Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 55:sta
    Kuulin kaverilta, että yoshimuralta on tullut nopeudenraijoittimen poistaja. Toimii 1000r:ssä ja busassa. Mistään en ole kyllä moisesta löytänyt infoa. Kuulemma pitäs toimia normaalin tapaan eli ei sivuvaikutuksia vain poistaa rajoittimen että menee sitten enemmän. Jos noita muita modeja käyttää esim ivan's tre niin sehän huijaa että koneessa ois 5-vaihe päällä.
    busanistit +200mph club finland
    Onhan noita juu muitakin, ja kyllä ne kaikki kai toimii samalla tavalla (luulo ei tieto) eli sieltä vaihtesitolta tulevaa ohmista vaihdetietoa "vääristetään" ylimääräisellä sarjavastuksella.
    Helppo tehdä itsekkin...
    Tuohon "vaihdehuijaukseen" perustuu kaikki rajoittimenpoistaja boksit. Johtuen juuri siitä, että rajoitin on rakennettu perustuen vaihde- ja kierroslukutietoon. Tietty rajoittimen saa kyllä poistettua ilman "sivuvaikutuksia" korvaamalla alkuperäisen ecun jollain "tarvike eculla", esim. Hestecilla, Motecilla tai vastaavalla.
    Lainaa (Fastm8 @ Huhti. 30 2004,09:31) kirjoitti
    Tuohon "vaihdehuijaukseen" perustuu kaikki rajoittimenpoistaja boksit. Johtuen juuri siitä, että rajoitin on rakennettu perustuen vaihde- ja kierroslukutietoon. *Tietty rajoittimen saa kyllä poistettua ilman "sivuvaikutuksia" korvaamalla alkuperäisen ecun jollain "tarvike eculla", esim. Hestecilla, Motecilla tai vastaavalla. *
    G-pack toimii...(kokemusta), vakiovälityksillä, noin 300 km\h....

Bikefoxista vois saada noita. http://kotisivu.mtv3.fi/bikefox/

Lainaa (Rokka @ Huhti. 30 2004,19:32) kirjoitti
    Lainaa (Fastm8 @ Huhti. 30 2004,09:31) kirjoitti
    Tuohon "vaihdehuijaukseen" perustuu kaikki rajoittimenpoistaja boksit. Johtuen juuri siitä, että rajoitin on rakennettu perustuen vaihde- ja kierroslukutietoon. *Tietty rajoittimen saa kyllä poistettua ilman "sivuvaikutuksia" korvaamalla alkuperäisen ecun jollain "tarvike eculla", esim. Hestecilla, Motecilla tai vastaavalla. *
    G-pack toimii...(kokemusta), vakiovälityksillä, noin 300 km\h....

Bikefoxista vois saada noita. http://kotisivu.mtv3.fi/bikefox/
    G-Pack on kans ihan samanlainen vastus kuin muutkin, aika kallis vastukseksi vaan... Huijaa että on 5. vaihde päällä.

Mutta kyllä ne kaikki tekee tehtävänsä, huippunopeusrajoitin poistuu ja pienillä vaihteilla tulee osakaasulla herkemmäksi. Mulla on se Ivan's TRE...

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Mitäs tollanen iivana kustantaa??
    Lainaa (kilogixxi @ Touko. 24 2004,21:29) kirjoitti
    Hinta löytyy tuolta. Tuohon tietty sitten rahti + tullit + alv + mahdolliset huolintaliikkeen kulut. *

Jos ei välttämäti tarvitse orig. Iva's:ia, niin malli TeeSeItse kustantaa: 0.10 euroa + oma työ. *
    Lainaa (Fastm8 @ Touko. 25 2004,10:40) kirjoitti
    Hinta löytyy tuolta. Tuohon tietty sitten rahti + tullit + alv + mahdolliset huolintaliikkeen kulut. *

Jos ei välttämäti tarvitse orig. Iva's:ia, niin malli TeeSeItse kustantaa: 0.10 euroa + oma työ. *
    Tuolta saa aika halvalla, se on ihan sama kuin Ivan's TRE (GPS Override):
    http://www.gixxer.com/store....94247c2

Olisin itekki ottanu tuolta, mut olin jo kerenny ostaa Ivanin enneku huomasin ton...

Tai sit värkkäät itte sen vastuksen, ei maksa paljon mitään. Noissa myytävissä on toisaalta se hyvä, että menee alkuperäisiin liittimiin suoraan väliin, ei tartte leikkailla johtoja tms, ja saa sen pois jos haluaa..

