Ois kyl kivaa jos ketjun alottaja keräis noi kaikki huoltopaikat ketjun alkuun listaan. Ei välttämät jaksais koko ketjuu lukee et löytyyks omalt paikkakunnalt huoltoo.
Huolto-Kaksikko on valtuutettu Trumppahuolto, muistaakseni Silvanin Köpä on käyny kurssit "eksootisempiin" merkkeihin ja J-P hoitaa sitten nipponit, yhtäkaikki, varmasti homma hoituu![]()
-Jos pari rauhassa nautittua olutta ei auta näkemään asioita paremmassa valossa, pari seuraavaa auttaa varmasti-
Missähän liike sijaitsee?(bill @ Huhti. 04 2005,18:12) kirjoitti
![]()
Tikru 2010
Googlettamalla löytyi Jämsästä yksi tuon niminen liike, mutta heidän sivuillaan ei ollut minkään merkin logoja kertomassa edustuksista / valtuutuksista.(ukkeli @ Huhti. 05 2005,07:37) kirjoitti
Joo, itsekkin asian tarkistin ja Jämsästä toisiaan kyseinen huolto löytyy ja kyllä niiden webbi-sivuilla on myös Trumppa mukana. Yksi niiden huoltohepuista on käynyt Ruotsissa Trumpan huoltokurssin, J-P taisi olla miehen nimi. Muutenkin firman kotisivut vaikuttavat asiallisilta.
Tuli vaan tuossa mieleeni että jos se Trumppa-meettinki pidetään siellä Jämsän suunnalla 14.5. niin voitaisiin tehdä porukalla vierailu tuonne Huolto-Kaksikolle?
![]()
Tikru 2010
Voisin kysellä tuolta Huolto-Kaksikosta josko ne haluais meidät vierailulle. Taitaa toi Trumppa-meetinki yöpymisjuttu peruuntua, niin tässä olisi hiukan muutakin ohjelmaa kuin vaan kahvittelua.(ukkeli @ Huhti. 06 2005,12:55) kirjoitti
Itse ajattelin lauantaita 14.5. klo 14->
Edit: Kyselin tuolta siltä J-P:ltä voimmeko tulla. Olemme tervetulleita ko. päivänä tuohon ajankohtaan ja siitä n. pari tuntia etiäpäin.
Ducati Diavel Dark
Hieno homma. Kokoonnutaan esim. klo 14:00 jossain paikassa jonne kaikki löytävät ja sitten porukassa sinne Huolto-Kaksikolle. Tuli ajatus jos vaikka varautuisivat siellä siihen että halukkaat saisivat esim. penkittää pyöränsä? Lienee hyvä tiedustella asiaa etukäteen? Teetkö sinä sen, Newman?
![]()
Tikru 2010
Ukkeli, ei hullumpi idea penkitykseen...onko sulla jotain viri-viri osaa pantuna vaiko ihan vakio?
On mulla Trumpan oma "viripönttö" ja siihen tietenkin ajettu uusi ruiskuohjelma. Vertailukäppyröitä ei valitettavasti ole koska asennus tehtiin heti uuteen pyörään, mutta onhan se kiinnostavaa nähdä minkälaiset käyrät siletä ulos saadaan.(Köpi @ Huhti. 07 2005,08:37) kirjoitti
![]()
Tikru 2010
Siitähän saa hyvän vertailun kun mulla on täysvakio![]()
Tosin sulla taitaa olla ST ja mulla on RS, eikä ne ihan identtiset koneet ole vakioinakaan (jos olen isoja poikia oikein ymmärtänyt). Korjaa jos olen väärässä. Ja sitten vasta harmittaakin jos sulla on vääntöä ja tehoa enemmän vakiona on mulla noilla virivärkeillä![]()
Tikru 2010
En nyt menisi ihan vannomaan, mutta mun mielestä täysin identtiset ne on...painoahan mulla on enemmän![]()
RS ja ST on kyllä ihan sama kone, ainakin tuon tehtaan korjauskäsikirjan mukaan. Runkokin on sama. Katteet eri.
Ducati Diavel Dark
Käykääs katsomassa myös Huolto-kaksikon huoltomiehen sivuja Pauli Pekkanen , on meinaan kotikylän poikia.
Hämeenlinnassa näkyisi olevan tuollainen:
www.motari.com
Ex-955i