Pitäs saada eliminoitua se ruma muovihärpäke ja vaihtaa se kauniiseen alumiiniin.
Eli tietoja kaivattais mistä sellasen vois löytää ja onko asennus kuinka helppo?
Pain is just weakness leaving the body
Just toi sama musta pyörä mullakin, ja samaa miettinyt...
Saattais onnistua, että toi muovinpala pois, ja metallinen pieni tilalle, sitten EU-kilpeen reikä siten, että penkkilukko tulee EU-rinkulasta läpi... Ois aika cool, muttei ehkä kytistä![]()
*** Triumph Speed Triple ***
* Ex. Honda CBR 600 *
Louisin luettelossa oli sellaisia kolmionmuotoisia hässäköitä mallikohtaisina ja sitte vielä yleismallikin. Jos ei muuten niin malliksi kun tekasee itse. Pikku-Hondaankin pitäis tehdä.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Oikeastaan ainoa keino saada pois koko hässäkkä takaa on äärimmäisen huonolaatuinen Extreme Graphicsin undertail. Vaatii melkoisesti alkuperäisosien leikkaamista ja silpomista, jotta sellaisen saa sinne sovitettua.
http://www.extremegraphicfsmd.com/indexeng.htm
Muut undertailit tahtovat aina jättää sinne säilytystilaa ja ruman avaimen kolon.
Aika hankala homma. Siksi keskityn itse uusiin jousitusosiin ja ohjausiskariin ja pcIII:seen ja speedohealeriin ja Gillesin clip-oneihin ja eturattaaseen ja oikeastaan kaikkeen muuhun tekniikkaan ennen tuota epäolennaista ja painavaa undertailia.mutta minä olenkin minä
![]()
![]()
No mulla toi menopuolen parantaminen ei oo mitenkään olennainen asia nyt, koska tää on vasta mun eka kyykky. Jotenka ulkonäön parantaminen on se ajankohtanen juttu.(Jyri @ Helmi. 19 2004,20:55) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
Tässä hyvä osoite, tollasen olen ajatellut itse tehdä.
http://www.cbrworld.net/CBR600/default.htm
Klikkaa Mods ja sitten
DeadPool is at it again !!! New F4 fender eliminator step-by-step tutorial ! (lots of pics!)
Hyvät ohjeet ja hyvät kuvat.
Tohon sitten vilkuille ja kilvelle pieni teline, kilven taidan laittaa kuitenkin ns. normaaliin kohtaan.
*** Triumph Speed Triple ***
* Ex. Honda CBR 600 *
Saiskohan tuollaista muovista alkuperäistä taka/sisäsuojaa mistään motari romikselta tms. purkuosana? En löytänyt mistään linkkejä purkaamoihin, missä ois motareiden osia...
tosin olen nähnyt niitä joskus täällä Orgissakin.
Jos tuollaisen löytäis, taitanee hinta olla kuitenkin tuollaisen Huggerin verran ellei enemmänkin?
En viihtisi mennä tuota omaa alkuperäistä leikkelemään ollenkaan.
Pitääkö tuota alkuperäistä suojaa siis leikellä myös, jos ostaa jonkun tuommoisen huggerin? Eikö sitä huggeria asennetta tuon orggis-suojan tilalle?
--- Honda CBR 600F ---
Ei tarvi edes mitää purkamista tms. Itte rälläköin vaan ton taustamuovin kilven kokoiseksi ja taittelin vähän. Hyvä tuli.
Sen muovin takana oli pienet reikäraudasta tehdyt tuet lähinnä noille vilkuille mutta samalle ne toi tukevuutta.
Voin laittaa paremman kuvan jos kiinnostaa.
Jeps, tuo sun pyörä vissiin VTR? *
Mulla on kyseessä CBR600 F vm. 00, eli samanlainen perä kuin tuossa mekanik:in viestissä.
VTR:ssä taitanee olla melko samannäköinen tuo perämuovi, eli
noi paksut sivut ottaa vähän silmään. Tosin sulla putket peittää, mutta olet vissiin leikannut ne pois?
Laita vaan kuvaa, jos on parempaa.
Ajattelin itsekin, että jos tuon leikkais mahdollisimman pieneksi siten, että lukkopaikka, heijastin ja vilkut jäävät kuitenkin paikoilleen. Ja tietysti sen verran muovia, että rekkarin saa tukevasti kiinni. Tuossa ei taida kovin paljoaa muuttuua muu kuin sivuprfiili keveämmäksi, kun ei näy niitä paksuja reunoja...niin eikä tietty takaapäinkään näy rekkarin sivujen yli mitään muovia.
Ehkä tuon alkuperäisen raaskii leikata, voihan sen liimata tai jotenki kötöstää takaisin jos tarttee
--- Honda CBR 600F ---
Se muovi on tosiaan hyvinkin samanlainen. IMO aika helpolla siitä saa jo leikeltyä tarpeeksi kevyen näköisen. Jos itsellä olisi silloin ollut dremel rälläkän sijaan niin olisin tota omaakin leikellyt hiuka tyylikkäämmin.
Mutta hyvä se oli noinkin:
![]()