Tuolla ORG-shopissa olisi ko. selkäpanssaria myytävänä. Onko kellään moista kapistusta/kokemusta ko. tuotteesta? Kumpi koko 176cm pitkälle kuskille?
Jos jollain on mytävänä asiallinen selkäpanssari edukkaasti niin saa tarjota!
Z50J > Z50J > PV50 > AF1 > FZR600 > YZFR6 > CBR900RR > CBR600F
Mulla on se isompi koko noista ja oon 180cm ja hyvin pelittää se pienempi vois ehkä olla sulle sit passelimpi...riippuu tietty jos sul on pitkä selkä ni ehkä sit se isompi, itelläni ei oo ja todennäkösesti olisin pärjänny sillä pienemmälläkin...
Mulla on tuo pienempi ja olen 173cm lyhyt. Tuote kehitystä olen alkanut tekemään tuolle, kun sormet alkoi puutumaan ajossa. Tilanne helpottui kun laitoin sellaisen pikalukko hässäkän tuohon rintakehän alapuolelle vetämämään olkaimia yhteenpäin , jolloin ne ei purista kainaloista kaikkia verisuonia kasaan. Suosittelen.![]()
Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
Tuli tuollainen suoja hankittua ennen ajojen alkua ja kyllä sen aina kioskia kauemmaksi ulottuville reissuille on jaksanut pukea. Laadukkaampia/kalliimpia varmasti on, mutta hyvin olen ainakin omani kanssa tähän asti pärjännyt.
*Nimim. 174 pitkä ja pienempi koko riittää kovasti...
Kertokaas käyttökokemuksia tuosta ProGripistä sillon kun on takissakin oma selkäsuoja. Takin suojaa en viitsi alkaa repimään poies vaikka tuon "kilpikonnan" hankkisinkin - onko tuollainen tuplasuojaus huono? Takkeina Richan Lemans ja Millenium, molemmat siis tekstiilirotseja.
ProGripiä näyttää olevan ainoastaan kahta kokoa, onko tuo M koko liian iso tällaiselle 170cm/65kg ruipelolle ?
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Minulla on toisen merkkinen selkäsuoja (Clover) ja takkina Richan daytona nahkatakki, jossa oma selkäsuoja. Hyvin nuo ovat ainakin itsellä sopineet olemaan paikoillaan molemmat, en ole viitsinyt ottaa takista pois. Onko tuosta nyt tuplasuoja *(Jassu @ Heinä. 25 2004,21:29) kirjoitti
, tuskin, muttei tuo ole itseä haitannutkaan. Ehkä erillinen lisäsuoja yhdessä takin suojan kanssa nostaa takin kaulusta niskassa ylös/irti kaulasta hieman enemmän, muttei vedon tunnetta ole kuitenkaan esiintynyt.
Bring M. Backalive
Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
Mulla on tollainen Progrip ja sitä kun olen käyttänyt olen aina ottanut takin oman suojaläpyskän pois.(Jassu @ Heinä. 25 2004,21:29) kirjoitti
Eipä tuplasuojasta varmaan suuremmin haittaa ole, mutta kuitenkin.
Käyttökokemuksina voisin sanoa, että muuten hyvä, mutta tuntuu nousevan turhan hanakasti ylös, vaikka kuinka hyvin lantiolle sen tiukkaisi.
Tullakseen vanhaksi ja viisaaksi on ensin oltava nuori ja hullu
Onko mitään tietoa olisiko tuota suojaa missään Tampereella päin liikkeessä kans myynnissä, et ainakin pääsis testaan.
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---
Honda Transalp XL 700V
mulla kanssa tuollainen M-kokoa oleva Progrip ja tyytyväinen olen tähän saakka ollut. Ainoat negatiiviset asiat ovat tuo taipumus nousta "niskaan" ja lämpöisellä/sateella selkä hikoilee kun höyryt ei pääse suojan alta pois. Suosittelen jokatapauksessa. Ja itse olen kokoa 170/70....
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
kannattaa kasvattaa kunnon maha jolloin se vyö on sen alla, eikä panssari enään nouse.(AnDy @ Elo. 13 2004,16:19) kirjoitti
Kokemuksen syvällä rintaäänellä![]()
Linja-auton kuljettaja