Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 91:sta
  1. #1
    Elikkäs rupeis oleen pyörän vaihto aiheellista ja pikku apua kaivattais. Mieles ois kaks pärrää Hayabusa tai ZX 12 R. kaikki tieto ko. pyöristä, käyttökokemuksii ym ym. on tervetullutta!! Eli kumpi on parempi?!
  2. #2
    Lainaa (gene @ Elo. 05 2004,10:57) kirjoitti
    Eli kumpi on parempi?!
    Tämä on aina niin vaikea kysymys vastata, makuasioista kun on vaikea kiistellä...

    Kerro sitten, kumman laitoit!

    edit. kirijoitusvirhe



    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
  3. #3
    Busa on ainakin ÄÄRETTÖMÄN hyvä!
  4. #4
    Joo ja meidän isi on vahvempi ku teidän isi

    Ei herneitä, oli ihan pakko
  5. #5
    Jep, vaikea on kysymys kun makuja ja kuskeja on monenlaisia...

    Tuolla on jotain juttua:
    12R Kawa meni vaihtoon......

    Itellä samat haaveet, jompa kumpa kun sais alle ens suvena, ni ikinä en enää pyytäis joulupukilta mitään!

    Busassa on polvikulma tiukempi kuin Kawassa, Kawa on hiukan isomman tuntuinen peli. Jokaisen pitää tietty itte käydä nuo koeajamassa/kylmätyypittämässä vähintään... Yks tykkää tyttärestä ja...

    Edit: Kato meillä tulee pukki kevväällä ...toivottavasti



    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  6. #6
    Ei ollut tarkoitus tarkoittaa että meidän isi...!! Kokemuksia on vaan Busasta, ja siinä ei ainakaan oo vikoja. Voispi olla tuo toinen yhtä hyvä! Onneksi on vapaus valita! Mutta sekin on jo tärkeää, että on yleensäkin pyörä millä ajella. On se sit mikä tahansa. Ja tosiaan, joku tykkää tyttärestä... kuka kenestäkin ja mistäkin. Busa sopii ainakin lyhyenlännällekin...
  7. #7
    Lyhyesti ja ilman hehkutuksia: koeaja molemmat ja tee päätös sen jälkeen omien mieltymystesi pohjalta.
    Tosi lyhyesti (pienellä hehkulla): tervetuloa sen jälkeen Meidän Busanistien joukkoon!
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
  8. #8
    No jos ulkonäköä kattoo ni busa on aivan s**tanan ruma. Kawaa vois jo sanoa kauniiks
    The more I learn about women
    The more I love my motorcycle
  9. #9
    Mä tein ainakin valintani puhtaasti ulkonäön perusteella ja tietenkin koeistumisen kautta. Ja valinta on ollut todellakin oikea – ZX12R.
    Muita valintaan vaikuttavia seikkoja oli ajoasento pitkälle parempi, kalliimpi hinta, kuluttaa enemmän... eipä köyhät ja pihit ostele näitä.
    ©
  10. #10
    Lainaa (j0el @ Elo. 05 2004,12:56) kirjoitti
    No jos ulkonäköä kattoo ni busa on aivan s**tanan ruma. Kawaa vois jo sanoa kauniiks *
    *LOL* Ja kun mun mielestä just toisinpäin!
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
  11. #11
    Molemmathan on eri mukavia laitteita ajella. Kummastakaan oikein pahaa sanottavaa tule mieleen. Eiköhän tuo ole sarjassamme niitä makuasioita kumman valitsee. Itse saattaa kawasakin ottaa, tai no, en oikein tiedä
  12. #12
    Käy koeajaan. Itselläni on bussi. Olen ajanut kumpaakin laitetta ennen ostoani. Minulla oli vapaus valita ja bussi tuli. Noh en enempiä käy maiskuttelemaan. Kannattaa tosiaan koittaa kumpainenkin.

