Sivu: 11 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 411:sta
    No nyt on vihdoin mopo laitettu talviteloille (viime viikonloppuna) (vaikka nyt olis kyllä ihan kivat ajokelit, lämmintä ja muuten..), ja jäämme odottamaan kevään koittamista.

Ehkä ensi kesänä ehtii VaasanSeudun.ORG! järjestämään yhden miitin jonnekin päin?

Toivossa on hyvä elää.

Olemme jakautunut persoonallisuus..
    no niin, innostu se iskä pappaki. Buellia hetken ajeltuaan syksyllä, innostu sitte, käveli motoon ja teki viime la sopimuksen ´06 mallin softailista saadaan nauttia amerikan herkuista oikein kunnolla. Voi sitä V:n pauketta, Nam !!
    - Who dares wins ! - SAS

Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
    No niin Vaasa ! oliskohan pikkuhiljaa elämää tänneki pitkän hiljaiselon jälkeen... Oliskos ehdotuksia ajokauden avajaismötelle ?
    - Who dares wins ! - SAS

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Vaasa on ilmaantunut ihmisten ilmoille.

UPEA MERIKAUPUNKI. Meillä on se kakkosasunto siellä Rantakadun varrella. Haluisin nähdä teijät vaasalaiset ens kesänä.

Tulen mp:llä tapaamaan. Mennään kahville vaikka sinne sillan kupeessa olevaan kahvilaan!
    Juu, eiköhän sitä voisi jo ruveta kokoontumista suunniteleen. Olisko toi sunnuntai 30.4 liian aikasin? Onko porukalla jo pyörät ajossa vai joko porukka sillo ryyppää vappua?
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
    Voishan silloin päivällä jossain katella, mut ei turhan myöhään kun pitää Mites Vaasan ABC ? Pyörä on jo ajos
    - Who dares wins ! - SAS

Tänään alkaa ajokausi, eli pyörä esille ja ajamaan (jos käyntiin vaan lähtee...)
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
    Ajokausi alkaa sillon kun liike saa revittyä Zetasta styroksit ympäriltä.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    jaha jaha, ei se sampykaan saanu kauaa oltua ilman pyärää minkäs zetan hommasit ?
    - Who dares wins ! - SAS

Pikkuveli tossa prätkän hommaamisessa on kyllä pääjehu, kulut ilmeisesti kuitenkin laitetaan puoliksi.

Z 750 on mopo ja että ei liikaa erottuis massasta niin se on vielä musta.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Pitääköhän meidän lykätä tätä ekaa kokoontumista, ku ei oo oikein tullu ilmoittautumisia. Mä kyllä voin tulla paikalle, mutta se menee varmaan jonnekin neljän paikkeille, ku ehdin takasi vaasaan.
    Mielipiteeni on vahva, älä sekoita minua tosiasioilla!
    No niin, olisko joku keskiviikko ajelu tai joku muu, mikä passaa kaikille osapuolille. nyt on sana vapaa ja kaikkia kuunnellaan, ei tästä tuu muuten yhtään mitään Kukaan ei tod.näk. äitienpäivänä lähde mihinkään ajelulle...
    - Who dares wins ! - SAS

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Niin.

Missä te kokoonnutte, jos saan kysyä?

Kun tulen Vaasaan, tän oman hurjani kotikaupunkiin, niin
    pitääkö mun istua Rantakadun parvekkeella ihmettelemässä maailman menoa? Kava siinä parvekkeen alla?

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Ahaa. Nythän sen hokasin. ORG!:ia ei Pohjanmaalla tunnetakaan.

No. Kohta tunnetaan. Oikeesti pidän Pohjanmaan suorista, latomaisemista. Ja pohjanmaalaisista.

Tehän ne karjalaisetkin ruokitte, kun sota loppui. .

Jos Tylyttäjä lähtis Pohjanmaalle ajelemaan, olisi ennätys kokeiltu.

