Olisin tiedustellut onko kukaan (koskaan) ostanut Streetfighter pönttöjä?, millaiset äänet, oliko pelkät pöntöt vai sliparit?
Nuo ilmeisesti race pönttöjä! , hinta vaan olisi kohdallaan![]()
Tässä on kuvia/ohvi hintoja, mutta suurin osa noista on vielä tarjouksessa Louisilla 99.- ..... alkaen.
Hinta kertoo laadun, ulkonäkö on sitten maku kysymys ja äänet on kohdallaan... en tiedä voiko tohon nyt sitten muuta sanoa? mutta oikeesti hyvää ei saa halvalla, mutta jos haet ääniä/suht kevyttä änkkäriä niin siinähän se on...![]()
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
Kokemuksia on... Laadusta sen verran että mitä niin ihmeellistä pöntöissä on? siellä on sisäputki jossa reitykset ja villaa sitten ulkokuoren ja putken välissä. Äänessä kallimpaan ei ole suuria eroja, mutta näissä ääni on ehkä hieman sivitymättömämpi, (ei välttämättä kuitenkaan äänekkäämpi). Luonnollisesti näillä putkilla ei ole E-hyväksyntää.
Muuten on hyvin toimineet ja mun tietäkseni kaikki jotka ovat käyttäneet ovat tyytyväisiä.
<br />
Joo niin arvelin tuon hyväksynnän kanssa, nuo sopii sitten mulle hyvin, kun oon asentamassa ruiskuja tuohono mopoon ja teen putkiston itse. Äänenvaimentimien ei tarvitse olla kuin hyvin virtaavat ja jonkin verran mökää hiljentäviä.![]()
Minä laitoin omaani vastaavan Hurricin halppispöntön ja se kuulostaa tältä.
*.m
Pitää laittaa tuon fighterin äänet kans kuuluville heti kun tulee ja saan kiinni....
Mitä tarkkaan ottaen E-hyväksynnällä tarkoitetaan. Onko se vähän sama juttu kun ABE saksassa?(Velho @ Heinä. 09 2004,13:48) kirjoitti
Jaa-a itselläni ei ole tarkkaa tietoa mutta olettaisin että se lähinnä tarkoittaa sitä että nuo E-hyväksytyt kelpaa kadulle desibelien puolesta ja taas nuo race pöntöt ei täytä tuota vaatimusta. (korjakkaa jos oon väärässä)
Niin tuli muuten nuo Streetfighterin pöntöt, toimitus kesti tasan viikon ja ne tuotiin "kuistille" asti. Pöntöt oli siistit (alu) ja kevyet, mutta nuo slipareitten putket oli melko huonosti tehty, itse teen tuohon uudet putket Hi-pipe tyyliset, joten sillä ei oo kovin paljo merkitystä. Laitan heti vähä ääninäytteitä kun saan ne kiinni.
Ääninäytettä vaan heti ehdottomasti, mopojen surinoita ja murinoita jaksaa kuunnella maailman tappiin
nyt menee ohi aiheen mutta:
http://www.saunalahti.fi/hytonta/kierroksia.mpg
omatekele pöntön murinat