    Toi kysymyksen asettelu on pohjimmiltaan aika tulenarka kun välillä näyttää että vertailu noitten kahden kuppikunnan välillä on vähän niin kuin suomi-ruotti ottelu.
  13. #13
    Hmm... yhden merkittävän jutun olen huomannut..
    Busa pitää arvonsa huomattavasti paremmin kuin kawa. Esim. -02 26 tkm ajettu kuin uusi kawa irtoo 14000e ja samanikäinen Busa on kutakuinkin samassa hintaluokassa. Reilu pari tuhatta egee häipyy kawan hinnasta kun käyntiin laittaa.Niin ja minkähän takia motopalstalla on myynnissä 14 kpl 12R kawaa ja reilusti mielestäni ali hintaisia kun taas Busia oli vain kaksi . Olisikohan joku muukin vaihtanut Kawansa Busaan
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  14. #14
    Busa on mukava peli jos pituutta on alle 150 cm ja tykkää körrötellä

    Jos edellä olevat ei osu kohdalle niin valinta ei liene vaikea
  15. #15
    Loppuunvedoksi,haluan kaikkien lukevan edellisen 'kolleegan' teksitin joka aivan pursuaa elämänviisautta ja positiivista energiaa...filosofiaa.....
    Busaa ei voi suositella yli 150 cm kuskille... *

    Kiitos Pitkäjussi noista sanoistasi..... * *

    Aja molemmat ja päädy........busaan....tietty.



  16. #16
    Kuten näköjään moni muukin on sanonut, niin koeaja molemmat ja tee valinta sen perusteella. Molemmat ovat hyviä vaihtoehtoja.
    Mutta, kun koeajat niin ota ajettavaksi tuoreet yksilöt (esim Kawa -02 eteenpäin on PAAALJON eri pyörä kuin ekat mallit) ja katso et kumpikaan ei ole viripyöriä (huonosti sädetty yksilö voi masentaa).
    Mut pääasia että et osta Hondaa...
  17. #17
    MOI !
    Kaikki ainakin haukkuu kawaa meidän moottoriseurassa, kun meinasin ostaa sieltä juoputtolun kouriin olevan henkilön kawan, niin mulle kerrottiin: "ei kannata kawaa ostaa" kun siitä paukkuu venttiilt ja loota. Olis ollu edullullinen peli mutta päädyin ihka uuteen Bandiittiin, se vasta edullinen oli ja voimakas, kun viilailee pikkurahalla.

  18. #18
    Heh, tällaiseen kysymykseen ei VOI saada neutraalia vastausta, ei Suzuki foorumilta eikä täältä.

    Koeajamallahan se varmasti selviää kumpi istuu käteen paremmin. Itse en vieläkään ole päässyt (joutunut?) koeajamaan 12R:ää... tarjoaisiko joku tilaisuuuden?
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  19. #19
    Mulla ei ole koskaan ollut kawaa. Juttelin taannoin yhden huoltomiehen kanssa joka teki takuuhuoltojuttuja kawoihin. Se ainakin kertoili että on vähän ongelmia noitten venttiilien kanssa. Säätövälit on ainakin huoltotaulukoiden mukaan aikas lyhyet, jos se 12 tkm pitää paikkansa. Mulla ei ole sen kummemmin omakohtaisia kokemuksia mutta kertokaas onko noita ongelmia ollut, ja minkälaisia kilometrejä aparaatilla on rullattu. Tietysti se että laitteella on ajettu esim. 30tkm ongelmitta ei sinänsä kerro vielä mitään. Jos niihin kilsoihin jo on ongelmia tullut on mielestäni aika heppoisissa kantimissa toiminta.

