Onko kellään lähiajan tietoa, paljonko Nordkapissa pyörähtämisestä tällä hetkellä joutuu maksamaan? Itse en ole ehtinyt vielä netistä sen enempää tietoja ko. reitistä kaivamaan, mutta muistan kuulleeni, että Norjan puolella tietunneli- yms. maksut olisivat tähtitieteellisiä? Jos jollain on faktaa tietoa, niin voisi vilauttaa myös tänne suuntaan...![]()
Katso täältä ja muista, tunneli maksaa saman takastullessa. Visa mukaan niin ei tarvii vierasta valuuttaa mukana kuljettaa.
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Muistelisin, että tunnelista maksoin 60 kruunua ja Nord Kapin pääsylippu oli kait 170 kruunua. Tämä siis pari vuotta sitten.
Eli Matka maksoi 60 + 60 + 170, yht. 300 Norjan kruunua. Markkoina noin 250 äkäisesti päässä laskettuna.
Ei siis mitään tähtitieteellistä, mutta paljon kuitenkin.
Niin ja muita tietulleja ei ole, ajeli sitten Nuorgamista tai Karigasniemeltä.
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Muutama vuosi sitten käyneenä, hinnat olivat jotain tuota luokkaa, ei ole tarkkaa muistikuvaa (enää)Muuten, omien kokemusten mukaan varsinkin pohjois-Norjassa kannattaa tankata aina kun voi, muuten voi olla että joutuu ajeleen höyryillä...
No on kyllä melkoisen suolaiset hinnat norskeilla
Taitaapi jäädä sponsorointi hamaan tulevaisuuteen
omalta osaltani...
Ja muistakaa Norjan viranomaisten sakotuskäytäntö!!
Tulee kovin kalliiksi pienikin ylinopeus ja kortti lähtee tooosi helposti, ajoit sitte autolla tahi mopolla.![]()
Tuo tunneli, ei kellaan sattui olemaan siitä kuvia sisältäpäin?
(juu, outo on mutta kivahan se olis nähdä...)
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F