Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Tämä nyt ei ole mikään yksittäinen reitti vaan sisältää ne kaikki
    ...Eli 020202 hakupalvelu jonka avulla näet reitin kuin reitin antamalla lähtö- ja loppuosoitteen. Saman sivuston avulla etsit myös ravintolat yms. palvelut.

http://020202.fi/jsp/kr.jsp?
    Palvelu yllätti minut erittäin positiivisesti ja sen tietokanta osoitteisto tuntuu sisältävän jopa hyvin pienetkin mopopolut
    Ylläpito vois testailla palvelua ja laittaa sen muillekkin alueille mikäli toteaa kyseissä olevan levittämisen arvoinen palvelu.

VULCAN: in Roman religion, god of fire, particularly in its destructive aspects as volcanoes or conflagrations. His worship was very ancient, and at Rome he had his own priest (flamen). His chief festival, the Volcanalia, was held on August 23 and was marked by a rite of unknown significance: the heads of Roman families?
    Minä olen käyttänyt tuota ihan pääkaupunkiseudullakin suunnistamiseen ja hyvin on toiminut. Pidemmille matkoille se voisi arpoa sellaisen mutkaisemman reitin moottoripyöräilijöitä varten ;)

*.m
  3.  
    Lainaa (Epimetheus @ Kesä. 21 2004,14:58) kirjoitti
    Pidemmille matkoille se voisi arpoa sellaisen mutkaisemman reitin moottoripyöräilijöitä varten ;)
    No joo, se olis hyvä . Nyt joutuu tekemään itse töitä ja useamman "pikkumatka haun":
    H1: lähtöpiste -> tuppukylä 1
    H2: tuppukylä 1 -> tuppukylä 2
    H3: tuppukylä 2 -> tuppukylä 3
    H4: tuppukylä 3 -> loppupiste
    VULCAN: in Roman religion, god of fire, particularly in its destructive aspects as volcanoes or conflagrations. His worship was very ancient, and at Rome he had his own priest (flamen). His chief festival, the Volcanalia, was held on August 23 and was marked by a rite of unknown significance: the heads of Roman families?