Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 51:een 51:sta
    Hienon näköinen tuo Larun BW:n (sun) Fasu on! Hinta riippuu tietty paljon siitä miten paljon arvostaa tuota ylimääräistä varustelua, jota pyörässä kieltämättä on.

Laskitko ikinä paljonko noihin kilkkeisiin meni rahaa, vai tuliko paha mieli

Samalla rahalla saa uuden harmaatuodun Fazerin, tosin vain perusvarusteilla tietenkin.
    -Scott
    -Kilo Fazeria-
    Lainaa (Scott @ Heinä. 21 2004,15:31) kirjoitti
    Hienon näköinen tuo Larun BW:n (sun) Fasu on! Hinta riippuu tietty paljon siitä miten paljon arvostaa tuota ylimääräistä varustelua, jota pyörässä kieltämättä on.

Laskitko ikinä paljonko noihin kilkkeisiin meni rahaa, vai tuliko paha mieli

Samalla rahalla saa uuden harmaatuodun Fazerin, tosin vain perusvarusteilla tietenkin.
    En tarkkaan uskaltanut kuitteja laskea...

Kaikki on tietysti siitä kiinni mitä kukakin arvostaa. Esim itse en vakioputkella pystyisi ajamaan millään mopolla sataa kilometriä pidempään kuolematta tylsyyteen... Siis koeajo just ja just, ja kun kauppa on syntynyt, putki on vaihtunut heti . Ääni luo oikean ajotunnelman ja muut kilkkeet on sitten ulkonäön kohentamista maun mukaan.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Sä oot aina niiiiiii turhamainen. Kyl mä voin noi nykyiset kilkkeet laskea!!!
    "Esim itse en vakioputkella pystyisi ajamaan millään mopolla sataa kilometriä pidempään kuolematta tylsyyteen"

Asiasta toiseen, voiks tommoseen fazeriin vaihtaa vaan sliparin vai kannattaako laittaa suuttimet samalla kertaa. Ja penkitys?
    -Scott
    -Kilo Fazeria-
    Lainaa (Scott @ Heinä. 21 2004,11:26) kirjoitti
    Konekeskon kautta ei tänä vuonna enää uutta kiloFazeria saa, eli "hinta ei ole ongelma".

Yllättävän paljon näyttävät muuten pyytävän (kts. esim. Motopalsta.com) Fazer-vaihdokeista suhteessa uusiin.
    Oho onko noin ?
    Pari viikkoa sitten useampi "virallinen"
    liike tarjosi tonnista fasua (hopea tai harmaa)
    14400-14500 välillä.
    Kyllä se uusien kauppa sitten käy...
    "Joopa,joo"
    Lainaa (Scott @ Heinä. 21 2004,16:16) kirjoitti
    Asiasta toiseen, voiks tommoseen fazeriin vaihtaa vaan sliparin vai kannattaako laittaa suuttimet samalla kertaa. Ja penkitys?
    Voi mutta käy laihalla. Tosin sekin parempi kuin vakio . Jos hyvän haluaa niin suuttimet samalla ja säätö tietysti penkissä. Käy hakee tuo mun entinen valmiiksi penkitettynä BW:sta... (ei, en saa provikkaa...) 140,6hv ja 114,xNm takagummilla, molemmat huiput vakiota alemmilla kierroksillakin, vakiona oli n. 129hv ja 104Nm. Kehunhan vaan hyvää .
    - vesku -

Lainaa (Scott @ Heinä. 21 2004,11:26) kirjoitti
    Konekeskon kautta ei tänä vuonna enää uutta kiloFazeria saa, eli "hinta ei ole ongelma".

Yllättävän paljon näyttävät muuten pyytävän (kts. esim. Motopalsta.com) Fazer-vaihdokeista suhteessa uusiin.
    Lahdessa bike-pointissa oli uusi harmaa (tai grafitti)
    myytävänä hintaan 14300 eeroo pari viikkoa sitten.
    Ei näy nettisivuilla (1 käytetty näkyy). EE-speediltä
    saa muunkin värisiä halvemmalla... Mut jos on kiire
    niin kai toi Lahdesta vielä löytyy.. , jos on tarvetta uuteen
    "Joopa,joo"
    Vaikuttaa ihan kohtuulliselta toi Bike-Pointin hinnoittelu. Täytyy varmaan katsastaa homma muutenkin!
    -Scott
    -Kilo Fazeria-
    Tiistaina kävin ja siellä se fzs1000 seiso, ja se käytetty löyty kans viel sieltä...jos sen uuen ostat ni mä oon sen sitte jo valmiiks kuolannu
    Lainaa (Scott @ Heinä. 23 2004,08:50) kirjoitti
    Vaikuttaa ihan kohtuulliselta toi Bike-Pointin hinnoittelu. Täytyy varmaan katsastaa homma muutenkin!
    Taisit sitten käydä hakemassa fasun pois
    nurkista, kun sitä ei tänään (3.8) enää näkynyt
    , hakiessani omaani tankinsuojusta.
    "Joopa,joo"
    Uusi malli tulossa ensi vuonna!
    Uudessa Motorradissa kuvat ensi vuoden
    mallista fz 10.
    "Joopa,joo"
    Lainaa (terence @ Elo. 03 2004,15:11) kirjoitti
    mallista fz 10. *
    Mitä mitä...Googletin tuloksetta...???
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    (poistettu tili)
    Moi,

