Sivu: 10 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 411:sta
    Jos jotakuta kiinnostaa ehkä mahdollinen pikakäynti huomenna B-Weekendissä niin viestiä äkkiä, tänään, numeroon **********.

Huvittais mennä mutta ku ei yksin jaksa. Myöhäinen lintu madon nappaa, vai kuinka se oli..

GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Mie olisin voinu tulla ko kerran kävin heittääs pitkän maakuntakierroksen ...mut mattimyöhänen
    Lainaa (Kozel @ Kesä. 10 2005,17:46) kirjoitti
    Lainaa (Unna @ Kesä. 10 2005,15:57) kirjoitti
    Niin muuten lähdetään. Mä ainakin olin keskiviikkona. Oliksääki?
    Oltiin me.
    Meitä kun on kaksi.

Tuolla on meidän mopo ja muuta.

edit: yksi kirjoviehe
    Nonni, täytyy ensi kerralla etsiä teidät molemmat pyörän perusteella. Ellette sitten ehdi ensin bongaamaan mua.

Nii, eihän sitä joka päivä sentään ehdi AaBeeCeellä istua...
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
    Eipäs tullu Weekendissä käytyä.. Nooh, ens vuonna sit uus yritys ja vähän pidemmällä varotusajalla.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Lainaa (Unna @ Kesä. 11 2005,23:13) kirjoitti
    Nonni, täytyy ensi kerralla etsiä teidät molemmat pyörän perusteella. Ellette sitten ehdi ensin bongaamaan mua. *
    Ylihuomenna ois Kristiinan kaupungin vuoro, vaan ei tiedä ehtiikö kun on vähän työjuttuja. Huvittais kyllä.

Sitten ei ehditäkään ennenkuin heinäkuussa joskus.

Mutta eiköhän me nähdä (taisit viimeksi ajaa ainakin mennessä meidän edessä?).
    Olemme jakautunut persoonallisuus..
    Mitäs ohjelmaa teil on la tai su? Oisko joku kahvipaussi jossain ellei vettä o luvattu??
    Hahaa....pe-la-su Da Provinssi Rock !!!!!!! voipi olla ettei paljo pärrän selkään nousta, ku lauteille nousee slipknot ja marilyn manson! menee tähän meinaakos muita osallistua kekkereihin ?
    - Who dares wins ! - SAS

Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
    Perjantaina joo. Täytyyhän sitä nyt Lauri Tähkä nähdä.. *
    Muuten kuunnellaan sitten musiikkia puutarhan puolelta * nauttien.

Rok rok.

edit: typoa typoa..

No voi kökkö...toi oli unohtunu kokonaa...
    Lainaa (Kozel @ Kesä. 13 2005,08:44) kirjoitti
    Lainaa (Unna @ Kesä. 11 2005,23:13) kirjoitti
    Nonni, täytyy ensi kerralla etsiä teidät molemmat pyörän perusteella. Ellette sitten ehdi ensin bongaamaan mua. *
    Ylihuomenna ois Kristiinan kaupungin vuoro, vaan ei tiedä ehtiikö kun on vähän työjuttuja. Huvittais kyllä.

Sitten ei ehditäkään ennenkuin heinäkuussa joskus.

Mutta eiköhän me nähdä (taisit viimeksi ajaa ainakin mennessä meidän edessä?).
    Saattaa olla, että ajoinkin. Teitä en saanut näkyviini Kristiinan reissulla. Mutta törmäillään sitten toiste

Nii ja mä olin Provinssiin jo liian vanha
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
    RAILAKASTA JUHANNUSTA KAIKILLE!!
    Lainaa (Ninuli @ Kesä. 23 2005,22:48) kirjoitti
    RAILAKASTA JUHANNUSTA KAIKILLE!!
    joo, samoin
    No niin, juhannus oli ja meni. Ei sitä tuolla ulkomailla niin huomannut. Mutta hyvää juhannusta kaikille näin jälkikäteen..

Eli olemme rantautuneet takaisin Suomeen! Jes! Terveisiä vaan Hollannista.

Nyt vois ryhtyä suunnittelemaan seuraavaa miittiä, jos innostusta keltään löytyy?
    Pari miittiä moomma pitäny tänä vuonna, ensimmääsellä kerralla oli neliä pyörällistä ihimisiä ja toisella kaks. Ny kaikki liikkeelle ja keräännytähän sillaa, notta voirahan sanoa, notta moomma orkkilaasia eikä mitää tavallisia kahavittelioota. Eli koska, missä, miten ja kuinka??

Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
    JUUHUU ...Misäs olette?
    Lainaa (Ninuli @ Heinä. 27 2005,17:44) kirjoitti
    JUUHUU ...Misäs olette?
    täällä..sisällä nyt ku ukkonen jyristelee vuorostaan.
    Kastuttii viime sunnuntaina oikein kunnolla Vaasassa, ja Seinäjoella, ja sillä välillä...kumma ku sadehaalarit ei auttanu varaston hyllyltä käsin.
    Niijja koskas se De tour pohjanmaan ABC:t järkätään?
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Keksikää joku sopiva aika, kunhan ei ole 20.08. Muuten pitäisi olla aika vapaata, luulen, en vanno.

Ehdotuksia?
    kuinkas toi kustom bike show 6.8:tta ? voispi siinä samalla rykästä jonneki tohon lähistölle site jatkamaan yms yms. ??
    - Who dares wins ! - SAS

Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
    Lainaa (Rige @ Elo. 03 2005,18:40) kirjoitti
    kuinkas toi kustom bike show 6.8:tta ? voispi siinä samalla rykästä jonneki tohon lähistölle site jatkamaan yms yms. ??
    Neste Ralli karsii varmasti osallistujia.

Ja se, että tuo on jo kahden päivän päästä..
    Kuulkaapas armaat Vaasan lääniläiset . Mitä jos lähdettäisiin suuremmalla porukalla tuonne orgin Tallinnan risteilylle 5.-6.11. Oltiin siellä kaverin kanssa viime vuonna edustamassa tätä Pohjanmaan seutua ja lisääkin porukkaa täältäpäin olis hyvin mahtunut. Oli tosi mukava reissu ja laatuisa hotelli. Löytyisikö tänä vuonna porukkaa täältä päivä vaikka yks ryhmällinen . Kuljetusongelmia Helsinkiinkin voitaisiin sitten sumplia yhdessä isommalla porukalla. Laittakaapas nimiä tähän niin kattellaan !!!!!
    Bikes, Horses and Free Life Forever !
    Mä voisin pohtia tota Tallina reissua...Millos se vipa ilm.pvä on? Kaikki vaan mukaan!!!
    Lainaa (KataP @ Elo. 16 2005,15:26) kirjoitti
    Kuulkaapas armaat Vaasan lääniläiset . Mitä jos lähdettäisiin suuremmalla porukalla tuonne orgin Tallinnan risteilylle 5.-6.11. Oltiin siellä kaverin kanssa viime vuonna edustamassa tätä Pohjanmaan seutua ja lisääkin porukkaa täältäpäin olis hyvin mahtunut. Oli tosi mukava reissu ja laatuisa hotelli. Löytyisikö tänä vuonna porukkaa täältä päivä vaikka yks ryhmällinen . Kuljetusongelmia Helsinkiinkin voitaisiin sitten sumplia yhdessä isommalla porukalla. Laittakaapas nimiä tähän niin kattellaan !!!!!
    joo..mikä ettei...onko kukaa lähössä viikonloppuna
    ouluun? siellähän ? on kai? se hailuotoajo ??
    mieli tekis sinnekki. ku vielä on kelejäki..haluthan ei lopu
    koskaa.
    vois pian lähteä tallinnaan
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Helle on taas täällä.
    Intiaanikesä saapui Suomeen.
    Aurinko paistaa.
    Vaasan .org! -kokoontuminen järjestetään?

Meillä ois taas ihan vapaata, paitsi ensi sunnuntai..

Miten ois ens viikon keskiviikko, viimeinen elokuuta elikkäs 31.08.2005?

Tuohon on sen verran aikaa, että kaikki ehtii miettiä ja pohtia missä aabeeceellä tavataan.

Nyt nopsaan ennenkuin hätäisimmät pistävät mopot seisontaan. (Me voidaan tulla kokoukseen vaikka marraskuulla jos ei lunta sada.. )
    31.8 njää...en pääse keskellä viikkoa
    Pyörä seisontaan vasta kuukauden päästä tai jo mut vielä ehti pärräillä
    No ehdota sitten sellaista aikaa että ehdit.
    Onks ketää vie ilm. sinne Tallinnaan?
  30.  
    Oliko niitä Tallinnaan lähtijöitä Vaasan seudulta Vielä ehtisi ilmoittautua. Täällä on mitä ilmeisimmin kaksi lähtijää (Kata P ja JomppaS), ei olla vielä ilmoittauduttu mutta todennäköisesti ollaan tulossa ja maanantaina ehkä nimet myös listassa. Ilimajoelta ollaan lähdössä...
    Bikes, Horses and Free Life Forever !
Sivu: 10 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ... ViimeinenViimeinen