaalaan moottoripyörällään puolessa tunnissa. Olisiko arvon lukija tässä vaiheessa tehnyt samankaltaisen ratkaisun kuin jutun mieshenkilö, humalatilasta huolimatta, tai ehkäpä juuri sen johdosta? Minä varmasti olisin... Ja jos olisit tuohon ajeluun sortunut, niin olisitko sen jälkeen valmis puukottamaan itseltäsi selkäytimen poikki ja mm. paskomaan housuihisi loppuelämän ajan, rangaistuksena siitä, että ajoit kännissä?
Arvoisan Watsonin "vaatima" rangaistus on mielestäni kohtuuttoman suuri, vaikka kyseessä olisi ollut ns. huviajelukin. Olen melko varma, että kuljettaja ei tule koskaan pääsemään yli tapahtuneesta ja hän varmasti kärsii siitä tarpeeksi jo ilman ulkopuolisten langettamia rangaistuksia. Tottakai teko oli typerä ja turha, mutta kukapa meistä ei joskus idiotismiin sortuisi, varsinkin humalassa... tämä kaveri vain joutui maksamaan siitä kalleimman hinnan.
Että mietitäänpä siellä kotikatsomoissa mitä tänne milloinkin kirjoitellaan... itsekukin.
Jees, ymmärrän hyvin kantasi. Sulla on oma lehmä ojassa ja varmaan aina pelko perseessä milloin käry käy, siellä itsellä. Käyppä kertomassa myötätuntosi kyseiselle tyypille. Suomessa hyysätään ihan riittävästi rattijuoppomurhaajia. Vai voitko väittää vastaan ?(MadMan @ Elo. 13 2004,09:30) kirjoitti
Minun kantani on ehdoton 0-linja ja rangaistukset sitä mukaan.
edit: Alkoholisteillahan aina on ollut asioiden spekulointi mieleistä, siis selittely miksi juon miksi olen jurrissa jne.
No, huh huh! Ei täällä tarvitse mitään vaikeaa isäsuhdetta purkaa. Aika mautonta käydä asiallisia kommentteja kirjoittavan kimppuun henkilökohtaisella panettelulla.
Moni täälläkin tuntuu sisäistäneen koulussa huonosti länsimaisen oikeusvaltion periaatteet ja arvot. tärkeintä tuntuu olevan mahdollisimman rankat rangaistukset ja mielellään fyysiset sellaiset. Toivottavasti et toimi asemassa, jossa pääset käyttämään valtaa suhteessa toisiin ihmisiin.
Desmo Jugend
Oho! Täällähän oli vastaus... ja vieläpä mielenkiintoinen sellainen(Watson @ Elo. 13 2004,21:56) kirjoitti
Sanoisin, että ihmistuntemuksesi täytyy olla todellakin huippuluokkaa. Muutaman hassun foorumiviestin perusteella pystyit heti näkemään lävitseni ja tiedostit, että olen alkoholisti. Näit myös heti sen, että ajan kännissä harva se päivä. Loistavaa päätelykykyä rakas Watson, kertakaikkiaan
Eiköhän tämä aihe ala olla käsitelty, jäljellä ei taida olla kuin alkuperäisen aiheen savuavat rauniot...
Sovinnon eleenä voin tarjota muutaman huikan LadyLasolia, jos joskus tavataan, se maistuu paremmalta kuin tavallinen...
nimim. "ei päivää ilman känniä"