    Onko kellään nyt tätä uudempaa sukupolvea(2000 luvun taitteen huitteilla) olevaa kawaa, jolla on ajettu esim. 50-100tkm ja mitä tommoselle on jouduttu matkan aikana tekemään?
  20. #20
    tusinaärrä on paree.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  21. #21
    Lainaa (sillyflier @ Elo. 09 2004,11:42) kirjoitti
    Mulla ei ole koskaan ollut kawaa. Juttelin taannoin yhden huoltomiehen kanssa joka teki takuuhuoltojuttuja kawoihin. Se ainakin kertoili että on vähän ongelmia noitten venttiilien kanssa. Säätövälit on ainakin huoltotaulukoiden mukaan aikas lyhyet, jos se 12 tkm pitää paikkansa. Mulla ei ole sen kummemmin omakohtaisia kokemuksia mutta kertokaas onko noita ongelmia ollut, ja minkälaisia kilometrejä aparaatilla on rullattu. Tietysti se että laitteella on ajettu esim. 30tkm ongelmitta ei sinänsä kerro vielä mitään. Jos niihin kilsoihin jo on ongelmia tullut on mielestäni aika heppoisissa kantimissa toiminta.

    Onko kellään nyt tätä uudempaa sukupolvea(2000 luvun taitteen huitteilla) olevaa kawaa, jolla on ajettu esim. 50-100tkm ja mitä tommoselle on jouduttu matkan aikana tekemään?
    Joo, vm -2000, ja kaksi kertaa porattu, neljäs mäntäsatsi menossa, kahdesti uudet runkolaakerit, kaksi kertaa laatikko paskana. Venoissa ei vikoja. Kampuraakin jouduttu hitsaamaan. Kilometrejä noin 80000. Pyörä ZX-12R. Ihan paska. Tänä kesänä en ole ehtinyt sitä edes kasaan laittaa.



    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  22. #22
    Lainaa (Mika 14R @ Elo. 09 2004,17:08) kirjoitti
    Lainaa (sillyflier @ Elo. 09 2004,11:42) kirjoitti
    Mulla ei ole koskaan ollut kawaa. Juttelin taannoin yhden huoltomiehen kanssa joka teki takuuhuoltojuttuja kawoihin. Se ainakin kertoili että on vähän ongelmia noitten venttiilien kanssa. Säätövälit on ainakin huoltotaulukoiden mukaan aikas lyhyet, jos se 12 tkm pitää paikkansa. Mulla ei ole sen kummemmin omakohtaisia kokemuksia mutta kertokaas onko noita ongelmia ollut, ja minkälaisia kilometrejä aparaatilla on rullattu. Tietysti se että laitteella on ajettu esim. 30tkm ongelmitta ei sinänsä kerro vielä mitään. Jos niihin kilsoihin jo on ongelmia tullut on mielestäni aika heppoisissa kantimissa toiminta.

    Onko kellään nyt tätä uudempaa sukupolvea(2000 luvun taitteen huitteilla) olevaa kawaa, jolla on ajettu esim. 50-100tkm ja mitä tommoselle on jouduttu matkan aikana tekemään?
    Joo, vm -2000, ja kaksi kertaa porattu, neljäs mäntäsatsi menossa, kahdesti uudet runkolaakerit, kaksi kertaa laatikko paskana. Venoissa ei vikoja. Kampuraakin jouduttu hitsaamaan. Kilometrejä noin 80000. Pyörä ZX-12R. Ihan paska. Tänä kesänä en ole ehtinyt sitä edes kasaan laittaa.
    Oliko toi nyt sitten maanantain läppä ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  23. #23
    Lainaa (Nightwolf78 @ Elo. 09 2004,18:33) kirjoitti
    Oliko toi nyt sitten maanantain läppä ? *
    Läppä mikä läppä, mutta totta joka sana.

    Kyseinen pyörä on tuossa oikealla.
    mopot



    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  24. #24
    Lainaa (Mika 14R @ Elo. 09 2004,17:08) kirjoitti
    Lainaa (sillyflier @ Elo. 09 2004,11:42) kirjoitti
    Mulla ei ole koskaan ollut kawaa. Juttelin taannoin yhden huoltomiehen kanssa joka teki takuuhuoltojuttuja kawoihin. Se ainakin kertoili että on vähän ongelmia noitten venttiilien kanssa. Säätövälit on ainakin huoltotaulukoiden mukaan aikas lyhyet, jos se 12 tkm pitää paikkansa. Mulla ei ole sen kummemmin omakohtaisia kokemuksia mutta kertokaas onko noita ongelmia ollut, ja minkälaisia kilometrejä aparaatilla on rullattu. Tietysti se että laitteella on ajettu esim. 30tkm ongelmitta ei sinänsä kerro vielä mitään. Jos niihin kilsoihin jo on ongelmia tullut on mielestäni aika heppoisissa kantimissa toiminta.

