Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onkos kellään kokemusta laittaa VFR -93 mallin 180/55 rengasta 170/60:n sijaan?
    Ikävä nyhtää pois päältä jos ei sovikkaan *

The Black line
    Mulla on. Toimii. Piste. Katso sieltä mun albumista, tiiät sinä. Etsivä löytää... (haku toiminnolla)
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
    Mä etsin kuumeisesti netistä kokemuksia ja löysin jostakin pari ulkomaanelävää, jotka väitti että VFR:stä tulee "höyryjuna"-leveemällä renkaalla. Mulla oli tänään pakkorako renkaan kanssa ja otin sitten 170:sen kun tulee tuolla radallakin ajeltua.. ketteryyttä ei voi uhrata ulkonän vuoksi..
    The Black line
    Lainaa (teammate @ Kesä. 18 2004,18:59) kirjoitti
    Mä etsin kuumeisesti netistä kokemuksia ja löysin jostakin pari ulkomaanelävää, jotka väitti että VFR:stä tulee "höyryjuna"-leveemällä renkaalla. Mulla oli tänään pakkorako renkaan kanssa ja otin sitten 170:sen kun tulee tuolla radallakin ajeltua.. ketteryyttä ei voi uhrata ulkonän vuoksi..
    Voisin olettaa niin... Pitää sun itse kokeilla, jos joskus taas pyöritään samoilla kulmilla...
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
    Juuri laitoin leveämmän gummin alle, kyllä se vielä ihan pyörillä eikä kiskoilla kulkevalta vaikuttaa. No problemos *
    X
  6.  
    Mulla on nyt kuukauden verran ollut 150 kumi CBR:n takavanteella, vakiokoko on 130. Hyvin on pysynyt paikoillaan ja ketterämpi mopo nyt on kuin vanhalla neliskanttisella 140 kumilla.
    --
    Kende
    GSX-R 1K7