Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Moni meistä motoristeista poikkeaa paikassa, jos toisessa kesällä ajellessaan.

Monesti on tullut mieleen, että jos tietäisi että jossakin on todella laaja valikoima ajokamppeita ja varusteita, sinne voisi vaikka huvikseen ajella, näin syksyn tullessa.

Jos tiedät TODELLA hyvän liikkeen, äskeiset kriteerit täyttäen, olisin kiitollinen liikkeen nimestä ja sijainnista (kaupunki+katuosoite) ???
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    Minun vaatimaton mielipiteeni asiassa on, jotta Suomen paras lähin varustekauppa löytyy Hampurista. Sieltä ne onneksi Suomeenkin postilla toimittelee.
    Louis, HG, Polo, tms.
    Video meliora proboque deteriora sequor
    Lainaa (Hapaa! @ Elo. 16 2004,22:11) kirjoitti
    Minun vaatimaton mielipiteeni asiassa on, jotta Suomen paras lähin varustekauppa löytyy Hampurista. Sieltä ne onneksi Suomeenkin postilla toimittelee.
    Louis, HG, Polo, tms.
    Puhut asiaa!!
    Parhaasta en tiiä, kun en ole kaikkia läpikäyny, mutta Raision Bikeworldistä saa aina hyvää palvelua.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  5.  
    Pyörävalikoimaltaan suurin liike taitaa olla Bike World, Vantaa, osoite Tuupakantie 7, 01740 Vantaa (Kehä III:n varrella Hämeenlinnantien ja Tuusulantien välissä). Heillä on myös aika laaja valikoima ajovarusteita; olen itsekin ostanut sieltä jonkun verran vermeitä. Omien kokemusteni mukaan Eski ja Marjo hoitavat hyvin varustepuolen asiakaspalvelun.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.