Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
    Olin jo joskus aikaisemminkin laittanut tänne kuvan pyörästäni mut nyt kun tarroitin sen niin ajattelin tehdä sille oman aiheen.

Eli tuossa on kahdet eri tarrat jotka olen siihen kehitellyt ylemmässä kuvassa arkki on ollut carbon kuvioista mutta ne eivät silti omaa/muidenkaan silti kauheasti miellyttänyt (tietenkin alussa mutta lopuksi ei).

Huomaa japsimerkit katteen alareunasta (tarkoittaa porttia taivaaseen).

Alemmassa on sitten tarrat jotka onkin nyttemmin paikalla ja pysyvätkin luultavasti lopullisesti paikoillansa. Kaverin kanssa ajattelimme kehittää pyöränlle pientä räväkkyyttä/sporttisuutta ilmeeseen joten päätin tehdä liekki tarrat kylkiin. Tulos on mielestäni hyvännäköinen kun katsoo noin 1.5 metrin päästä mutta lähempää katsottana huomaa särmikkään leikkauksen mikä kylläkin varmaan muotoutuu tasaisemmaksi ajan myötä.

Tekniikasta en nyt rupea sen enempää jaarittelemaan kuin että se on 25kW. Kesällä laitan pyörään sliparin kunhan pystyn sellaisen ostamaan.

Kyselkää ja antakaa kommentteja vastalen kun kerkeän...

E:muokkasin kuvien linkit kuntoon...

hieno! tuontipyörä näyttäis olevan rekisteritarrasta päätellen. mites, oliko siellä jo maalattu punaseks?
    irrotitko vanhat tarrat jollain ensin kuumentamalla vai saitko ihan normaalisti irrottamalla siististi pois?
    Juu oli punainen jo sieltä tullessa mutta mikäs siinä kyllä mulle ainaki väri on mieluinen.

Ehdottomasti kuumentamalla lähtee nimittäin liimakin pois samalla niin ei jää ilkeita jälkiä kylkiin...
    ei ollenkaan hullun näköiset nuo tarroitukset! Erittäin asiallista
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

"Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
    Lainaa (separdi @ Kesä. 18 2003,17:45) kirjoitti
    Juu oli punainen jo sieltä tullessa mutta mikäs siinä kyllä mulle ainaki väri on mieluinen.

Ehdottomasti kuumentamalla lähtee nimittäin liimakin pois samalla niin ei jää ilkeita jälkiä kylkiin...
    juu ei tossa punasessa värissä mitään vikaa ole olisi vaan kiinnostanut jos ite oisit maalauttanu... itellä varmaan sama operaatio edessä. entäs mistä tarrat hommasit? ootko ite liekelly jostain isosta arkista vai? jos maalauttamiseen päädyn niin varmaan jostain cbr tarrat hommaan siihen.
    hieno on, hakkaa mennen tullen nää moniväriturkoosit.. ja noi liekit sopii hyvin, onnistunut toteutus kun eivät oo liian räikeitä..!!
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Juu omin neuvoinhan minä nämä tarrat tein ensin katselin vain netistä sopivia ehdokkaita Tapeworksista sitten löysin sopivan jos muuten meinaat tarroittaa kannattaa käydä sieltä katsomassa on ihan heinoja tarroja kallita vain...

Mattoveitsellä muuten nuo tarrat leikkelin joten ne siksi näyttävät hieman kulmikkailta. Arkkia ostin sitten hieman liikaa mutta eihän tuo nyt haittaa ainahan sille käyttöä löytyy. Arkki(36cm x 100cm) oli mielestäni kohtuu halpa (25€) verrttuna siihen että olisin teetättänyt ne jossain teippiliikkeessä (vrt. Tapeworksin pyörän tarrat joita käytin apuna n.159€ - 25€ -->halpa hinta muutamasta hermoromahduksesta huolimatta)
    Itelläniki oli aluksi mielessä että pelkät CBR tarrat hankkisin mutta jotain erikoista teki mieli koittaa ja kyllä kannatti!
    Kannattaa yrittää itse tehdä jos vain osaa se on sentään itse tehty.
    On hianot, väriyhistelmä sopii kun nyrkki silmään *
    V60
    Onko kellään tietoa että onko missään myynnissä kirkkaita linssejä noihin CBRän etu vilkkuihin taakse tekismieli vaihtaa pienemmät vilkut muutta mielellaan laittaisin kirkkailla linsseillä.

Muuten onko laillista tehdä jotain pientä pleksiä tuohon etuvalojen päälle samaa tyyliin kuin VFRässä?
    Itsellä on samanlainen puna/musta ja täytyy kyllä sanoa, että on pirun nätti toi sun pyörä.

Laillisuudesta en tiedä, mutta ainakin tuolla on ollut myynnissä valko/punainen CBR, jossa on joku pleksi hässäkkä tossa valojen eessä. Kuva löytyy ainakin vielä.
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
    dodii nyt on sitte slipari hankittu ja äänimaailmaan tuli lievää muutosta en oikein tiedä miten noita ääniä kuvailis mutta semmonen kisamainen ropotys siitä lähtee ja kyllä kelpaa mulle putken merkistä ei ole siis yhtään mitään tietoa (putkessa ei yhtään mitään merkintöjä) eli putki on joko itse tehty tai joku halpis putki viimeinen vaihto ehto ehkä todennäköisempi koska putken entinen omistaja sai sen Saksasta tuodun pyöränsä mukana.

ainoa vika mikä putkessa oli niin on se että siinä ei ollut sitä vastapalasta johon keskiseisontatuki ottaa kiinni entisellä omistajalla ei tietenkään sitä ollut (keskiseisontatukea) niin eihän sitä tullut ajateltua ollenkaa ja ihan vasta kaveri huomasi että se tuki hankaa KETJUUN * hyvä että jotku sentää on vähä tarkka silmäisempiä kuin mie itse...

ps: kesken kirjoituksen hiiri teki lakon * joten sai vähä aikaa miettiä miten saan tämän viestin laitettua menemään....

E:otin putken kuvat pois kun angelfire ei näköjään tule miun kanssa hyvin toimeen...

Yksinkertainen on tyylikästä, pidän kyllä.

Seuraavista renkaista jättäisin valkomaalit pois, en tiedä oletko itse maalannut vai oliko teutoonien tekosia?

Mulla oli saksapyörässä (VFR) joku paukkuputki myös jonka merkistä ei ole mitään havaintoa, hyvältä se kuulosti ainakin. en huomannut käytössä mitään haittaa, päinvastoin. Huomaavatpahan autoilijatkin paremmin...

Mites etulokari, ajattelitko maalata vai jättää mustaksi?
    no peri aatteessa tuo lokari ei omaa silmää juurikaan haittaa mutta saas nähdä jos tuon innoistuis tässä vielä maalaamaan eri värillä niin asia onkin aivan eri eli silloin maalataan enpä tiedä että jaksaako sitä enää vaivautua sitä maalauttamaan...

itsellänikin on aikas hyvät nuo äänet putkessa aluksi kylläkin aikas isot ku vertaa vakio änkäriin nii tuntu että ajettaessa pää räjähtää mutta kyllä kaikkeen tottuu
    naapurin poikakin kehu heräävänsä putken murinaan kun lähden töihin
    DO DII...
    nyt se sitten alkaa olla valmista tämä raskas mutta niin palkitseva pyörän maalaus. pyörä sai siis tässä kevään aikana utta väriä pintaan ja tulos on alla

väriksi valitsin sitten viime hetkellä oranssi-puna helmiäisen ja kyllä sitä jaksaakin katsoa

teippauksetkin sain tässä pari päivää sitten laitettua ja kyllä tuli paljon paremman näköinen heti.

vilkutkin vaihdettiin edestä pienemmiksi (toinen taka vilkku oli susi ja uusia odotellaan ALLRIGHTilta.... )

mutta kertokaas mitä pidätte itse olen sitä mieltä että ei ole ulkonäkömennyt muuta kuin parempaan suuntaa...
    Ehdottomasti parempi noilla liekeillä ja toi värikin on oukei!!
    Tosiaan parempi kuin 'sirkusväriset' benettonit jne jne...
    Mistäs olet tuota krominväristä teippiä saanut? Hiano on väri juu...
    kromi teippiä sain ostettu paikasta nimeltä AHAA MAINOS Oy joka sijaitsee Seinäjoella. kohtuu halpaa teippi oli kun kaksi metriä sain hintaan 20€ kun paikallinen liike pyysi edellisistä teipeistä paljon enemmän olikohan jopa 50€(?) ja itsehän nuo leikkelin jälleen ku maksavat liikkeissä hiukan liikaa ja kun maalauskin vei ihan sievän tukun euroja...
    kunhan ois aikaa ja pääsis kunnolla ajelemaan tai vaikka edes lähikaupunkeihin kruisailemaan (ouluun?)

osaako kukaan muuten sanoa etä miten 170 leveä takarengas pelittäis mulla kun nykyinenhän olisi 160...
    Se takakumin leveys riippuu myös siitä minkä levyinen vanne on. Kaikki varmasti kyllä suosittelevat pysymään alkuperäisen kokoisissa, tehdas on syystä laittanut tuon kokoiset nakit.

Ai niin.. Hieno tuo uusi väri. Suosittelen vaihtamaan nuo takavilkut myös tuommoisiin pieniin. Vai olikos ne jo tulossa?

Hyvältä näyttää!
    ...juuri äsken tilasin toiset pienet vilkut kun tosiaan edellisestä parista toinen oli viellinen eikä oikein toiminut. varmaankin tulee vilkkujen asennuksen yhteydessä uusi rekisteri kilven pidike. josta tulikin mieleen että jossain muistaakseni näin jonkun tehneen sellaisen ja siinä oli ohjeet mukana. muistaako kukaan sivuja?
    Siitä renkaasta...

radial-kumista tulee pannukakku, lätty ja aivottoman muotoinen, jos se on laitettu vääränkokoiselle vanteelle. Cbr:n vanteelle sopii vain 160-kumi. (piste)

Jos laitat jonkun toisen, uhraat pyöräsi ajo-ominaisuudet täysin.

Tämä tieto on täysin teoreettista, en ole käytännön mies.
    Lainaa (separdi @ Kesä. 04 2004,12:33) kirjoitti
    kromi teippiä sain ostettu paikasta nimeltä AHAA MAINOS Oy joka sijaitsee Seinäjoella. kohtuu halpaa teippi oli kun kaksi metriä sain hintaan 20€ kun paikallinen liike pyysi edellisistä teipeistä paljon enemmän olikohan jopa 50€(?) ja itsehän nuo leikkelin jälleen ku maksavat liikkeissä hiukan liikaa ja kun maalauskin vei ihan sievän tukun euroja...
    kunhan ois aikaa ja pääsis kunnolla ajelemaan tai vaikka edes lähikaupunkeihin kruisailemaan (ouluun?)

osaako kukaan muuten sanoa etä miten 170 leveä takarengas pelittäis mulla kun nykyinenhän olisi 160...
    Kyllä mun samanlaisessa separissa toimi ihan ok! Mutta ei ollu todellakaan sama kuin mitä olis ollu normikumi. Eikä sitä huomannu ees kunnolla ulkonäössä. Eli aika turha investointi oli.
    Hieno on, kerrankin näkee tota ikää olevaa ceparia yksivärisenä.
    Tricolorit ynnä muut=HYI
    selvä eli olisi sama pitää tuo koko 160 jos kerran mitään ulkonäöllistä hubaa ei ole luvassa. Kiitos vastauksista.
    vilkutkin ovat jo tulossa kotia kohti kun ALLRIGHTilta tänää soittivat...
    mutta se rekkarin pidike onko kellää mitään ideoita?
    no nyt sitten on rekkarinpidike vaidettu ja vakio vilkut laitettu pois ja laitettu uudet pienemmät tilalle. kuvia laitan kunhan ilmat olisi hieman paremmat...
    kuvia kuvia haluan nähdä sen rekkaritellinkin,itse kans ajttelin repiä mopostani sen alkuperäisen veks on sebari muutenkin edustavan näköinen,itselläni oli aikanaan vm-91 ja tietty sillä pinkki-violetti-vihreä-sini-puna-musta värityksellä.mut oli meinaan ainaskin silloin hiano..
    Yksinketaisen makee. Onnittelut!!
  27.  
    no nyt on sitten yksi kuva siitä rekkarinpidikkeestä. aika pikaisesti otettu niin kuva kulmakin on mitä on mutta jospa siitä vähän näkee millainen se n. isäntä sen oli tehny sillä aikaa kun olin töissä joten sen valmistuksesta on mun huono mitään sanoa mutta aika simpelin näköinen tuo on. muuttaa kyllä ulkonäköä huomattavasti kun perä näyttää paljon korkeammalta.

ja se kuva