Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Hankin Vance & Hinesin sliparit XVS1100 Drag Stariin (vm. -01) ja kyselen onko yleensä tullut vaihdettua suuttimia, ilmansuodattimia ym. "hengityksen" parantamiseksi. *
    Näkyvät kyllä suosittelevan näitä Jet Kit sarjoja (esim. V&H:n sarja n:o 21205 n. 83 taalaa rapakon takana ja Dynojet Kit n. 110 euroa Ruotsissa). Riittääkö pelkkä kaasuttimien tasapainotus ja säätö? Ei viittis polttaa venttiileitä tai mäntiä!
  2. #2
    En vielläkään voi ymmärtää miten ihmiset ostelee noita jenkeissä suositeltavia suuttimia?
    Meillä kun on aivan erillainen (hapetettu) ja paljon laadukkaampi polttoaine.

    Parhaimman lopputuloksen saat kun marssit prätkän kanssa dynopenkkiin ja pyydät että siellä katsovat OIKEAT suuttimet ja neulat SINUN pyörääsi.
    Jopa säämuutokset voivat vaikuttaa suuttimien kokoon.
    LIFE'S TOO SHORT NOT TO BE

    * *-jokaisen motoristin sisällä asuu se pieni bomberi-
    -joka muuta väittä valehtelee tai ei käytä moottoripyörää-

    www.gamblerracing.eu
    www.bombermagazine.com
    www.riding.fi
  3. #3
    Just näin, mutulla noissa hommissa saat vain paljon paskaa aikaseksi...Luulisin... Ei muutaku ammattilaisille ja penkkiin...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  4. #4
    Kiitokset vastauksista. Kun en ole "alan miehiä" tässä säätöhommassa aionkin käyttää pyörän penkissä. Mitenkähän tuo ilmapuoli riittää alkuperäisellä suodattimella kun suuttimia suurennetaan? Ammattimies kyllä kannatti sarjan laittoa! On tietenkin oma lehmä ojassa mutta väitti teho/vääntökäyränkin paranevan selvästi.
  5.  
  6. #5
    Ilmanputsarin vaihto (hengittävämpään) vaikuttaa myös suuttimien kokoon (useimmiten).

    Jos 'ammattimies' myy 'suutinsarjoja' ja penkittää samalla niin voi olla että hän vain käyttää 'sarjasta' neulat ja valitsee sitten pyörään ne OIKEAT suuttimet.
    Mutta jos 'ammattimies' vain myy 'sarjoja' voisin kyseenalaistaa hänen ammattitaitoaan. Jollei nykyyään jo löydy 'suutinsarjoja' jotka on tehty meidän oloja ja polttoainetta varten. (jota vahvasti epäilen)
    LIFE'S TOO SHORT NOT TO BE

    * *-jokaisen motoristin sisällä asuu se pieni bomberi-
    -joka muuta väittä valehtelee tai ei käytä moottoripyörää-

    www.gamblerracing.eu
    www.bombermagazine.com
    www.riding.fi