La 21.4. on Hullussa Pullossa WaasaMC:n bileet, kello 18-22 yksityistilaisuus, mutta sen jälkeen aukee normaalisti. Siellä on ainaskin motoristeja ja paljon
Sinne siis![]()
*** Triumph Speed Triple ***
* Ex. Honda CBR 600 *
Täällä sitä ollaan. Onkos tiedossa muita tapaamisia/kokoontumisia tai peräti tapahtumia?
Aikuinen nainen nexusti
Elikkä siis Pulloon se on taas horjuvin askelin suunnistettava
![]()
![]()
Trying is the first step towards failure
no olisko muutakin kokoontumista kuin Hullu Pullå meininkiä, jos heräteltäisiin tätäkin asiaa taas henkiin. Enemmän osallstujia mukaan tällä kertaa. Ehdotuksia ?
- Who dares wins ! - SAS
Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
Jos joku keksii hyvän ajan joka passaa,niin lähden kyllä.Jutut on sen verran omituisia,että pystyn helposti tekemään keskustelusta väkinäistä ja vaivautunutta![]()
Ei muuta kun ehdotuksia paikasta kehiin.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Onks porukkaa menossa/tulossa vappuletkaan?
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Jos kelit suosii niin harrikka letkassa tullaan emännyksen kanssa...
- Who dares wins ! - SAS
Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
Siis just niin, mä olen myöhässä! No niin, mä olin siellä, pirulauta, enkä tienny et motoristeja oli muitakin. Me kyllä juhlittiin kaksia kolmekymppisiä kasaritunnelmissa. Ketä oli paikalla?? Mä taisin olla melkeen ainoo fröökynä joka oli minihameessa ja remmikengissä, vaikka ulkona oli melkeen pakkasta!!(lemonade @ Huhti. 10 2007,08:33) kirjoitti
![]()
Tunnustan olleeni paikalla ainaki saunomiseen asti(Katyanna @ Touko. 02 2007,23:39) kirjoitti
Mansiakkisalmixi vaan maistui liian hyvälle![]()
Olisiko huomenna Seinäjoen Seudulta ajemelaan lähtijöitä, jos hakis pyörän kerholta ja olis Seinäjoen ABC:llä klo 12, onko siellä ketään muita ? Reitti vapaa, ehdotuksia ??
e. *Siellähän sataa *ja sateessa on värikin mukana *ajelemaan joku toinen kerta.
Herätelläänkös tätäkin topiccia. Pikkuhiljaa alkaa mopolijat varmaan heräämään talviunista ja pyörien fiksailut käynnissä.
Kesäksi olis kyllä toiveissa jonkunlaista ajelu/miitti meininkiä.
WaasaMC varmasti ajelee vaikka kuinka porukallaan. En tiiä pitäiskö sitä siihen liittyä. Ainakin näppärän näköset kerhotilat näkyy olevan.
Thunderace 1000 -96
Herätys vaasan motoristit. Tuli tuossa lenkillä ollessa mieleen et oliskohan meidänki aika ottaa mallia noista isommista kaupungeista, ja alkaa pitelemään jotain yhteisiä iltoja? Baari-iltaa, jos löytyy siitä kiinnostuneita, jotain pulkkamäkijuttua näin talven iloksi tai vaikka mitä muuta täälä voi harrastaa? Olisko tällasille aktiviteeteille kysyntää? Kesällä sit tietenki yhdessä ajeluja ja sen sellasia.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HWyn-sJXLVs
Kaikki te tämän kyllä jo tiedätte..![]()
Kompatakseni Vesa Jokista: "Vaasalaiset on.."
Mutta kyllä nyt jotain olisi kiva kehitellä ennen kun kaivetaan pyörät esille ja ruvetaan ihan rehtejä miittejä tekeen. Pulkkamäkijuttu vois olla jees, mutta onko porukka kuitenkin liian ikääntynyttä sellaseen? Vois toki varata saunan jostain ja syödä samalla. Ei muutakun kyselemään tälläsistä paikoista. Ja moniko olisi oikeesti tulossa? Parinkymmenen sakki on helppo istuttaa johonkin iltaa viettämään, mutta sitä suuremmat ryhmät ei. Keilaamaan voisi myös mennä alkuillasta ennen todellista HC meininkiä. Mielipiteitä?
"Never ride faster, than your guardian angel can fly"
Hei olen nuori vaasalainen ducatisti! Onko tässä kaupungissa moottoripyöräkulttuuria tai mitään yhteisiä tapaamisia tai tapahtumia??![]()
ex: Yamaha XT-125 (150cc)
ex: Ducati Monster 600 -00
ex: Ducati Monster 695 -06
nyk: Ducati 848 -10
Tiistaisin torilta lähtee letkoja ajelemaan Slowridersin järjestäminä.
R 1200R '08. ex R 1100RS '93
Yllä mainitun lisäks abc:ltä löytyy sillon tällön sakkia, muuten on aika kehnoa, niinku tästäki topicista vähä näkee.![]()
Kolottaisko kellään vaasan seudulta kahvihammasta tai muuten vaan voitais koittaa alottaa jonkilaista viikkotapaamista?
Ehkä jo tänään?
innokkasti olisin mukana jos työt ei sotke![]()
ex: Yamaha XT-125 (150cc)
ex: Ducati Monster 600 -00
ex: Ducati Monster 695 -06
nyk: Ducati 848 -10
Kertokaas ulkopaikkakuntalaiselle mikä ois hyvä kahvi+pulla paikka missä käydä porukalla pyörähtämässä?
Olis tarkotus käydä pienellä (tai "suurella") porukalla pyörähtämässä Vaasassa jossain kahvit hörppäämässä.
Kawasaki Ninja ZX-6R 08
^ Menee hiukan Vaasan ohi mutta Raippaluodossa: http://www.bernys.fi/Koti.html ja http://www.cafearken.fi/Suomeksi.2.html. Sitten olis tietty http://www.grillo.fi/ Sundomissa.
Ducati Diavel Dark
Huomiselle näyttää ihan kivaa keliä, koitettasko jotain miitin tapasta? Abc:llä vaikka 16.00? No mä meen ainaki, ellei joku tuu parempaa ehdottamaan. Tunnistaa punasesta ducatista ja keltasesta kypärästä.![]()
Kyl mulle aikasemminki passaa, ei oo sen kummempaa ohjelmaa huomiselle niin sano vaan koska.![]()
Olisko 13 paha aika![]()