Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Varasin Mig'in nostetut hiilikuitusliparit -04 mattaan xx:ään. Olen yhdessä pyörässä ne kerran ohimennen nähnyt ja hyvältä vaikutti! *

Onko jollain jo kokemusta ko. paketista? Toimiiko sellaisenaan, vai vaatiiko commanderia tai muuta säätöä? Ja jos olis mahdollisuus laittaa vaikka kuva Mig'eistä, riemastuisin! *

Pitäis viikonlopun aikana tehdä lopullinen päätös.

p.s. Mig'in tehdas muuten on mennyt nurin. Jos siis haluaa kyseisenlaiset piiput, kannattaa varmaan alkaa kysellä! *
    Eiköhän se ole se PC asennettava ja säädettävä. Muuten ei niistä ainakaan hyötyä ole??

Mihin hintaan muuten sait/saat sliparit? Ja mistä?
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72

Putket kiinni ja hyvältä tuntuu, näyttää ja kuullostaa... ainakin mun mielestä ja muulla ei juuri väliä!

Tämä aihe saa puolestani jäädä sillensä. Sen vielä kuulin että Mig-putkitehtaan kaatuminen johtui siihen sidoksissa olleen mp-tehtaan kaatumisesta. Mig'illa on toimiva tehdasyksikkö valmiina odottamassa uutta nousua, tai jotain. *

Nyt vaan *
    Lainaa (eskimoxx @ Kesä. 22 2004,10:41) kirjoitti

Putket kiinni ja hyvältä tuntuu, näyttää ja kuullostaa... ainakin mun mielestä ja muulla ei juuri väliä!
    Aika mopolta se kuulosti
    Pain is just weakness leaving the body

tai jotain... sulla kuitenkin burnas ja nosti ihan kivasti, vaikka pelis on alitehoinen... *

Radalle se kai sit on mentävä kokeilemaan! *
  6.  
    Mulla on samammoinen XX ja nyt ois itekkin tarkotus hankkia putki tai sliparit.. Joten jos viitsit kasvattaa valinnanvaikeuttani, niin tuuppaappa joku kuva siitä XX: stä uusilla putkilla..