IF KORVAA!
Törmäsin ajokoiraan. Päällä oli uusi, alle 1kk vanha RM Heinolta ostettu Arlen Ness ajopuku. Poistuva malli ja puoleen hintaan ostettu. Onneksi Heinolla oli samoja pukuja vielä jäljellä. Joten uusi samanlainen tilalle.
Kypärä korvataan liikennevakuutuksesta. Menee vain yksi omavastuu vaikka puku korvataan kotivakuutuksesta.
IF:lle.
Ymmärrän varsin hyvin jos vuosia vanhoista puvuista ei makseta juuri mitään.
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Jeah,vihdoin tuli päätös ifiltä että korvaa varusteetkin.3v vanhoista ikä vähennys 30% ja vuoden vanhat housut täysi lista hinta,hieno homma vaikka kauan kestikin.
Horo Elää !
Pukea nyt koira Nessin pukuun... kaikkea sitä näkee.(Anatooli @ Loka. 09 2011,18:25) kirjoitti
Pitäisköhän mun nyt päivittää käsityksiäni... Liikennevakuutuksesta?(Anatooli @ Loka. 09 2011,18:25) kirjoitti
Miten se nyt omia kamoja korvaa? Kaskon ymmärtäisin korvaavan omat mokat ja lipat, mutta että liikennevakuutus, eihän se korvaa mitään mopon osaakaan jos kaadat pyörän – sitävartenhan ne kaskot on että se korvaa omat mokat.
Vai onko tää nyt niin, että aina jos on joku elävä vastapuolena, niin liikennevakuutus korvaa... Jos lokki tulee pleksiin niin pleksi liikennevakuutuksesta...Ei tää nyt oikein mun gupoliin mahdu...
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Ookko harkinnu koomikon uraa? Lähtee kyllä niin hyvää settiä(verimyrsky @ Loka. 23 2011,12:32) kirjoitti
![]()
1300cc Suzuki
Mulla meni kypärä kaskosta, muut ajovarusteet kotivakuutuksesta.(shyhander @ Loka. 23 2011,13:31) kirjoitti
1300cc Suzuki
Onko kellään IF korvannu radalla hajonneita ajovarusteita (ei kilpailu tilanne)?
Viimeksi muokannut: Tomber; 01.09.2012 klo 11:47.
keväällä sattu kolari joka meni vastapuolen piikkiin, hänellä oli pohjola vakuutus ja sain ihan puhelimessa sovittua takista ja kypärästä ihan ovh:n mukaisen hinnan (530 eur). Ei tarvinnnu kuitteja toimittaa eivätkä kyselleet että miten vanhat kamat oli. Minun mielestä tuo Pohjolan palvelu pelas just niikuin sen pitäiski, varsin asiallista. Pitäsköhän vaihtaa yhtiötä![]()
990 Adventure '06
EXC Racing 250 '06