Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    onnistuuko moottoripyörän mäntien asennus sylinteriryhmään ilman koneen purkua... eli kankienkaulojen irti käyttöä?
    männät ja sylinteriryhmät on irti ja kone myös tietty irti mut toistaiseksi kasassa toi alakerta..
    pitäs kai lähteä hakee kiinasta jotai tikkusormellisia jonka näpit mahtuis napsii männäntapit ja sokat paikoilleen
    ei vihtis liimatakkaan noita renkaita pohjaan et sais sylinteriryhmän vaan puottaa sit päälle
    tahtois jo välillä
    sannoopi vaa jos joku on moisessa onnistunu!!
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  2. #2
    no onnistuu tietenkin.
    kaava toimii suunnilleen näin:
    laitat kaikkiin mäntiin ensin ns. sisemmän puolen sokan paikalleen. sitten työnnät laitimmaiset männät kokonaan putkien sisälle ja vedät sisimmät männät niin paljon ulos putkista kuin voit, ilman että renkaat tulevat ulos. pyörität koneen siihen asentoon että keskimmäiset kammet ovat ylhäällä ja laidat alhaalla.
    tässä kohtaa lasket ryhmän sopivalle korkeudella ja otat käyttöön kaksi kappaletta lukkopihtejä jotka laitat pinnapultteihin sopivalle korkeudelle ja jätät ryhmän niiden varaan. muutenhan tämä ei onnistu.
    työnnät tapit mäntiin ja kierrät sokat paikalleen. kyllä tämä vähän sorminäppäryyttä vaatii ja pienet kärkipihdit. suojaa kampikammio lentäviltä sokilta.
    kun valmis niin otat lukkopihdit pois. lasket ryhmän alas ja pyörität konetta niin että keskimmäiset männät ovat noin puolivälissä ja työnnät laitimmaiset männät alas putkistaan. taas varot etteivät renkaat pääse ulos. laitimmaisiin jää vähän vähemmän tilaa mutta työskentely on helpompaa kun ei tarvitse kurotella koneen sisään. onnistuu kyllä.
    käytä lukkopihtejä apuna näissäkin.

    se on siinä
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  3. #3
    kiitti cterror1... nimittäin oli jo usko loppua mut sait vakuuttuneeksi et toi homma onnistuu niin nyt ne visekontakolaiset on siel sisässä ja kankien nokassa huurraamassa..
    mut oli aikasen vaikeeta mut hullun tuurilla ja pölijän taiolla ne vaan meni sinne..
    huomenna alamerkki kohdalleen ja kantta ja nokkia paikalleen ja sit loppu onkin tuttua ku liiman haistelu...
    saa nähdä missä vaiheessa alkaa vastustaa
    mut tähän asti kaikki ok menny vaik ei oo kokemusta ku satapiikki jampun kone rempasta ja mopot tietty plus muuan autonkone remppa...
    vaivaahan toki on nähty ja aikaa menny mut korjaamossa töihin ois uponnu suunnilleen tähänmennessä 1000eskoa..
    omat tunnithan on tietty ilmaisia
    mut juups toiveita on sittenkin et sunnuntaina sais eka savut pihalle
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  4. #4
    wuhuu!ja ens viikolla lähetäänki pikku reissulle!vai hä?
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  5. #5
    Lainaa (suski750-f @ Kesä. 16 2004,20:56) kirjoitti
    mut juups toiveita on sittenkin et sunnuntaina sais eka savut pihalle
    laitoin juuri äsken nokat omaani paikalleen. kolmasti pois ja uusintasäätö
    ja perjantaina pitää käydä
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  6. #6
    lähetään vaan pikkureissulle....
    jos saan sunnuntai aamuna viimestään kasaan nii sit kerkeen ajaa sunnuntaina ekavaiheen sisään ajosta.. heh heh..
    mut kasattaan nyt loppuun ekana ennen ku unelmoidaan
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  7. #7
    tuossa läppä sisäänajosta. en suosittele kenellekään mutta omani vedän tuolla tavalla sisään. katsotaan sittenBrake-in
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  8. #8
    Lainaa kirjoitti
    tuossa läppä sisäänajosta. en suosittele kenellekään mutta omani vedän tuolla tavalla sisään. katsotaan sittenBrake-in
    samaa mieltä ylläolevan kanssa
    Difficile est satiram non scribere.
  9. #9
    Lainaa (Cterror1 @ Kesä. 17 2004,00:39) kirjoitti
    laitoin juuri äsken nokat omaani paikalleen. kolmasti pois ja uusintasäätö
    ja perjantaina pitää käydä
    käy

    kävi jo 3 tuntia sitten. pakko hypettää!!!
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  10. #10
    mullai ois ny kone kasassa.. venakoppa enää ja sit alkaa ruho heittää kohti runkoa...
    oli taas seikkausta merkkien kans mut ny ne on kohillaan...
    kyl se viälä käy... hyvää kannattaa odottaa
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  11. #11
    ja se käy....
    voi hihhuli sentään...
    meinas olla kai puristuksia pytyissä ku ei startilla sanonu mitää ja sit kutonen pesässä asfaltilla saatiin pyörii ja lopulta pikku hiljaa startilla... aika uskomaton onnistumisen tunne päällänsä...
    ajoin vasta pari kilsaa tossa teollisuus alueella ku ei vihti käyttää täs rivitalo alueel...
    ny suihkuun ja ajokamat niskaan ja pikku lenkki heittää...
    sit öljyt ulos ja aamul uudet tilalle ja nam... kyllä minä ajan sato tai paisto!!!
    mut käy nyt nätisti ja tyhjäkäyntikin on tallella pitkästä aikaa...
    saa sit nähdä palijo on potkua lisää..
    tänään vois ottaa pyöränkunniax vaik pari paukkua
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  12.  
  13. #12
    ainii taisin innostua liikaa... nyt se laukes...
    heh no ei sentään... muistu vaan mieleen et pitäähän pyörään huomen viäl kattee pistää paikalleen...
    eihän tässä jumankuta mixgää bambbers motoriksi ruveta
    ei muutakun hanaa ja lämmintä vettä käsille
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08