Kaasukäsi
Takapuoli
Niska
Ranteet
Polvet
Nilkat
Selkä
Ei mikään!
Aivot...
puutuu....!!
Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
Tuli ensimmäisen kerran tänä vuonna ajettua kaverin pyörällä viikko sitten ja ihan samat paikat puutuu, kuin ennenkin..
Oikean käden keskisormi (!), oikea polvi ja oikealta niskan ja hartian risteys kohta..
Mutta oli se silti niin kivaa![]()
Kyydissä ollessa alaselkä ja ahteri.
Pupu
edellisillä pyörillä ei puutunu mikään muukunja sekin pikillämatkoilla. Nykyään firebladella tahtoo toi kaasukäsi+hartiat puutua yli 150 km yhtäjaksoisessa ajossa. tosin myös kaupunkiajo bladella on hitaissa nopeuksissa pyllystä(
) muuten ok
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Kyllä noi ranteet väsähtää ensin. Onneks niitäkin saa ajon aikana lepuutettua tarpeeks ettei tartte sentään pyörän päältä pois nousta...![]()
"Ja meidän pojalle ei sitten mopoa osteta!"
-Äitee ensitreffeillä isäukolle vuonna 1973
Toihan se on ensinmäinen
![]()
Juupajuu jarru on vaudin surmahttp://jariklemetti.tarinoi.fi/
Ennen kipeytyi alaselkä, nykyään on munuaisvyö/ puolikas selkäpanssari, ei kipeydy enää... pitemmässäkään ajossa. Ranteet sen verran paskana, että ne vie ykköspaikan...
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Ja kun saa(Sumppa @ Heinä. 01 2005,02:49) kirjoitti
ylös penkistä niin ranteet paranee ...
....rock....
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Kiitos ihanien työasentojen ja vähäisen venyttelyn takia niin niska ekax, sitten se verikään ei pääse päähän kunnolla
selkä jumii seuraavaksi...
Persaus kyllä kestää![]()
Huulet tupakan puutteesta.
Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.
Eka puutuu kaasukädestä peukalon ja etusormen väliliha.
Sitten rectumin ympärillä oleva lihasmassa eli:ttä pakottaa..
Oliskohan mopoihinkin saatavilla tällaista "kuulalaakeri" -penkinsuojusta, kuten autoihin on...![]()
No mutta särystä viis ja eiku![]()
...ei tämä tästä...
perse puutuu ensimmäisenä
Don't hate the player, Hate the game
Kaasukäsi.. muuten on niin ihanteellinen ajoasento, ettei paljo tartte tankkausvälejä useemmin reissun päällä pysähdellä.. paitsi tupakalle![]()
Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06
Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka
perse. sen jälkeen selkä. ja sitten niska ja sitten jalat. ja sitten voikin luovuttaa nukkumisen ajaksi kun muuten alkaa järkikin puutumaan..
****************
VT750C2 -2000
Vasen polvi leikattu ja kyllä se on aina se joka ensimmäsenä rupeaa vaivaamaan. Sitten toinen on se perse, mikä alkaa puutua jossain vaiheessa.
On muuten varmaan melkoisen koomisen näköistä kun yritän nousta prätkän päältä pois, vasen polvi ihan jumissa ja perse puuntunut, ja jollain tapaahan pitäisi saada se jalkatuki maahan....![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Kyllä tohtori puuduttaa perseen aika tehokkaasti. Täytyy tehdä reittivalinnat hyviä kahvittelupaikkoja silmälläpitäen, tai tehdä vaan lyhkäsiä lenkkejä. Jaa, selvennyksen vuoksi mainittakoon, että en tarkoita nyt oikeata tohtoria ruisku kädessä, vaan mopoani suzuki dr:ää.![]()
Kaasukäsi ja sitten perse. Pitemmillä matkoilla sitten jo selkäkin![]()
Kaasukäsi puutuu...![]()
Se liikkuu sittenkin!
Ensin puutuu takapenkillä silloin tällöin istuva alinopeudensäädin. Huonona kakkosena kaasuhanska.
Kyl se meitillä vaan toi kaasukäsi puutuu ensiks, mutta vähän heiluttelemalla siitä selviää..![]()
kylläpä taitaa olla nuo lavat eka mitkä jumittuu mulla (on muutenki aina jumissa)![]()
somewhere out there
Perse siinä puutuu