Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Miten on asiantuntijat kautta maan, en oo ikinä vielä puuttunu jamahaan.
    Voisko tollaisella FZR1000 -90 ajaa vai olisiko paremoi Suzuki GSXR 1100?

Vaikka itekii oon kaikkien alojen asiantuntija niin siitä huolimatta apuanne kaivataan....
    Tulee aika jolloin p.....t tervataan! Ja niin tosiaan, asiantuntijalausuntoja aiheesta riippumatta. Takuu!
    Hop! Hop!
    Tulee aika jolloin p.....t tervataan! Ja niin tosiaan, asiantuntijalausuntoja aiheesta riippumatta. Takuu!
    Niin..Et kertonut kuinka papalle tuo tulee Itse oon jonkun verran -92 vuotisella kurvaillut ja kyllä siinä ainakin tulivoimaa piisaa 14 vuotta vanhaksi mopoksi.Onhan nuo vanhemmat vähä painavampia kuin uudet,mutta kyllä ainakin itse tuon kanssa tuli toimeen.Omalle paapalleni en viittis tommosta hommata,ku äijä on melkeen 80 v..
    Lainaa (pc25 @ Maalis. 10 2006,20:41) kirjoitti
    Niin..Et kertonut kuinka papalle tuo tulee * Itse oon jonkun verran -92 vuotisella kurvaillut ja kyllä siinä ainakin tulivoimaa piisaa 14 vuotta vanhaksi mopoksi.Onhan nuo vanhemmat vähä painavampia kuin uudet,mutta kyllä ainakin itse tuon kanssa tuli toimeen.Omalle paapalleni en viittis tommosta hommata,ku äijä on melkeen 80 v.. *
    750 CBX Hondalla olen pystynyt pysymään omalla kaistalla..heh!
    Lainaa (hudes @ Maalis. 10 2006,20:47) kirjoitti
    Lainaa (pc25 @ Maalis. 10 2006,20:41) kirjoitti
    Niin..Et kertonut kuinka papalle tuo tulee Itse oon jonkun verran -92 vuotisella kurvaillut ja kyllä siinä ainakin tulivoimaa piisaa 14 vuotta vanhaksi mopoksi.Onhan nuo vanhemmat vähä painavampia kuin uudet,mutta kyllä ainakin itse tuon kanssa tuli toimeen.Omalle paapalleni en viittis tommosta hommata,ku äijä on melkeen 80 v..
    Ahaa..nyt valaistuin (alkaa koffi potkimaan kunnolla) Kuvittelin aluksi,että oot äijälles mopoa hommaamas ja sitä kautta kyselet.ugh..vois laittaa koneen pian sulki ja keskittyä vaan tähän omaan juttuun..
    Lainaa (pc25 @ Maalis. 10 2006,21:05) kirjoitti
    Ahaa..nyt valaistuin * (alkaa koffi potkimaan kunnolla) Kuvittelin aluksi,että oot äijälles mopoa hommaamas ja sitä kautta kyselet.ugh..vois laittaa koneen pian sulki ja keskittyä vaan tähän omaan juttuun..
    Totta puhut veli hyvä....mut oikeesti..
    FZR vika on se, että tehoa piisaa, mutta takaiskari on yleensä täysi menettänyt vaimennuksensa. Yhdistelmä on melko hengenvaarallinen, mutta sekös harvaa estää.

Öhlinssiä vaan.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (hudes @ Maalis. 10 2006,19:47) kirjoitti
    Suoralla tiellä, veikkaan ma. Osta vaan Jammu, niin se onnistuu mutkassakin. Edellyttäen, että takaiskari on kunnossa, kuski hereillä, vauhtia sopivan vähän ja mutka loiva.
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    uteliaisuuttani kyselen että onko esim -89/90 versioinen FZR1000 kuinka "muinaisreki" verrattuna tuoreempiin tonnareihin jos matka-ajoa ajattelee ?

mites tuo kone.. kestääkö mietoa puhallinta, tuliko koneeseen isoja uudistuksia T-acee:n
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
    Kyllähän matkapyöränä on mitä mainioin pitkä ja painava, jotain koroketta se kaipaa vaan clipareihin sillä ajoasento "kurottava"
    - XT 660 R
  11.  
    Mulle tommosta tarjottiin. Se oli muistaakseni vm. 92. Tuli Saksasta kaikilla herkuilla. Istahdin kerran. Ajoin 300—metriä ja kiitti, mulle riitti. Polvikulma ja stonga oli enempi kyykkykamaa. Ei sovi papan verenkierrolle…
    ... jotain piti muistaa