Kaasukäsi
Takapuoli
Niska
Ranteet
Polvet
Nilkat
Selkä
Ei mikään!
Kyllä se taitaa kuitenkin olla tuo hanskapuoli, muttei ihan äkkiä sekään.
Välillä puutuu suoraan tiehen tai aika useinkin.
Kyllä mutkabaana on parasta!
![]()
kun ei ollut vaihtoehtoa lompakko, vastasin niska
Kawasaki ZXR 750 j -92
Nyt: Kawasaki ZX-6R 636 -03
Polvet on valmiiksi paskana ja niitä käy sylettämään ekana matka.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Kädet puutuu ensteks ja alkaa muuten vielä varsin nopeasti. Ei meinaan paljon kehää pidemmälle tarvi ajella, niin jo saa ravistella käsiä. Liekö puristan liikaa/ tärinöitä fillarista?
Oon hommaammassa kohtapuolin uutta stongaa, et saas nähä kojaantuuko tuolla yhtään.
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Taitaa tuo ajatuksen kulku puutua heti kun saa visiirin kiinni ja sitten se onkin menoa![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
(suizaki @ Touko. 31 2007,15:07) kirjoitti
Perse ja pidemmillä vedoilla polvet
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Taitaa olla tuo Hanuri-osasto....Ja siitä sitten selkääpitkin käsiin.![]()
Täysiä sisään.....Paareilla ulos.
Kawasaki Ninja ZX-10R
Toi oli hyvä, mutta nuo ranteet, tulee puristettua liikaa(suizaki @ Touko. 31 2007,15:07) kirjoitti
Honda Monkey -81, Honda NSR -94, Honda cbr 600 f -95
Customini on mukava kuin nojatuoli, paikat ei puudu.
Osansa on rentoudella: Ei pidä jännittää. Jännittämistä vähentää mm maltillinen vauhti.
Yli 1800 kilometriä vuorokaudessa menee kevyesti ilman minkaan paikan puutumista.
Olen kokeillut.
Jalkapohjat edellä, sillä pää on tärkeä.
Kaasukäden sormet kyllä puutuu ensimmäisinä, mutta kun vähän aikaa pitää taukoo tai venyttelee kättä hieman niin taas voi jatkaa matkaa hyvillä mielin.![]()
Kawasaki ZX-6R -06
No takalistohan se ensimmäisenä.. sitten taitaa olla kytkinkäsi, joka tosin vaivas vaan alkukaudestaJa se on aika kumma että vaikka oon aika selvästikki liika pitkä mun pärrään niin tulee silti ajettua usein varpaat jalkatapeilla eli vielä tiukemmassa polvikulmassa
![]()
![]()
köhköh, putput, pampam..
edellisellä pyörällä (vt 600C) ei puutunut mikään, yleensä takana ajava isäntä joskus sanoikin että V***ttaa katsoa kun ei akka vaihda edes käden asentoa koko päivän ajelulla
Uuden pyörän kohdalla en tiedä vielä mikä puutuu ekaksi, toistaiseksi takana on vain lyhyt koeajolenkki kilvettömällä mopolla...![]()
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
Oikea hartia+ niskaseutu kipeytyy tuolta lapaluun yläosan alta välillä ihan perkuleesti (toimistotyö saattaapi olla tosin osasyyllinen)
Miks ihmeessä hiirikäsi ja kaasukäsi onkaan sama käsi *
Sitä tehdään, mistä milloinkin nautitaan ;0)
Aprilia Shiver 750
Yli 30 % valittaa että kaasukäsi puutuu ensimmäisenä. Mun logiikalla monella puutuu kaasukäsi kai sitten toisena tai kolmantena jne....sitten vielä ihmiset itkee että Throttle Rocker olis joku turhake. Tai onhan se kallis, melkein kympin.
No kaasuhanska tietty!![]()
Ninja forever, man!
Kaasutumppu. Ekanapäivänä puutu myös kytkinkäsi, mut sen jälkeen ei oo enää se puutunut.
Itselläni tuntuu kytkinkäsi olevan kipeä aina ajokauden alussa mutta kipu vähiää hiljalleen. Kaasukäsi tuntuu puutuvan läpi ajokauden, lienekkö ajelen liian tasaisella kaasulla
Silloin kun on tyttöystävä kyydissä ja kypäräpuhelimet käytössä ensimmäisenä puutuu / kipeytyy pää. Varsinkin jos toinen sattuu olemaan laulutuulella![]()
Lähinnä molempien käsien sormet ja oikean käden käsivarsi, jota vaivaa liian tietokoneen käytön aiheuttama tenniskyynärpää.
Selkä on kipeä ainoastaan, jos se on kipeytynyt aiemmin muuten (em. syystä sekin). Persaus ym. eivät ole puutuneet koskaan.
Pahiten kipeytyy perse. Selkä jä kaasukäsu väsyy. Varpaat puutuu. Parin sadan kilsan reissulla menee jo loppumatka melkoiseksi akrobatiaksi...
Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
Kyl se on kaasukäsi, joka ekana väsyy. Toisena tulee varmaankin hanuri pitemmällä matkalla.
Warm and tender Devil's soul.
Honda CBR 600 F
Kyllä se niska meikäläisellä alkaa ensimmäisenä puutua. Varsin vittumaista kun jo yli tunnin matkalla alkaa niska jumittaa...
98% of all statistics are made up
Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
Alaselkäja ranteet....300 km jälkeen...
-oman onnen puuttuessa naapurin epäonnikin riittää-
ARSE![]()
Kawasaki VN1500 Classic
"Ken vitsaa säästää saa kaatumataudin"
"Vitsit vähissä, ihan naurattaa"
lompakko
Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"
Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
Ennen leikkausta alaselkä. Nykyään kaasukäsi/ranne...![]()
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
Jossain vaiheessa puutuu kaasukäsi, mutta se menee ohitse. Pidemmällä reissulla persaus puutuu tuntuvasti. Harjoittelun puutettaja korjattavissa.
***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Perse alkaa puutua. Sadan kilometrin välein pitää pysähtyä kävelemään hetkeksi. Pienimuotoinen jumppa saattaa hetkellisesti auttaa vauhdissaki![]()
- Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04