Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    Eli tuollaiseen VFR:n tuli vaihdettua, ja pakko sanoa että on mukava peli. MUTTA pyörä kun on tällä hetkellä täysin vakio, pitää sitä alkaa hiljalleen "laittelemaan".

Kun rahapolitiikka antaa myöten laittelen Laser X-treme Inox 4-putket ja PC3:n. Ennen sitä voisi kuitenkin aloittaa pienemmästä. Vilkuthan tuossa ovat mallia "integroidut" edessä ja takana. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi kirkaslasiset vaihtoehdot noille alkuperäisille oransseille?
    Pyörätön
    Vilkuista en tiedä mitään, mutta noilla Laserin torvilla se kuulostaa Moottoripyörältä...
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Lainaa (-V- @ Heinä. 03 2004,18:07) kirjoitti
    Vilkuista en tiedä mitään, mutta noilla Laserin torvilla se kuulostaa Moottoripyörältä...
    Näin olen ymmärtänyt. Matalaa ääntä noissa on kehuttu mitä olen lukenut netistä, livenä en ole päässyt kuuntelemaan ;( Mutta nuo agusta tyyliset putket on ehdottomasti siisteimmät putket mitä olen nähnyt, erottuu "massasta". Onko sulla -V- henk. koht kokemusta noista???

Kuva1 -- Kuva2

Pyörätön
    Eikö kenelläkään ole tullut vastaan? Googlella olen etsinyt ja ei tunnu löytyvän. Pari täällä ollutta linkkiä 'clear alternatives' jne olen käynyt läpi eikä löydy....'

Pyörätön
    Laita ne putket siihen niin saat kunnon äänet ja unohda ne kirkkaat vilkut. Turha niitä on alkaa muuttamisen vuoks muuttamaan, kun ne kerran on jo valmiiks hienot. Eikös noita kirkkaita laseja oo lähinnä muutama vuosi sitten laitettu teinituningautoihin..?
    Lainaa (pjs @ Heinä. 03 2004,18:12) kirjoitti
    Lainaa (-V- @ Heinä. 03 2004,18:07) kirjoitti
    Näin olen ymmärtänyt. Matalaa ääntä noissa on kehuttu mitä olen lukenut netistä, livenä en ole päässyt kuuntelemaan ;( Mutta nuo agusta tyyliset putket on ehdottomasti siisteimmät putket mitä olen nähnyt, erottuu "massasta". Onko sulla -V- henk. koht kokemusta noista???

Kuva1 -- Kuva2
    BW:ssa oli aikanaan koeajopyörä noilla putkilla ja kävin ajelemassa. Kyllä oli saundit kohdallaan .
    - vesku -

Lainaa (jb600 @ Heinä. 06 2004,10:00) kirjoitti
    Laita ne putket siihen niin saat kunnon äänet ja unohda ne kirkkaat vilkut. Turha niitä on alkaa muuttamisen vuoks muuttamaan, kun ne kerran on jo valmiiks hienot. Eikös noita kirkkaita laseja oo lähinnä muutama vuosi sitten laitettu teinituningautoihin..?
    Nimenomaan. Unohda pakkomielle vilkuista kun hienot on alkuperäisetkin. Ostat sitten jos kohdalle sattuu. Sen sijaan jos keksit jotain millä korvaat tuon kyntöauran tuosta perästä ja saat vielä kilven kiinni, niin kerro muillekin. Saattaa siis muitakin kiinnostaa vaikkei tuo pyörä mikään tuunaussuosikki olekaan.
    - vesku -

Vai että pakkomielle... Saa kai sitä sentään kysyä ilman että heti pidetään ihan 'vinksahtaneena' ?

Jos noita ei tosiaan löydy niin pitää sitten antaa olla. Putket laitan vasta kun on rahaa sekä putkiin että powercommanderiin, ei viitsi ilman säätöjä laitella kiinni. Ja se taitaa ikävä kyllä mennä talven/kesä2005 aikajaksolle ;((

Siitä "kyntöauran korvaamisesta" että on sitä tullut vilkaistua. Vakituinen kyytiläinen ei vaan välttämättä pidä siitä jos kaikki kura on aina niskassa...
    Pyörätön
    Lainaa kirjoitti
    Vai että pakkomielle... Saa kai sitä sentään kysyä ilman että heti pidetään ihan 'vinksahtaneena' ?
    Eikä kun mitään ei saa kysellä tai omaa pyöräänsä rakennella, se on outoa ja väärin..

Joo, ja asiaakin oli vielä vähän. Se "kyntöaura" auttaa ihan oikeesti paljon siihen kyytiläisen kastumiseen. Oikein ihmettelin kun tässä vaihdoin pyörää ja ajettiin ekaa kertaa kakspäällä pienessä sateessa ja kyytiläinen pysyikin ihan kuivana kun siellä oli se lokari paikallaan. Edellisessä mopossa sahasin sen pois, eikä tarvinnu ajaa kun muutama sata metriä märällä tiellä, niin kyytiläinen oli jo yltäpäältä kurassa. Että taitaapa jäädä multakin poistamatta se tästä nykyisestä.
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    On ihan siisti tuossa kakkoskuvassa kun ne kauhukahvat on otettu pois. Nuo vilkut nyt ei kirkkaina olis yhtään sen hienommat. Ja on kuitenkin "rihlaamattomat" eli ihan hienot jo sellaisenaan.

Kuralätkä mäelle. Jos kyytiläinen valittaa niin pistä se linja-autoon.

