Kaasukäsi
Takapuoli
Niska
Ranteet
Polvet
Nilkat
Selkä
Ei mikään!
Yleensä isot pakaralihakset eli hanuri alkaa puutuun ensimmäsienä mutta voimistelemalla satulalla sitäkin kestää aika pikään. Niille jolla kaasukäsi puutuu niin hankkikaa Throttle Rocker lepuuttaja. Parasta pitkille matkoille. 60000 km ongelmitta.
Kumminkin
Ekana menee oikea polvi, siitä kun on ristisiteet rikki.
Sitten vasen?käsi..
Peffa taitaa olla viimesiä jotka puutuu ja sekin johtuu siellä olevan pehmusteen määrästä![]()
Pupu
Ekaks puutuu peukalon ja etusormen väli, sit seuraavaks koko kämmen......
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
Kyllä se on se kaasukäsi, sitä kun ei voi noin vaan ruveta siitä matkalla venyttelemään. Vasenta kättä pystyy lepuuttelemaan ja jumpauttamaan matkalla, samoin kun peffa alkaa puutua, voi tehdä jumppaliikkeitä.
2008 -> CBR 600
2004 - 2008 ZZR 250
Kaasukäsi. Muuten en ole havainnut puutumista. Välillä aivot jos joutuu hirveästi hitailemaan traktorien yms. takia
Ai miten niin idioottimainen?!
Ajoin tänään about 540 kilsaa ja tuoreet havainnot on seuraavanlaisia:
Menomatkalla puutui lähinnä persche ja n. 250 km:n jälkeen pikkasen nivuset tai alaselkä, muttei häiritsevästi.
Paluumatkalla puutumista tuntui lähinnä ranteissa ja pikkutilleissä, ehkä loppumatkasta pikkaisen tuntui alaselässä ja kyljissä, mutta kait se oli vain kokonaismatkan yhteisvaikutusta, kun molemmat suunnat suoritettiin eri mopolla.
Just nyt tätä naputellessa huomaan että hartioissa ja niskoissa on lievää jäykkyyttä, mutta eiköhän se mene kohta ohi ja selittyy varmaan kokonaismatkan pituudella ja auki olleesta ylimmäisestä napista ajotakissa.
Tuo ranteiden puutuminen tuntui ikävimmältä, ainakin loppumatkasta, joten kait se rokkeri tarttee hommata.
Ehdottomasti kaasukäden sormet *![]()
Kurjaa huomata kesken hyvän vauhdin, että sormissa ei veri kierrä lainkaan *Mut eipä toi paljon vauhtia haittaa, muutama läimäytys reidelle ja taas kiertää veri... *
![]()
** Not quite an angel or the one that fell **
Ei yhtään mikään. Niin uskomatonta kuin se onkin, Ducati 749:n ergonomia tuntuu ainakin allekirjoittaneelle täydelliseltä. Pisin päivämatka jäännyt tosin jonnekin 800 km:n kieppeille, mutta silti. Enkä ymmärrä sitä, miksi joissakin vertailuissa kritisoidaan penkin kovuutta. Kuten saksalaisissa autoissakin, kova penkkihän on ihan hyvä pidemmällä matkalla jollei itse ole jauhop*rseinen.
kaasukäden sormet on ne mitkä puutuu, jo n, 100km riittää. Mut ei haittaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K1600GTL
Vasempaan käteen alkaa jomottamaan jo vähän ajan päästä ja alaselkä pitemmällä matkalla.
Ristiselkä! penkki on huonon mallinen ja takapenkin reuna painaa selkään. Pitkillä reissuilla olo helpottuu kun tavarat kasaa takapenkille ja saa selkänojan. mutta sitten puutuu olkapäät.
"hiekkana kengässä"
Vaikka on tuo selkä pikkasen romuna niin silti sanon
Sen jälkeen menee vasen polvi. On muuten vittumaista ajaa ko polvi jäykisty... Kaadun kyl viel joku kerta kun en saakkaan jalkaa maahan kun pysähdyn...![]()
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Äänihuulet kipeytyvät, minulla kun on tapana joskus (itse asiassa
aika usein) hoilottaa TÄYSILLÄ kypärän sisällä...
![]()
![]()
ZZR 1200
Kyllä tuo persaus ekaks puutuu. Semmosta pyörää ei taida ollakaan missä mun takapuoli ei puutuis... Johtunee selän huonosta kunnosta. Joskus veikkasin huonoja housuja, jotka oli rypyssä perseestä, mutta vaikka nyt on nekin hyvät(housut *), niin silti puutuu.
edit. Ja kolmesataa täyteen!![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Omalla mopolla ajaessa puutuu kädet, siis molemmat, alkaa pistelemään jos liian pienillä nopeuksilla joutuu ajelee.
Kyydissä istuessa puutuu kaikki paikat, mutta tässä järjestyksessä: selkä, hanuri, polvet.
Oma pyörä on pikkunaku, kyydittäjän pyörinä aina ollu sportteja.
Vasen käsi. Ranteissa on aina ongelmia vanhan harrastuksen takia ja useinmiten se on vasen joka ekana oireilee.
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*
Tänään tulin noin 400km pätkän suurimmaksi osaksi pikkuteitä (n. 6 tuntia) yhdellä pikaisella tankkauspysähdyksellä, oikeastaan vain olkapäitä alkoi särkeä.
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---
Honda Transalp XL 700V
Yksin ajaen;
1. oikea ranne
2. bärsse
3. alaselkä
Mamma kyydissä;
1. kummatkin ranteet (vaikka pitääkin jarruttaessani takakahvasta kiinni)
2. bärsse
3. alaselkä
It´s better burn away than fade away
kyllä se ahteri ekana ryytyy..sitten yläselkä(lapaluitten välistä)
tulipas tuossa huomattua että kaikkee sitäkin kestää kunhan saa vaan![]()
--WROOM--
Alaselkä yleensä ekana huomauttelee, kun ajaa pitempiä matkoja. Tosin sekin vähentynyt kun ostin isomman pyörän (vanha oli 9r nyt 12r)
I used to rock and roll all night and party every day.
Then it was every other day.
Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
-- Homer J. Simpson
Ite huomasin tuossa 400km etapin ajaessani (kuopio-helsinki) että perse se on mikä pahiten puutuu. Ja muutenkin ajoviina ravistelee päätä aika kovaa tahtia. Parhaaksi keinoksi huomasin pitää tupakkatauon aina 50-100km välein. Helpottaa kummasti ku ei yritä ajaa mitään 250km pätkiä yhteen putkeen.
Edittinä vielä:
Tämä siis ajettaessa motaria, kunnon mutkapätkää voi ajaa vaikka sen 1000km putkeen. 150km helsingissä pyörittiin ja ois voinu saman verran vetästä vaikka heti putkeen. Mikään paikka kun ei puutunut yms.
Epävirallinen .ORG irckanava:
#moottoripyora @ IRCNet
Current:
Honda CBR1000RR -05
Ex:
Suzuki GSX1300R -05
Honda CBR600F -00
Suzuki GSR600 -06
Suzuki GSX-R1000 -02
Honda CBR600F -94
Lippojen takia leikattu peukalo. Sitten räpylät kokonaisuudessaa.
Olet, jos ajat..!! Ajat, jos et..!!