just ajelin lappajärveltä Sjoelle, eikä se mitään herkkua pikku vesisateessa ollu.toi vko 39 olis aika sopivaviikolla tai sunnuntai, opiskelijan kun pittää olla töissä että pystyy mopotinta maksaan.
![]()
- Who dares wins ! - SAS
Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
Viikko 39 sunnuntai käy.. Jos päiväaikaan? Kommentteja? Niin kyllä passaa muutkin paikat kuin Sjoki... Hyvin sopeutuvaisia tänään..
Olemme jakautunut persoonallisuus..
Tulin just Kurikasta (antakee anteeks) kotiin ja 6 astetta lämmintä. En valita mutta kieltämättä vilposta oli. Valitettavasti pyörä menee seisontaan mutta jos sallitte, voin tulla kuokkimaan kotilolla.
...en oo koskaan voittanu mitään, mutta NYT on semmonen kutina että...
Aamu kuudesta ilta kahteentoista? Vai ootko jossain muualla päin Suomea työskentelemäs? Miten se torstai? Ke ei ainakaan meille sovi..(Ninuli @ Syys. 14 2004,20:55) kirjoitti
Jep..Oon Turkkuses väliaikasesti töis. Sil viikol ke ja to vapaa. Ke aamul lähen ajelee Kristiinaan. Pe mul olis aamuvuoro joten tarttis to illal ajella takas.
Jos saisin alan töitä pohjanmaan suunnalta muuttaisin takas. Ei mua täälläkään mikää pidättele ko valmistuin koulust keväällä. Et sil viisii....![]()
No oisko se torstai kuinka paha?
Mihin aikoihin lähdet takas päin?
Ja miksei muut kommentoi mitään??
Kommentti:
Mulle käy torstai.
Loppu.
...en oo koskaan voittanu mitään, mutta NYT on semmonen kutina että...
No olisko se sitten se torstai?
Klo 18:00 tai joskus siinä? (Just ehtisit Ninuli kääntymään paikalla)
*
Torstai kanske. Joo kyllä. Jos ei pakkasta ole... Ja kortti on vielä taskussa... Alkaa ajot olemaan huolettomia kun alkaa kausi loppuun...![]()
-98 750 gixu --> -03 zx6r --> kymppikö
torstai passaa oikein mainiosti siinä 18.00 pintaan...![]()
- Who dares wins ! - SAS
Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
Sampyko on vaasasta kans lähdössä? Oisko jos tulee lähtö matka sama? Peräkanaa samaan sakkorysään![]()
Tulen varmaanki jo ennen tähän Isoonkyröön kotona käymäs ku koulu loppuu torstaina jo kahdelta. Mutta mennään tästä samaa matkaa?? Mun kodon ohi taidat ajaa melki väkisin jos Sjokeen menet.(J-Bee @ Syys. 20 2004,21:26) kirjoitti
![]()
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Joo eiku ajattelin ajaa tota uutta tietä... NOT!
kyllä taitaa matka käydä tuolta merikaarron kautta mutkapätkälle. Tee joku tiesulku siihen niin että mun on pakko pysähtyä![]()
Tairan jättää välii täl kertaa...Lähren ajelee aikasemmin turkuu ko tää kristiinas sataa...Huokaus![]()
Cad-piirustustunnille. Ai mitäkö teen sitte täälä?![]()
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Nope. Lähinnä tarkoitin tota, että ei tullu paljo CAD:llä piirreltyä vaan roikuttua netissä joka puolella.![]()
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Talviunille?(Ninuli @ Marras. 09 2004,13:58) kirjoitti
Mopo jäi seisomaan just ennen ensimmäisiä lumia. Nyt haaveillaan ens kesän reissusta ja ootellaan että lumi sulais.
Voisin oikeastaan vähän viserrelläkin (jos sopii):
Nyt on hyvää aikaa suunnitella kevään ensimmäistä kokoontumista. Kaikilla ois aikaa laittaa tuoksahtavat vastalauseensa paikan ja ajan suhteen, joten kevääseen mennessä ois jotain sovittuna?
He he.
![]()
minä oon tavallaan Vaasankin seudun motoristiusein sielläkin käyn, muuten oleskelen Tampereella.
Kertokaapas Vaasan seudun immeiset mihin siellä pe tai la iltana kannattaa mennä?
Ollaan tulossa sinne tammikuussa pariksi päiväksi kylpylään ja pitäis varmaan paikalliseen yöelämään tutustua![]()
Pupu
No katsos Vaasassa on elämää. Itsekkin asustelen Vaasassa ja hiljattain olen .orgiin rekisteröiitynyt. Pyöränkin hommasin vasta elokuussa. Kovasti olen katsellut oisko Vaasan alueella motoristeja. Kyllä niitä Korsholmanpuistikon Shellillä näkyy, mutten ole .orgissa vielä kyseisiä tavannut...
Riippu mistä tykkää...kirjoitti
Bilepaikkoja:
Hullupullo on takuuvarma bilemesta, jossa soi kaikenlaista musaa. Porukka on yleensä aika kännissä...Hullupullo
Royal Night on vähän "hillitympi", mutta imho aika tylsä... Royal Night
Fontana on hyvällä paikalla, mutta perjantaina muistaakseni K18, jolloin meininki sen mukainen. Lauantaina vähän parempi. Musana lähinnä Hitit ja tekno.Fontana
Club25:lla on hyviä live-esiintyjiä ja musiikki metallisempaa.Club25
Papin Nenä on Vaasan Yliopiston oppilaskunnan ravintola. Ihan kiva paikka, mutta pieni tanssilattia ja yleensä aivan täynnä viikonloppuisin.Papin Nenä
Giggling Marlin on aika hyvä. Jaettu kahteen osaan. Tekno ja suomipoppi. Suomipoppi puolella saa sitten hyvppiä pöydillä...Giggling Marlin Vaasa
Aloittelupaikkoja:
O'Malleys, DOM, Gringo. Kaikki löytyvät torin välittömästä läheisyydeestä.
Näillä pääsee alkuun...
Jalkapatikassa toistaiseksi...
Huisisti kiitoksia!!
Eiköhän näillä pääse alkuun ja varmasti loppuunkin![]()
Pupu