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 25 2004,13:36) kirjoitti
    Lainaa (Fastm8 @ Touko. 25 2004,10:40) kirjoitti

Tuolta saa aika halvalla, se on ihan sama kuin Ivan's TRE (GPS Override):
    http://www.gixxer.com/store....94247c2

Olisin itekki ottanu tuolta, mut olin jo kerenny ostaa Ivanin enneku huomasin ton...

Tai sit värkkäät itte sen vastuksen, ei maksa paljon mitään. Noissa myytävissä on toisaalta se hyvä, että menee alkuperäisiin liittimiin suoraan väliin, ei tartte leikkailla johtoja tms, ja saa sen pois jos haluaa..
    Onko tullut tilailtua tuolta, mitä kustantaa postimaksut, paljon toimitusaika... varmaan löytyy infoa sieltä sivuilta, mutta ei jaksa nyt surffailla siellä...
    Rakastan Itseäni
    Kimppatilausta....?
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
    Lainaa (Anthony @ Touko. 25 2004,14:40) kirjoitti
    Kimppatilausta....?
    Oon mukana, olin jo itse juuri tilaamassa, mutta Visa himassa joten nyt jos nopiaan innostuneita ilmottautuu, niin laitetaan vaikkapa tällä viikolla tilaus vetämään.
    Rakastan Itseäni
    Lainaa (Gixxerrr @ Touko. 25 2004,14:42) kirjoitti
    Kimppatilausta....?
    Oon mukana, olin jo itse juuri tilaamassa, mutta Visa himassa joten nyt jos nopiaan innostuneita ilmottautuu, niin laitetaan vaikkapa tällä viikolla tilaus vetämään.
    Kiinnostusta olis, kun tuo Visa on vielä pankista hakematta....
    Lainaa (Anthony @ Touko. 25 2004,14:43) kirjoitti
    Kimppatilausta....?
    Joo, mä voin maksella, nyhdän sitten käteistä muilta.
    Rakastan Itseäni
    Minäkin oon kerran tuolta DVD:tä tilannut ja hyvin pelasi toimitus. Tuollainen katkaisijalla varustettu kelpaisi, kaksin kappalein, kaverille kanssa.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Lainaa (jarim @ Touko. 25 2004,17:42) kirjoitti
    Tuollainen katkaisijalla varustettu kelpaisi, kaksin kappalein
    Mitäs iloa tuolla katkaisijalla on??
    Lainaa (Anthony @ Touko. 25 2004,21:01) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Touko. 25 2004,17:42) kirjoitti
    Tuollainen katkaisijalla varustettu kelpaisi, kaksin kappalein
    Mitäs iloa tuolla katkaisijalla on??
    Sen saa poies päältä jos ei miellytä.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Kiva kiva toi katkaisija hommeli. Ite tykkään ainakin ajaa normaalilla polttoaina-kartalla sillon ajelen normaalia ajoa.
    busanistit +200mph club finland
    Lainaa (RHead @ Touko. 25 2004,22:26) kirjoitti
    Kiva kiva toi katkaisija hommeli. Ite tykkään ainakin ajaa normaalilla polttoaina-kartalla sillon ajelen normaalia ajoa.
    Ööö... siis ei se muuta polttoainekarttaa.. Muuttaa sytkää aikaisemmaks 1-4 vaihteilla puoleen kaasuun asti, eli yli puolella kaasulla annetaan ilman TRE-modiakin optimiennakot kaikilla vaihteilla. Ei siis nosta tehoa yhtään, paitsi osakaasulla. Näin ainakin GSX-R 1000:ssa, eiköhän muissakin sama juttu.

Idea Suzukilla tossa systeemissä on ollu se, että pienillä vaihteilla ja maltillisella kaasunkäytöllä ei olis niin "äkänen" vastaamaan kaasuun -> helpompi ajaa. Mä en vaan tykänny, nykyään on paljon parempi, kun ruisku on säädetty ja TRE-mod kiinni, pienikin hipasu kaasun vaikuttaa tosi selkeesti ;) Makuasioita ehkä, mut mun mielestä ainakin just jees!!

