Aikomus olisi maalauttaa yamaha tdm 850 -94 uuteen väriin ja en osaa päättää mikä se väritys olisi.
Nykyisin metallinhohto vihreä tankki ja muovit runko kiiltävä hopea ja vanteet (3 puolainen alu) tumman harmaa..
Antaka ehdotuksia ja mieltymyksiä väreistä
Reissut mielessä........
Olen kyllä ajatellut vähän pirteämpää väriä....
Reissut mielessä........
paljonkohan muuten maksais katteitten maalauttaminen kokonaan mattamustaks, katupyörä.
About 500-1000 euroa. Riippuen pohjatöistä ja vietkö irrotetut katteet/tankin jne. paikalle, vai irrotetaanko liikkeen puolesta..(kuulapää @ Kesä. 21 2004,13:13) kirjoitti
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Musta väri on ainoa oikea ja mattamusta on pirteän musta(kccot @ Kesä. 21 2004,12:25) kirjoitti
![]()
Mulla oli kyllä joku visio asiasta..
Tankki metallinmusta ja jossa kultainen sävytysraita ja lokari ja takakate kullalla... ja reilusti lakkaa
Reissut mielessä........
Alkuperäinen taitaa olla kuitenkin paras tai sen kaltainen väritys. Värin muuttaminen radikaalisti on jo rahanhaaskausta kun maksaa ensin maalauksen ja kaupan päälle saa sitten vielä arvonalennuksen. Olettaen tietysti, että pyörä oli ihan ok ennen maalausta.
Valitettavan usein näkee ns. erikoismaaluksia, joilla on pilattu muuten hyvännäköinen pyörä.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Kokeileppas siihen väriin mihkä päädyt ni puol matta eli satiini pintaa. Vois olla ihan siisti !
Totta! Musta on perkeleen kaunis väri ja mattamusta on pirtein kaikista väreistä, se suorastaan huokuu onnellisuutta ja pirteyttä!(MagnaMan @ Kesä. 21 2004,14:41) kirjoitti
Itse olen ainakin niin positiivinen kaveri, että jos pyörän ens talvena maalautan, niin tuo mattamusta on ykkösvaihtoehtona värin suhteen...
Tuolta löytyy!!
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
älä maalaa ainakaan näin...
http://cgi.ebay.co.uk/ws....me=WDVW
Joo tommoinen ei käynnyt mielessä oli kuin wintterin väriluettelo..
Reissut mielessä........