Noniin,
nyt on sitten odotus päättynyt ja monien mutkien kautta kulta saatiin ajoon. *
Vaikka vesisade oli hirmuinen, kun pyörää olin Rajamäeltä olin noutamassa, niin se ei paljoa häirinnyt. Hieman kiire meinasi tulla, mutta tulipahan selväksi että kaikki tarinat mitä tullin hitaudesta kerrotaan ovat totta *Katsastuskonttorille ehdittiin täpärästi (3 min), minkä jälkeen homma menikin leppoisasti. Pyörän ensikilometrien huoltotoimenpiteet, sisäänajoniksit ja toiminnot selvitettiin selkeästi, joten mikään ei jäänyt epäselväksi.
Muutamia kuvia:
Suiza neljästä suunnasta
Pyörä on juuri pesaistu ja odottaa vahaa aamulla. Sen jälkeen säädetään ja rasvataan ketjut ja eikun baanalle *
Enzon kanssa on kyllä mukava asioida, joten taidampa tietää mistä seuraavankin pyöräni hankin. Iso käsi EE-Speed:ille! *![]()
Onneksi olkoon ja turvallisia kilometrejä! Väri on ainakin liikenteessä näkyvä mikä ei ole haitaksi...Hieno siis!
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Hienon näköinen....![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Onnea hienosta pyörästä !
Sain keskiviikkona samanlaisen vekottimen, tosin perinteisellä sinisellä värityksellä...
Voisi pikku hiljaa alkaa aurinko näyttäytymään, jotta saa nieltyä sisäänajon vaatimat kilometrit pois!
Onneksi olkoon! Siisti peli. Hommasit sitte tarvikekilvet?![]()
Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
-12 vuotta ilman mopoa-
Honda CBR 1100XX -99
Kawasaki ZZR600 -91
Yamaha RD125LC -86
Hieno on..![]()
Turvallisia ja aurinkoisia kilometrejä uudella pyörälläsi!
suzuki on pop
![]()
Komea on pyörä. Turvallisia kilometrejä!![]()
Semper omnia haerent!
No nii!! Komee peli!! Harmi ku ei oikee keritä ajelemaan kun pitää tuonne helsinkiin mennä pariksi viikoksi tekemään yks työjuttu. Ja eihän tässä jussina mitään kerinny ajamaan koskaSoitellaan ku tuun takas ni lähetään kattomaan kuinka paljon se suki suki ottaa tukkaan ninjalta!
![]()
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*
Onnea vaan hianolle pelille.. Tuollanen saattapi joskus tulla kakkospyöräksi..![]()
busanistit +200mph club finland
Tahtoo tollasen....Todella pirteen näköinen menopeli.![]()
Kuvia --> Suzuki GSF 1250 A Bandit -08
minua rupes vallan polttelemaan tollanen peli... jos vaikka ens vuonna sellasen sais! ois hienoo, pitäis vaan rahaa saada! tuo väritys on kyllä parempi ku ne sini/valkoset!
baitevei... lähtikö nuo tarrat hyvin pois, jättämättä ilkeitä jälkiä!
sit ku kyllästyt tohon peliin ni myy mulle... jookosta!![]()
Rock till you drop...
Vastaanpa karin puolesta tuohon tarrakysymykseen. Hienosti lähti, ei mitään jälkiä! Mies repi kaikki varoitustarratkin irti![]()
P.S. jokos se sisäänajo on tehty?? Leipää!!!
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*
Milläs aineella putsasit tarrojen jättämät liimatahrat pois? Itse mietin samaa operaatiota ja tietysti pitäis löytää sellainen liimanpoistaja jota uskaltaa maalattuun muovipintaan sivellä...
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Vahalla lähtee ihan mukavasti....(-V- @ Heinä. 12 2004,23:27) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Suurimmat jämät saa teipillä "repimällä".(-V- @ Heinä. 12 2004,23:27) kirjoitti