Odottakaas, me tullaan!!!!!
    onpas kava10:llä kovat puheet täällähän on nopein KTM mitä markkinoilta löytyy otetaan joku keskiviikko-ajelu vaikka ens viikolla niin tuleepahan aloitettua tääkin kausi aloitettua vihdoin ja viimein
    - Who dares wins ! - SAS

Lainaa (Rige @ Huhti. 30 2006,22:42) kirjoitti
    onpas kava10:llä kovat puheet täällähän on nopein KTM mitä markkinoilta löytyy otetaan joku keskiviikko-ajelu vaikka ens viikolla niin tuleepahan aloitettua tääkin kausi aloitettua vihdoin ja viimein
    no nopein ja nopoein mitä marrkinoilta löytyy (salakari) www.salakazi.com
    - Who dares wins ! - SAS

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Ootteko pohjaalaiset koskaan tulleet ajatelleiksi, mitä onnenpoikia Te ootte. Missään muualla päin Suomea ei ole niin paljon pitkiä suoria kuin teillä siellä. Eikä liikennekään paljoa haittaa, kunhan muistaa varoa raktoreita ja puimureita.

Kenen hallussa on Pohjanmaan nopeimman suoranajon titteli?
    Ja mikä oli nopeus? .
    Talvihorroksesta herätty...

Mitä suunnitelmissa ja koska??
    Loman aikana pitäis lähtee varmaan Vaasaan pyörähtämään kotikotona. Löytyisköhän sieltä Vaasasta jotain ajokaveria joka osais näyttää hyviä pätkiä? Itellä kun ei tule ensimmäistäkään mieleen!
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Millos on loma? Mä en mitään reittejä tiedä, mutta musta saat kaks foorumi bongausta yhdellä kertaa.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Heinäkuun alusta kaks viikkoo ja elokuun alusta kaks.
    (Mutta en mä siellä koko sitä aikaa aio olla! Perryyn kai oon ehkä menossa, joten heinäkuun tokalla viikolla luultavasti oon siellä jos kissojen hoito vaan järjestyy.)

Tosin tuun mä poikkeen siellä kai jo 16. tai 17. päiväkin. Tätä kuuta. Tosin ei oo yhtään tietoo kauanko olen. Mutta siinäkin vois ehtii jossain jonkun lenkin heittää ehkä!

Edit: Joo, hetki piti kelata että mitä ihmeen kaks foorumibongausta.. Mutta joo!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Aaai noin pitkän ajan päästä. Ei tonne asti kyllä pysty sanoon onko edes mopoa käytössä.. Mut jos on niin kyllä mä ainakin voin jonkun lenkin lähteä heittään..
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    ^No katsotaan sitä sitten lähemmin. Onko sulla mopo sit viikon päästä viikonloppuna käytössä JOS mä tuun sille suunnalle?
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    On joo mut sillon on varmaan vähän Provinssi meiningit..
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    joo, vähä toi provinssi painaa päälle, ei oikein huuruissa pysty ajeleen, lisää vaan
    Mut kyllä tuolta hyvää mutkaa löytyy...

- Who dares wins ! - SAS

^No mistä? Kertokaa joku kiva pätkä missä voi käydä ajamassa kun kerran ette seuraksi kykene!

Hehe, ei vaan, hauskaa provinssia teille vaan...
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    No niin. Muutamat .Org Baarimiitit on nyt käytynä
    Oliskohan tässä Vaasan lähettyvillä hengailevilla tovereilla mielenkiintoa alkaa harrastamaan samanmoista toimintaa täälläkinpäin?
    Trying is the first step towards failure
    No ilmanmuuta! Hetikö lähdetään?? Alan olla melko valmista kauraa baariin ta isitten nukkumaan
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    No jos tänään jätetään menemättä ku eilen tuli tehtyä taas .Org-vierailu ja olo on vähä niinku
    Ehdotuksia otetaan vastaan paikan ja ajan suhteen
    Trying is the first step towards failure
  30.  
    Kaikki tiet vievät Pulloon Ei vaan, en minä tiedä missä vois järkkäillä tollasia. Mutta kuppia lupaan lähteä kallistelemaan jos tälläseen on muillakin innokkuutta.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
Sivu: 11 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen