Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Tuli hommattua tuollainen Yamaha Super Tenere.
    Googlen haulla saadut Super Tenere sivut olen jo selailemalla käynyt läpi.
    Nyt kyselen josko jollain olisi omia henk.koht. kokemuksia kyseisenlaisesta pyörästä?
    Eipä ole. 600 tenerestä kyllä kolmen kesän verran. Mukava peli ajella ja oli lähellä etten ostanut super tenereä. Oikeastaan ainoaksi huonoksi puoleksi jäi tehottomuus. Eikun hanaa
    KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
    Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
  3.  
    Onnittelut vaan vanhan kunnon Teneren hankkimisesta. Tulet huomaamaan kuinka se on mainio peli ajettaessa niin asfalttitiellä, huonokuntoisella pikitiellä, hiekka- ja soratiellä. Vakaa peli pitemmällekin matkalle ja ajoasento miellyttävän pysty. Joustot todellakin riittää - routavaurioista ei tarvi välittää - antaa mennä vaan.
    Kuitenkaan Tenere ei ole mikään maastopyörä vaan vaatii aina jonkinlaisen tien alleen - ellet sitten ole ajotaidoiltasi Stephan Peterhanselin veroinen
    Huonoja puolia Teneressä on sen mahtava paino paikoillaan käsitellessä - puhumattakaan jos olet jollain pehmeällä hiekkatiellä jumissa...
    Sekä valot jos ne vaan on alkuperäisen onnettomat umpiot. Hehkuvat himmeinä syysyössä...
    Kuitenkin itsekin Teneren omistaneena olin pyörään ihan tyytyväinen - onhan se macho peli. Jos tarviit vanhoja Bike ja MP1 lehtiä jossa on kaikenblaista juttua Tenerestä niin voin postittaa ne sinulle postikuluja vastaan: niitä on mulla puolisen tusinaa.
    Mistäpäin pyöräsi hankit??
    Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...