Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kokemuksia stongan vaihdosta isoon fasuun kaipailen. Mielessä sellainen joka on hieman matalampi, leveämpi ja hieman edempänä kuin orkkis.

Minkälaisia olette vaihtaneet ja mitä hankinnassa pitää ottaa huomioon? Mitä ongelmia voi ilmaantua? Ja tietysti mikä merkki ja malli sekä mistä saa hankittua? Saako jostain myös matalampia raisereita?
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Olisko tollanen hieno, itte oon ajatellu vähän jotain tonnepäin
    www.andretti-powersports.com
    Ei näköjään pääsekään ihan suoraan oikeeseen paikkaan tarvii pientä etenemistä YAMAHAN kohdalta

Älä koskaan siirrä huomiseen sitä minkä voit välttää jo tänään.
    Lainaa (Fannitozu @ Kesä. 19 2004,23:40) kirjoitti
    Olisko tollanen hieno, itte oon ajatellu vähän jotain tonnepäin
    www.andretti-powersports.com
    Ei näköjään pääsekään ihan suoraan oikeeseen paikkaan tarvii pientä etenemistä YAMAHAN kohdalta
    Jos tarkoitat sitä suoraa titanium-stongaa niin näyttää aika mukavalta. Tuon tyylistä jos löytäis kotimaasta, ja oli siinä ne tuuman matalammat raiseritkin. Nuo jenkkihinnat on aika kohtuullisia kun euro on vahva .

EDIT tosin siellä sanottiin että pitää ostaa myös lyhyemmät kaasuvaijerit jotka myydään erikseen. Mites tuo nyt sitten on? Mitäs haittaa muutamasta liikasentistä on? Eikös lyhyys yleensä ole ongelma eikä pituus?

- vesku -

(poistettu tili)
    Tämä on vanha ketju mutta onko joku vaihtanut stongan Fasuun? Kokemuksia, hintoja, yms tarvittaisiin!
    Snellman Racingissä on aika hyvä valikoima. Itselläni kaatui stongan vaihto liialliseen laiskuuteen kun olisi pitänyt tehdä "sitä ja tätä" että homma olis toiminut. Alkuperäiset letkut ja vaijerit on pituudeltaan niin niukkoja että leveyttä ei oikein saa kasvatettua senttiäkään. Stongapainojen kiinnittäminen myös tökki kun ei noissa drag bareissa yleensä ole kierteitä. Matalampia raisereita en löytänyt mistään, en tarvikeliikkeistä enkä Yammun maahantuojan kautta tiedustellessani.

Kesällä kun en halunnut alkaa pitkäkestoisiin projekteihin, vaihdoin siis koko mopon että sain etukenomman ajoasennon...
    - vesku -

tuolla amerikan sivuilla ainakin näin juuri tuollaisen alkuperäisen fasuun tarkoitetun tangon ja matalammat raiserit.Yritän etsiä sivua palaan asiaan kun löydän
    "oikeassa momentissa"
  7.  
    Minä oon myös nähny niitä raisereita jossain...Ainaki Louisilla on tankoja ja kuvaston perusteella (2003) tuossa Modatussa Fasussa kait erillaiset raiseritkin...Hmm.

Täällä näyttää olevan juttua myös "lower handlebar mountista", muutenki on hyvä Fasu sivusto ja selkeet kuvitetut ohjeet kaikkeen.

FAZER sivusto

It´s better to die on your feet than live on your knees...