Olen uusi käyttäjä ja motoristi ja kävin ostamassa tuon Bikepointin Fasun. Nyt "jo" 400km mittarissa. Hieno peli!
    Hintaa en oikein pysty sanomaan kun ostin samalla mun pojalle Z750 ja paljon varusteita.

t. Matti Espoosta
    Lainaa (FZS Matti @ Elo. 04 2004,10:36) kirjoitti
    Moi,

Olen uusi käyttäjä ja motoristi ja kävin ostamassa tuon Bikepointin Fasun. Nyt "jo" 400km mittarissa. Hieno peli!
    Hintaa en oikein pysty sanomaan kun ostin samalla mun pojalle Z750 ja paljon varusteita.

t. Matti Espoosta
    Jaahas...että oikeen kerralla kunnon ostokset, eikö poika suuttunu ku ostit itelle Yamahan ja se sai tyytyä Kawaan? Onnittelut loistavasta valinnasta, jospa näitä kilofasujakin alkais kohta tuleen tiellä vastaan...
    (poistettu tili)
    Kiitoksia onnitteluista.
    Yritin pojalle puhua 600:sesta Fasusta, mutta ei. Toisaalta juniori on vasta 18v ja tarvii 25kW- rajoittimen, Z750:een se ei maksa paljon mitään ja uuten ruisku-fasuun sellaista ei ole saatavissa. 18v-20v ovat kyllä vähän unohdettu porukka kauppiailla.

Olisipa paljon kyseltävää kokeneemmilta Fasu-kuskeilta, mutta nyt pitää ajella ja ehkä sitten talvella vääntää juttua enemmän.

Matti
    Joo, talvella kerkee jutustella kokemuksista... Idioottivarman ja sikamakeen pelin oot hankkinu, sanottakoon näin lyhyesti.
    Lainaa (Yamaha1 @ Elo. 05 2004,09:21) kirjoitti
    Joo, talvella kerkee jutustella kokemuksista... Idioottivarman ja sikamakeen pelin oot hankkinu, sanottakoon näin lyhyesti. *
    Jos tykkää pystystä ajoasennosta niin parempaa peliä ei kaupoista ole saatavana!
    - vesku -

Lainaa (Yamaha1 @ Elo. 03 2004,16:15) kirjoitti
    Lainaa (terence @ Elo. 03 2004,15:11) kirjoitti
    mallista fz 10. *
    Mitä mitä...Googletin tuloksetta...??? *
    Voipi olla eri nimellä. Vanha tonninen oli varmaan
    saksassa fz1 ja täällä fzs 1000. Mutta kattamattoman
    mallin kuva uudessa motorradissa sivu 16. Ei teknisiä tietoja
    , mutta runko ja jarrumuutoksia sekä varmaan ruisku. Eiku ärrälle *
    "Joopa,joo"
    Itsellä alkanut nousta melkoinen fasu kuume. Olen haeskellut tietoa ko. värkistä ympäri nettiä ja kyttäillyt Treen seudun liikkeistä sopivaa koeajettavaa (ei ole löytynyt)... *

No pitää kaiketi odotella ensi kesään ja tyytyä tuohon nykyiseen värkkiin!

Tänä syksynä tuskin on enää koeajopäiviäkään??
    Kawasaki KMX 125 -> Honda CB 350 Twin -> Suzuki GSX 750 -> Suzuki Bandit 1200 N -> Yamaha FZS 1000 -> Yamaha MT-01 -> Yamaha FZ1N -> Kawasaki Z 1000 SX -> Yamaha MT-09 -> Kawasaki Versys 1000 -> Suzuki Katana 1000
    Itse itselleni vastaten: Tampereen Kx-centerissä näyttäisi olevan -03 mallinen 1000 fzs, nettohintaan 12700 euroa...

Täytyy varmaan käydä tsekkaamassa!!
    Kawasaki KMX 125 -> Honda CB 350 Twin -> Suzuki GSX 750 -> Suzuki Bandit 1200 N -> Yamaha FZS 1000 -> Yamaha MT-01 -> Yamaha FZ1N -> Kawasaki Z 1000 SX -> Yamaha MT-09 -> Kawasaki Versys 1000 -> Suzuki Katana 1000
  21.  
    Lainaa (Aku313 @ Elo. 10 2004,10:26) kirjoitti
    Itse itselleni vastaten: Tampereen Kx-centerissä näyttäisi olevan -03 mallinen 1000 fzs, nettohintaan 12700 euroa...

Täytyy varmaan käydä tsekkaamassa!!
    Kannattaa käydä.
    Lahdessa bike pointissa on varmaan
    vielä se yksi käytetty (kovaan hintaan:13900 !)
    Voi olla jos saa jonkun tuomaan euroopasta (harmaatuonti
    tai rinnakkaistuonti tms) saa varmaan uuden halvemmalla,
    koska ensi vuonna uusi malli. Myyvät varmaan kohtuuhintaan
    vanhan varaston pois !
    "Joopa,joo"
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12