Lainaa (Gixxerrr @ Touko. 25 2004,14:47) kirjoitti
    Lainaa (Anthony @ Touko. 25 2004,14:43) kirjoitti
    Kimppatilausta....?
    Joo, mä voin maksella, nyhdän sitten käteistä muilta.
    Mä olen messissä! Yks tommonen katkaisijalla varustettu, kiitos! Hoitaako Gixxerrr käytännönjärjestelyt?

br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
    Yeeesh, eli laittakaa kimppatilaukseen osallistuvat mulle privaviestinä sekä tähän topicciin tarkkaan mikä tuote ja hinta, mä teen tilauksen vaikkapa perjantaina iltapäivällä. Postikulut sitten jakoon.
    Rakastan Itseäni
    Lainaa (Gixxerrr @ Touko. 26 2004,10:03) kirjoitti
    Yeeesh, eli laittakaa kimppatilaukseen osallistuvat mulle privaviestinä sekä tähän topicciin tarkkaan mikä tuote ja hinta, mä teen tilauksen vaikkapa perjantaina iltapäivällä. Postikulut sitten jakoon.
    Eli tilaukseen yksi kappale JEFFW's GPS OVERRIDE - Switched! hintaan $44.95.

br, Mikko
    Niin ja laittakaa vielä pyörän merkki/malli ja oikea nimi sekä puhelinnumero privassa. Ja kuva ois kiva, mielellään alasti.

edit. No kuvaa ei tarvi, mut noi muut.

Rakastan Itseäni
    Lainaa (mikko2 @ Touko. 26 2004,10:25) kirjoitti
    Mulle kans tollanen! Kokeillaan nyt katkaisimen kanssa....
    Muut tiedot tuli privana.
    Lainaa (Anthony @ Touko. 26 2004,12:33) kirjoitti
    Lainaa (mikko2 @ Touko. 26 2004,10:25) kirjoitti
    Mulle kans tollanen! Kokeillaan nyt katkaisimen kanssa....
    Muut tiedot tuli privana.
    Samaa linjaa ja tiedot pitäs olla privana...
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
    Käykää säädättämässä sit ruisku vielä, niin se on ihan eri peli sen jälkeen! Slipari tietysti pitää olla kiinni...

Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 26 2004,14:24) kirjoitti
    Käykää säädättämässä sit ruisku vielä, niin se on ihan eri peli sen jälkeen! Slipari tietysti pitää olla kiinni... *
    Kuka säätää tota suitsan orkkisboxia pk-seudulla, Reinikainen ainakin, onko muita, ja mitä maksaa?

br, Mikko
    Käykää säädättämässä sit ruisku vielä, niin se on ihan eri peli sen jälkeen! Slipari tietysti pitää olla kiinni... *
    Joo, mullakin siirty nyt se säätö sitten hieman etiäpäin... mutta kerralla sit kaikki kondikseen.

tällä hetkellä tilauksessa 7kpl "sitä parasta"
    Rakastan Itseäni
    Lainaa (mikko2 @ Touko. 26 2004,14:46) kirjoitti
    Kuka säätää tota suitsan orkkisboxia pk-seudulla, Reinikainen ainakin, onko muita, ja mitä maksaa?

br, Mikko
    Viaber hankki laitteen nyt keväällä.. Hinta luultavasti n. 100e. Ruiskua on nopeempi säätää ku kaasaripeliä, kun ei tartte purkaa mitään, senkun panee plugin kii ja kokeilee eri säätöjä

Tonniseen K3:een menee varmaan tää malli:
    JEFFW's GPS OVERRIDE - Switched!
    - 6.8K resistor for Busa, GSXR1000 etc ?

Mites tuo vaikuttaa, jos säädön jälkeen napsauttaa vermeen pois päältä,
    meneekö ominaisuudet ihan penkin alle.....?
  30.  
    Lainaa (Anthony @ Touko. 26 2004,19:56) kirjoitti
    Tonniseen K3:een menee varmaan tää malli:
    JEFFW's GPS OVERRIDE - Switched!
    - 6.8K resistor for Busa, GSXR1000 etc ?

Mites tuo vaikuttaa, jos säädön jälkeen napsauttaa vermeen pois päältä,
    meneekö ominaisuudet ihan penkin alle.....?
    Joo, se on just toi 6.8k ohm vastus..

Mun on paha sanoa kuinka paljon tuo pelkkä TRE-mod vaikuttaa, kun säädettiin ruutta ja laitettiin TRE. Ainakin niiden yhteisvaikutus on todella suuri! Pitäs napata se irti huvikseen ja kokeilla.

En usko että menee penkin alle jos nappaat sen säädön jälkeen pois, herkkyys vain vähenee osakaasulla 1-4 vaihteilla, eihän se muuhun edes vaikuta.

Luultavasti pelkkä TRE ei enää enää K3 mallissa kehittyneemmän ruiskun ansiosta vaikuta niin paljon kuin K2:ssa. Siinä kuulemma ero on todella selkeä vaikka ei tekis muuta.

Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen