Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Paljonko tolla yhdistelmällä tulis lisää vääntöö/heppoja? Onko kannattava ostos? (otsikossa typo)



  2. #2
    Mä veikkaan, että 3-6 heppaa takapyörältä. Tollasesta satsista joudut köyhtymään jotain tonnin luokkaa kunnon säätöjen kera, joten onhan se aika paljon. Tosin pyörän luonnekin muuttuu aika lailla, vaikkei hepoja niin kauheasti tulisikaan paperilla
  3. #3
    joo, kattelin vähä hintoja ja tollanen setti maksais n. 1600?, eli aika paljo köyhtyy.
  4. #4
    Lainaa (mikrobitti0 @ Kesä. 18 2004,22:26) kirjoitti
    joo, kattelin vähä hintoja ja tollanen setti maksais n. 1600?, eli aika paljo köyhtyy.
    Kyllä 600rr:stä on saatu 7-9 hevosta lisää sopivalla kokoputkella (Moriwaki, Arata, Akra), PCIII:lla ja asiantuntevalla säädöllä. Tuollaiseen settiin menee se pari tonnia eli ei ne kovin edullisia hevosia ole. Omaan 1000RR:ään tuli Morin kokoputki, PCIII ja kun säädöt oli saatu kohdalleen oli hevosia tullut joku 8-10 lisää (dynotuspaikka vaihtui välissä joten aivan tarkkoja lukuja ei ole) ja ajettavuus oli parantunut huomattavasti eli tasaisempi meno tasakaasulla, parempi kaasuun vastaavuus jne.

    Jos lontoon murre taipuu osoitteesta 600rr.net löytyy paljon tietoa erilaisista putkista 600rr:ssä mm. painonsäästöistä, lisätehosta/väännöstä, dynokäyriä jne...
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  5. #5
  6. #6
    Lainaa (jiipee @ Kesä. 18 2004,08:41) kirjoitti
    Mä veikkaan, että 3-6 heppaa takapyörältä. Tollasesta satsista joudut köyhtymään jotain tonnin luokkaa kunnon säätöjen kera, joten onhan se aika paljon. Tosin pyörän luonnekin muuttuu aika lailla, vaikkei hepoja niin kauheasti tulisikaan paperilla
    Jep käsitin, että kyseessä ois ollu pelkkä kannu. Kokoputkella saat pari kolme heppaa vielä slipariin verrattuna, mutta hintakin on jo tota parin tonnin luokkaa.
  7. #7
    kokoputkistohan kuulema nostaa huipputehoja enemmän kuin pelkkä pönttö. eli kadulle pelkkä pöntön vaihto on parempi vaihtoehto koska vaikuttaa enemmän keski-kierros alueella. riippuu ihan ajotavasta näin jostain lehdestä luin, enkä kele muista mistä..
  8. #8
    jos pistää pelkän sliparin, niin pitääkö pyörä käydä säädättämässä?
  9. #9
    Lainaa (mikrobitti0 @ Kesä. 21 2004,21:54) kirjoitti
    jos pistää pelkän sliparin, niin pitääkö pyörä käydä säädättämässä?
    Jos haluat että siitä tulee hyvä niin pitää...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  10. #10
    1600 egee ja vaa vaivaiset kuushepoa lissää. kääääääääääääääääääääääk taitas jäähä mulla teettämättä toi viritys.
  11.  
  12. #11
    Lainaa (SALOMON @ Kesä. 29 2005,00:11) kirjoitti
    1600 egee ja vaa vaivaiset kuushepoa lissää. kääääääääääääääääääääääk taitas jäähä mulla teettämättä toi viritys.
    Bladeen (CBR1000RR) kannatti hankkia kokoputkisto ja PC sekä käyttää pyörä dynossa. Äänet paranivat heti eikä enää tarvitse kuunnella Singerin tikkausta. Kiihdytyksessä rääkäisee hyvin (kuolleetkin melkein heräävät) kun kierrokset ovat siellä 10.000 paremmalla puolen. Kaasuun vastaavuus parani ja vääntö erityisesti; kyllä lähtee! Bensankulutus putosi sekalaisessa nurkkapyörityksessä lukemasta 6,3 l/100 km arvoon 6 l/100 km. Kyllä homma oli sen 1700 euron väärti, vaikka ei tehoja tulekaan kuin joku 5 heppaa lisää. Kilkkeet tulivat Carpimotolta, sillä Allrightin kiskurihinnoilla en viitsi tavaroita ostaa.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.