    Onko kellään nyt tätä uudempaa sukupolvea(2000 luvun taitteen huitteilla) olevaa kawaa, jolla on ajettu esim. 50-100tkm ja mitä tommoselle on jouduttu matkan aikana tekemään?
    Joo, vm -2000, ja kaksi kertaa porattu, neljäs mäntäsatsi menossa, kahdesti uudet runkolaakerit, kaksi kertaa laatikko paskana. Venoissa ei vikoja. Kampuraakin jouduttu hitsaamaan. Kilometrejä noin 80000. Pyörä ZX-12R. Ihan paska. Tänä kesänä en ole ehtinyt sitä edes kasaan laittaa.
    Lainaa kirjoitti
    Joo, vm -2000, ja kaksi kertaa porattu, neljäs mäntäsatsi menossa, kahdesti uudet runkolaakerit, kaksi kertaa laatikko paskana. Venoissa ei vikoja. Kampuraakin jouduttu hitsaamaan. Kilometrejä noin 80000. Pyörä ZX-12R. Ihan paska. Tänä kesänä en ole ehtinyt sitä edes kasaan laittaa.
    Olisikohan viritys asteella ja käytöllä mitään tekemistä asian kanssa?
  25. #25
    Lainaa (Ville12r @ Elo. 13 2004,15:38) kirjoitti
    Olisikohan viritys asteella ja käytöllä mitään tekemistä asian kanssa?
    Saattaa olla
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  26. #26
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ulkonäöllisesti 12R kyllä pesee Busan ainakin mun silmissä, kawatusta voipi sanoa jopa kauniiksi

    Muttajuu, kumpaakaan en ole ajanut joten kunhan taas leukojani loksuttelen tässä
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  27. #27
    Hayabugly * Mun Mäyris *

    Ei vaineskaan, ainakin jos 2 päällä retkuilee niin sitte varmaan bussi on hyvempi. Pitäskin saada aikaseks käydä koeajaa jossaan niin vois ehkä päästää jonkun henkevämmän kommentin
    *
    Tulikohan tarpees rymiöitä..
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  28. #28
    Yes typotettu on 12r enkä tykänny yhtään. Onneksi en ole sortunut moiseen.
    busanistit +200mph club finland
  29. #29
    Lainaa (RHead @ Elo. 17 2004,07:31) kirjoitti
    Yes typotettu on 12r enkä tykänny yhtään. Onneksi en ole sortunut moiseen.
    Kerro toki, miksi et tykännyt.
    "Don't argue, if there's anything worth arguing about, either bet on it or shut up."
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Kushki @ Elo. 17 2004,23:12) kirjoitti
    Lainaa (RHead @ Elo. 17 2004,07:31) kirjoitti
    Yes typotettu on 12r enkä tykänny yhtään. Onneksi en ole sortunut moiseen.
    Kerro toki, miksi et tykännyt.
    Noh tulihan tuota kaverin kanssa käytyä pikku iltakruisingilla. Ajeltiin vähän matkaa omilla ja sit vaihettiin mosarit. Ite en oikein tykännyt zx12r:stä. Liian jäykkä, tuuli kävi liikaa kuskille, ei tarpeeksi alhaalla tehoa, ja jotenkin oli levottomampi kuin oma. Polvikulma ihan erilainen. Heti, kun värkkii istu tuntu että tämä ei sovi minulle. Kaveri kyllä tykkäs busasta ja sano että ajettavuus on täys 10. Ja voi olla , että ens kesänä saan tähän naapuurin sit toisen busanistin , kunhan se saa vaihettua se on 12r:n pois.
    busanistit +200mph club finland
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen