Katso äänestykset tulokset: Mikä puutuu/kipeytyy ajaessa ensimmäiseksi? -

Äänestäjät
1610. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kaasukäsi

    564 35,03%
  • Takapuoli

    504 31,30%
  • Niska

    117 7,27%
  • Ranteet

    128 7,95%
  • Polvet

    91 5,65%
  • Nilkat

    11 0,68%
  • Selkä

    124 7,70%
  • Ei mikään!

    71 4,41%
Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011
Tulokset 301:stä 313:een 313:sta
  1. #301
    Kaasukäsi. Ja kaasukäden jälkeen perse ja sen jälkeen polvet.
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
  2. #302
  3. #303
    Kaasukäsi pidemmillä matkoilla RSV:lla ajaessa.

    GS1100G ajellessa ei mikään paitti kuumalla ilmalla tulee ison katteen takana turhan lämmin.
    Live every day like it's your last
  4. #304
    Kaasukäsi laitoin, mut molempien käsien etu- ja keskisormet oikeesti. Ei aiempina vuosina, mut jostain syystä vanhuus alkaa...
    XJ750 -83
    Specialized Camber Comp 29 -13
    TDM900A -08
    Fantic trial 200 -79
  5. #305
    Vastasin kaasukäsi, mutta ennemmin puutuu vasen.
    Perse puutuu vasta 250-350km jälkeen.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #306
    Lainaa (shyhander @ Kesä. 26 2011,18:31) kirjoitti
    Kalvohousuilla perse kiroilee noin sadankilometrin jälkeen, ajofarkuilla voi mennä vaikka miten pitkälle. Eli jos pääsee persposket kostumaan, niin nahka alkaa huutamaan.
    Samoja ongelmia, mutta pitkälti ratkaistavissa teknisillä alushousuilla ja loput persenahan kiukuttelusta hoitaa Bepanthen.
    hooondaaa
  7. #307
    Onpas huojentavaa lukea, että muillakin paikat kipeytyy. Vasta aloittaneena ollut hiukan huolissaan, kun kaasukäsi ja jalat puutuvat jo tunnin-parin ajolla. Jonkinlaista jumppaa alkanut harrastamaan, mutta ei se tunnu auttavan kunnolla ja aika hetkellisesti.

    Tuo kaasukäsi on varmaan pahin, kun jossain vaiheessa huomaa ranteen liikuttelun tekevän tiukkaa ja sormet ei meinaa koukistua kunnolla. Varmaan vielä vähän liikaa puristaakin kyllä tai sitten ei vaan jumppaa tarpeeksi usein.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  8. #308
    Ranteet ja ehkä reidet, seisaaltaku ajaa paljon.
  9. #309
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Viime syksynä harrastusta aloitellessa mulla pidemmässä ajossa kanssa kaasukäsi kipeytyi hiukan kämmenen kohtaa. Talvella vaihdoin lämmitettävät kahvakumit, jotka on vähän paksummat kuin normaalit. Paljon miellyttävämmät ajaa kun ei tartte koukistaa kättä niin paljon ja "paine" jakautuu isommalle alueelle. Vaikka ei nuo nyt "niin paljon" paksuutta tee lisää. Sitten tietty se että vanhat kumit oli kuluneet slikseiksi, uusissa on hyvä ja pitävä kulutuspinta hanskaa vasten jolloin ei tarvi "puristaa" kaasukahvaa juurikaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #310
    Kaasukäsi. Ei pahasti, mut välillä etu- ja keskisormi rupee pistelee. Tosin sittenkin takana vähintään sata kilsaa, tai jotain...
    BMW F650GS Twin
  11. #311
    Kyllähän se on tuo kaasukäsi joka puutuu ekana. 1300 CB:n ajoasento ja penkki sopii mulle vakioversioinakin niin hyvin että muuta puutumista ilmenee vasta muutaman (ilman isompia taukoja) ajetun tankillisen jälkeen.
  12. #312
    Kaasukäsi tuntuu puutuvan ensin. Sitten selkä.
  13.  
  14. #313
    Ennen puutui kaasukädestä sormet, mutta jostakin syystä ei enää. Nyt taitaa perse/jalat olla se mikä pakottaa taukoja pitämään. Sitten jos alkaa ajaessa roikottamaan jalkoja pois tapeilta, niin kramppaa yleensä lonkat..

    Jalkapohjat alkaa puutumaan, jos ajelee lenkkareilla pitempää matkaa. MP-kengillä ei sitä ongelmaa.



    KTM 990 Adventure
Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011