Ostin perjantaina mattamustan tupla X:n![]()
ja nyt mietin paljonko pystyy ajamaan tankillisella suht rauhallista ajoa? *
Pitäis saada se tiistaina![]()
Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!
http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg
Honda CBR 1100 XX -04
Onnittelut uuden pyörän johdosta, loistava valinta![]()
![]()
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
en yhtään tiedä ruiskupelien kulutuksesta mutta mun 97 vie 6-7 litraa/100km, tankki 23l, varman päälle kun ottaa niin noin 250 km joka muutenkin on sopiva taukoväli mielestäni. Bensavalo syttyy kun on noin 5 litraa jäljellä. Onnittelut hienosta hankinnasta, väri on mahtava.
Do you have premonitions of déjà vu?
-99 ruutanalla pääsee n. 270km. ennenkuin bensavalo syttyy. Enpä osaa sanoa noista uudemmista digimittareilla varustetuista, mutta toimintasäde pitäisi olla suurinpiirtein sama ennenkuin Böööööööö...![]()
Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
-12 vuotta ilman mopoa-
Honda CBR 1100XX -99
Kawasaki ZZR600 -91
Yamaha RD125LC -86
Omalla (-01 xx) oon ajanut 330km tankillisella eikä vielä menovesi loppunut. Kulutukseksi viimeksi sain 5.7lkm kaks päällä, tosin pelkkää rauhallista matka ajoa.![]()
Matka-ajossa pääset ainakin sen +300km (mikäli vielä sisäänajot päällä). Itsellä n.280-320 kun alkaa "varatankkivalo" vilkkumaan eli pääsisi vielä jonkin matkaa. Paljonkohan muuten on ainetta on jäljellä kun se "valo" alkaa vilkkumaan??
xx on -04
ex: XX -04, R1 -05, 1000RR -06
Kävin pari viikkoa sitten lapissa mamman kanssa.
Kulutus oli 5.8 - 5.9l , kuormaa oli 3 x perälaukut + tankkilaukku kuljettajan ja matkustajan lisäksi.
Pisin tankkaus väli oli n 340km.
edit: erheet.
Onnea! Mulla on samanlainen. Sliparit kyllä on jo tilattu, vaikka kesän alussa olin aivan toista mieltä!
Kyllä tuo mun vekotinkin on pari kertaa kulkenut +300 km yhdellä tankilla. Mulla alkaa bensamittarin punainen vilkkua mielestäni todella aikaisin. Viimeksi vilkutti n. 40 km ennen tankkausta (moottoritiellä, vähän yli 120km/h) ja sit tankkiin meni vain 19 litraa. Onhan se hyvä, että varoittaa ajoissa.
Nauti ajosta!![]()
Pakko ostaa kun halvalla saa?(eskimoxx @ Kesä. 20 2004,14:44) kirjoitti
![]()
Kyllä ne kummasti ideat vaan muuttuu kesän mittaan vähän yhdellä jos toisella
![]()
Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
Neljästä litrastahan tuo manuska puhuu...(Kaahari @ Kesä. 20 2004,11:59) kirjoitti
Hehee, pitäähän kyllähän se niin on että moottoripyörän pitää kuulostaa moottoripyörältä!(eskimoxx @ Kesä. 20 2004,14:44) kirjoitti
Itsekin vaihdoin heti koko putkiston kun sisäänajo tuli suoritettua... Otitko muuten PC:n myös noiden slipareiden kanssa?
eilen kävin tankilla mittarissa 310km ja 19litraa meni ainakin senverran pääsee tosin valo alkoi vilkuttaan 260 km:n kohdalla!!
Suzuki Savage ls 650 -92 --> Honda cb500 -03 --> Honda cbr1000f -00 --> Honda cbr 1100xx -04 --> Yamaha FJR 1300a -05 --> Honda Pan European -08
kyllä se kolmesataa uudella pelillä meneepi ennen ku alkaa mittari vilkuttaan..
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Heh, käännytys tapahtui siis todella nopeasti!(eskimoxx @ Kesä. 20 2004,14:44) kirjoitti
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Kyllä sitä 350 km pääsee yhdellä tankillisella matka-ajossa......kaupungissa paljo enemmän...
Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
OHO...Hienolta näyttää!!!(lanat @ Elo. 17 2004,20:38) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Nyt alkaa näyttämään hyvältä!![]()
Ainoo vaan että toi on vaan koneella tehty arvaus ulkonäöstä, kuten kuvan alla sanotaan...(ano @ Elo. 18 2004,10:49) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Juuh, ja lähde MCN joka arvaa aina oikein, koska ne arvaa vuoden aikana kaikki mahdolliset combot seuraavalle vuodelle *(Tylyttäjä @ Elo. 18 2004,11:29) kirjoitti
Oma veikkaukseni uudesta XX:stä on 1200 cc I4 VTEC, jos sitä uutta XX:ää ylipäätään vieläkään tulee. Näitä "uudistettu XX" kuvia on ollu MCN:ssä ainakin noin 3 v.
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.