Oho, tulipa tutkittua tarkemmin noita vifferin kuvia ja vaikka en yleensä ole tykännyt noista matkasporteista niin tuostahan saa helvetin hienon. Monoperä ja yläputket tuo hiukan mieleen Ducatin ja jos tuon helvetillisen purjeen pleksin paikalta vaihtais pienempään niin olis aika räyhäkän näköinen peli. Kalliita vaan ovat perkeleet.

Lainaa (Karban @ Heinä. 07 2004,09:30) kirjoitti
    Kuralätkä mäelle. Jos kyytiläinen valittaa niin pistä se linja-autoon.
    Juurikin näin!

Pyörä on kuskia varten ja matkalainen tulee kyytiin jos on tullakseen. Ellei kyyti kelpaa niin ainahan yksin on mukavampi ajella...

Tämä vain henkilökohtainen mielipide josta kenenkään ei pidä pahastua, sallin jokaiselle omat mielipiteensä.
    - vesku -

Mielipiteensä kullakin ja olkoon jokainen sellaiseen oikeutettu.

Arvon herroille vain sellainen juttu tiedoksi että syy miksi tuohon pyörään vaihdoin "ultrakyykystä" oli nimenomaan sen "matkustajaystävällisyys" ja mukavuus. Tottakai pidin itsekin pyörästä tuon lisäksi. Eli jos haluaa pidempiä matkoja kahdestaan tehdä niin nuo pelkääjän kahvat ja "kyntöaura" on hyvä olla jos meinaa että siellä matkanpäässä on illallakin kivaa ;)

Eli ei tätä voi samalla tavalla tuunata kuskin ehdoilla kuin esim. kilokyykkyjä joissa matkustajaa ei käytännössä ole. Toinen asia on sitten jos ei ole "vakituista" kyytiläistä....
    Pyörätön
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Tietty onhan se mahdollista tehdä siitä kuralätkästä sellanen että sen saa tarvittaessa helposti kiinni ja irti.

Aargh miten voi vfr maksaa enemmän kuin blackbird uutena?

Lainaa (Karban @ Heinä. 07 2004,10:01) kirjoitti
    Ja jotta menisi vielä ihmeellisemmäksi, niin esimerkiksi Briteissä ja Saksassa VFR on halvempi: UK VFR £7.990 (ABS £8.499) ja XX £8.499. Germaniassa VFR 11.690 eur (ABS 12.640) ja XX 12.790 jöröä.

Suomen hinnat siis VFR 18.990 vs. XX 17.490...
    Lainaa (heikkil @ Heinä. 07 2004,10:17) kirjoitti
    Lainaa (Karban @ Heinä. 07 2004,10:01) kirjoitti
    Ja jotta menisi vielä ihmeellisemmäksi, niin esimerkiksi Briteissä ja Saksassa VFR on halvempi: UK VFR £7.990 (ABS £8.499) ja XX £8.499. Germaniassa VFR 11.690 eur (ABS 12.640) ja XX 12.790 jöröä.

Suomen hinnat siis VFR 18.990 vs. XX 17.490...
    Mielenkiintoista todellakin. Taitaa Brandt heitellä VFR hinnat taivaisiin. Kyllähän tuo kieltämättä maksoi... ;(
    Pyörätön
    Eikös Laser muuttanu putkiaan, ku oli alunperin liian äänekkäät? Staintunen putkilla tuntu olevan ainakin nätit äänet vfr:ssä
    BMW F800GS -11
    Hommasin itelleni viime vuonna vfr vtec -02 ja siinä on Laserin 4-putkiset kiinni. Soundit kohdallaan .. Noita Laserin putkia löytyy äänellisesti kahta mallia: toinen on lähes alkuperäisen ääniset ja toinen on moottoripyörän ääniset. Minulla nuo mp ja korvatulpat
    Koska seokset on säädetty tehtaalla melkoisen laihalle niin ensimmäisen reissun jälkeen laitatin PC3:n ja siitä alkoi tasainen kyyti. Tulihan siinä vääntöäkin lisää n. 5%.

Ite oon ajellut 17 tkm ja pari pidempää reissua. Onko parempaa sportti tourinkia?
  18.  
    Lainaa (jäykkäranne @ Heinä. 07 2004,16:50) kirjoitti
    Hommasin itelleni viime vuonna vfr vtec -02 ja siinä on Laserin 4-putkiset kiinni. Soundit kohdallaan .. *Noita Laserin putkia löytyy äänellisesti kahta mallia: toinen on lähes alkuperäisen ääniset ja toinen on moottoripyörän ääniset. Minulla nuo mp ja korvatulpat * *
    Koska seokset on säädetty tehtaalla melkoisen laihalle niin ensimmäisen reissun jälkeen laitatin PC3:n ja siitä alkoi tasainen kyyti. Tulihan siinä vääntöäkin lisää n. 5%.

Ite oon ajellut 17 tkm ja pari pidempää reissua. Onko parempaa sportti tourinkia? *
    Missäs asustelet? Laitatko vaikka privana mitä jouduit noista maksamaan?

Oletko ottanut kuvia/videota/ääniä pyörästäsi?

Oliko pyörä ihan mahdoton ajaa ilman powercommanderia, ja kun kävit säädättämässä niin kävikö ilman säätöjä vaarallisen laihalla? Toisinsanoen uskaltaako ilman säätöjä ajaa ollenkaan noilla Laser putkilla.

Osaatko sanoa muuttuiko pyörän ajettavuus putkien ja säätämisen jälkeen paljon verrattuna vakioon? Minusta tuo käy vakiona jo kohtuullisen nätisti ei nyökkäile tai sammu liikennevaloihin niin kuin jotkin toiset mallit vakiona...
    Pyörätön