R1200 GS:n kone näyttäisi ainakin olevan *
Toivottavasti ei tule markkinoille ihan tämmöisenään.
Kuvia
Onko muita kuvia tiedossa?
Entäs RS ?
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Eipä kyllä varsinkaan keulasta kovin kaunista katseltavaa![]()
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
Turvonnut Suzukin Burgman... (_EI_ positiivinen kommentti) *![]()
![]()
Olipas ruma
Vaan raakilehan tietty se on![]()
No eipä haittaa bemu ei oikein ollutkaan mun makuuni![]()
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
En kyllä suuremmin ihmettelisi, jos se tuon näköisenä tulisi myyntiin! Vertaa vaikka kuvankauniiseen R1200CL:ään.
Uudistuukohan R1100S:ä isommaksi ja "kauniimmaksi"!
Täällä oli vähän suttuinen kuva, jossa näyttää jo vähän paremmalta.
Dixi et animam levavi
Helvete! olivat kerinneet poistamaan kuvan.
BMW ei kuulemma salli kuvan pitämistä netissä...
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Uudessa Motorrad lehdessä näkyy parempi kuva RT:stä. Näkyy www.motorradaonline.de
Kumminkin
Dixi et animam levavi
No nyt rupee jo näyttämään!
Missä on RS?? tahtoo!![]()
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Nyt alkaa näyttää oikeasti jo valmiilta:
edit: kuvien paikka muuttunut
Toi ST on edestäpäin aika makee.
Dixi et animam levavi
Siis hetkinen...![]()
Onkos tämä ST nyt sitten RS ?? - Sport Touring
Nyt pitääkin ruveta tuijottelemaan tarkemmin.
Hmm valot erilaisia ja muutenkin...
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
RT nyt on mitä on mutta tuo ST (e. RS?) näyttää aikas hienolta. Mitenkähän sitten kun tulee ihan perus naku R. Voip olla muodot kohdallaan.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Tuli muuten mieleen, että kun tota uutta konetta kutsutaan useasti termillä "hex head", ettei vaan kukaan mene suomentamaan sitä "kuuspää":ksi
-pahempi vielä, jos 1:lla u:lla joku v..tuilee.
Ai sattana tuliks se ny siinä?![]()
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Mitenkähän tuon ST:n kanssa tulisi toimeen avokypärällä se kun on ehdoton vaatimus jotta avopadalla pitää pystyä ajamaan pitkätkin reisut. Naku plexillä on ok kuten myös RT:t ja LT:t. Jo vanhaa RS:ää en sillai tullut kokeilleeksi. Aika näyttää tässäkin asiassa.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Täällä lisää RT ja ST kuvia
http://www.moto-station.com/article910.html
Kumminkin
Onkohan tossa (sivukuvassa) ST:n katteessa ikkuna/reikä etuvilkkujen takana, kun näyttää olevan merimaisemat siinä kohdassa?
Vai onkohan kyseessä digitaalisesti maisemaan asetettu mopo, jossa lähdekuvan taustaväri sattui olemaan sama, kuin etuvilkkujen takana...
Saattaisin tulla toimeen ilman merimaisemaa tässä tapauksessa!
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
Mä luulen, että siinä on jotain peilaavaa matskua vilkun kehyksissä.
Dixi et animam levavi
Täällä oli juttua, että RT:hen tulee samanlainen sähkösäätöinen jousitus kuin K1200S:ssään saa. Liekö vakiovaruste. Tuo tankin koko 27l riittää varmaan 500km matkaan käytännössäkin, kun esitteessä lukee 4,8l/100km 120km/h vauhdilla.
Dixi et animam levavi
Optioksi ainaki tuolla ranskankielisillä sivuilla väittävät tuota ESAa.(ek@ @ Joulu. 04 2004,17:17) kirjoitti
RT oli jo Tampereella Heinolla hallissa. Oli paremman näköinen luonnossa kuin kuvissa.
Oulussa oli myös R1200RT pyörä Euro motorcenterissä. Pyörä on muuten hyvännäköinen, mutta peilin alla oleva kate tekee keulasta raskaan näköisen. Mutta kyllähän pyörä on paljon paremman näköinen kuin kuvissa.
Laitoin liitetiedostoksi oman näkemykseni keulasta.
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Kuvana paremman näköinen kuin alkuperäinen. Ei muuta kuin saha käteen palanen katteesta pois.![]()
Kävin testaamassa R1200RT:ta. Tuntui tosi hyältä.
R1200RT:ssa oli huomattavasti vähemmän tärinää tyhjäkäynnillä kuin K1150RT:ssa. Jopa niin vähän, että nyt voisi harkita ensimmäisen kerran elämässä hankkia bokserimoottorilla varustetun pyörän.
Itselläni on K1100LT ja R12RT tuntui heti tutulta ja helpolta ajettavalta. 140:iin kiihtyi tosi helposti.
Hankkisin kyllä pyörään isomman plexin, koska K1100LT:ssa oli suojaavampi kate.
R1200RT:n ulkonäköönkin alkaa jo pikkuhiljaa tottua.
PS. pääsis joskus testaamaan sitä K1200LT pyörää, jotta tietäisi mitä pyörää sitä seuraavaksi unelmoi.
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Kokeilin kanssa R1200RT:n ja oli näköisekseen yllättävän ketterä.
Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja