Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Terve!

    Mulla oli ongelmia kytkimen kanssa ja niin on ollut vissiin monella muullakin.
    Kytkin takertelee ja ei meinaa irroittaa kunnolla
    Toimenpide joka tehjtiin takuuna(luonnollisesti)
    kytkin auki pestiin levyistä vaseliinit pois ja uusilla öljyillä kasaan ja sen jälkeen toiminut aivat jumalallisen mukavasti.
    Tuosta levottomuudesta en ole itse tehnyt ainakaan mitään havaintoja. Mielestäni omani on todella vakaa tosin säädin jousitusta heti pyörän säätyäni ja hiukan kokeiltuani, mutta syy säätöön oli liian kova esijännitys takapäässä.
    Olen ollut pyörään todella tyytyväinen
  2. #2
    Mullakin se selkeesti on kytkin mikä takkuaa. Kun on ajanut jollain vaihteella hetken ja löysää kaasun ja painaa kytkimen phjaan, ei kytkin irroita heti. Täytyy viedä takuuhuoltoon.
    Ei kannata voimillaan uhota jos vastassa on haulikko
  3. #3
    Mulla Alkuun kans kytkin takkus, mutta ekan öljyn vaihdon jälkeen toiminut moitteettomasti.

    On kyllä muutenkin toiminu erittäin hyvin (7300KM ajettu) ja voimaa on kun pienessä kylässä .

    Mites muuten teillä on toi pensan kulutus?
    "That which does not kill you makes you stronger."

    -Friedrich Wilhelm Nietzsche
  4. #4
    Kaikki kuluu mitä tankkiin laittaa ja bensa ei ehdi pilaantumaan
    Tosiaan itse laskin vasta äsken, että mitä se oikeasti kuluttaa ja yllätyin kun laskin näyttää ~5.7 litraa
    ja en ole ajanut hiljaa (omasta mielestä)
    Testeissä ne väitti sen kuluttavan lähelle kymppiä, mutta ajo on kuitenkin hieman erilaisempaa kuin täällä normi ympyröissä.
    Mutta jo vanhalla pyörällä totesin (Tace) että esim. ajoin etelästä kemoraan ja nopeasti niin kulutus oli pienempi kuin tässä lähiseudulla ja nurkka-ajossa. Kone käy taloudellisimmilla kierroksilla?
  5. #5
    Mun mixed-ajotyylillä vie n. 6-7l sadalla.
    Maanantaina käytin huollossa ja nyt kytkinkin on kunnossa ja toimii
    Ei kannata voimillaan uhota jos vastassa on haulikko
  6. #6
    Tervehdys

    Itse havaitsin vastaavasti ongelman kytkimessä aivan ensimmäisillä sadoilla ajetuilla kilometreillä, kytkin ei irroittanut kunnolla. Kun öljyt tuli vaihdettua, näyttää kytkimen toiminta korjaantuneen tämän myötä.

    Pienemmän luokan ongelmana voi mainita suuntavilkun toiminta sadekelillä, joka lakkasi yksinkertaisesti toimimasta. Sammutin koneen, käynnistin uudelleen ja kaikki toimi taas normaalisti, vika ei ole toistunut.

    On tullut ajettua vasta n. 5000 km ja en kadu hankintaa. Kulutus matka-ajossa on ollut parhaimmillaan 5.3 litraa sadalla ja hieman vauhdikkaammassa ajossa alle 6.
  7.  
  8. #7
    Mulla ei oo kytkimen kanssa ollu ongelmia, tosin hanikin pyörän käytettynä ekan huollon jälkeen, jolloin öljyt oli jo kertaalleen vaihdettu. Kulutus on siinä kuuden ja puolen paikkeilla päässälaskuarviotaulukkoa käyttäen..
    "Ja meidän pojalle ei sitten mopoa osteta!"
    -Äitee ensitreffeillä isäukolle vuonna 1973