Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    startatessa ei tule kun 2 kipinää/tulppa,ja kun starttaa uudestaan niin sama juttu.Epäillään joko pulssianturia tai ohjausyksikköä.Ohjausyksiköstä on komponentit mitattu ja ne on ehjiä.Puolat on ehjät,sivuseisontatuen katkaisin on ehjä,tulpat ok,akku ok,periaatteessa kaikki on tsekattu muttei vaan toimi.Oiskohan kellään -90-92 venturee josta sais lainaksi ohjausyksikön ja pulssianturin jotta vois rajottaa vikapaikkoja,myös-91vmaxin pulssianturi käy mutta boksi on maksissa eri.

mä veikkaisin ensimmäisenä tulpanjohtoja, tulppia, tulpanhattuja, moottorinmaadoitusta, akkua tai hapettuneita puolanliitoksia tai itse puolia. puolat ovat hankalasti mitattavia mutta en tietenkään tiedä miten olet niitä mittaillut.
    ei ne cdit ja pulssianturit juuri kulu. venture vaan on niin tuntematon laite mulle etten muuta keksi
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
    Itselläni teki aikoinaan -90 VMaxi samaa. Jos lähtikin käyntiin, sammahti yleensä vartin kuluttua. Vika korjaantui tappokatkaisimen puhdistuksella ja rasvauksella...
    sytytyksenohjausboxi.
    -------------iso ähvä--------------------
  5.  
    Lainaa (xvz13 @ Kesä. 23 2004,12:17) kirjoitti
    startatessa ei tule kun 2 kipinää/tulppa,ja kun starttaa uudestaan niin sama juttu.Epäillään joko pulssianturia tai ohjausyksikköä.Ohjausyksiköstä on komponentit mitattu ja ne on ehjiä.Puolat on ehjät,sivuseisontatuen katkaisin on ehjä,tulpat ok,akku ok,periaatteessa kaikki on tsekattu muttei vaan toimi.Oiskohan kellään -90-92 venturee josta sais lainaksi ohjausyksikön ja pulssianturin jotta vois rajottaa vikapaikkoja,myös-91vmaxin pulssianturi käy mutta boksi on maksissa eri.
    kipinä löytyi ventureen,kaatumiskytkimen kuula oli jumittunut.