Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Nonniin, hiukan olen huippunopeutta alentamassa. Alkuperäiset välit on 15-48, ketju 530 ja 110 lenkkiä.

    Vaihdetaan 14-53, 520 ketjulla. Riittääkö 112 lenkkiä vai pitääkö pistää lisää? 14-50 menis vielä alkuperäisellä lenkkimäärällä.

    Vaikuttaako tuo 530>520 jotenkin lenkkien pituuksiin tyyliin 110-lenkkinen 530 olis samanpituinen kuin vaikka 112-lenkkinen 520 tai jotain muuta vastaavaa?
  2. #2
    Lainaa (Karban @ Kesä. 11 2004,08:52) kirjoitti
    Nonniin, hiukan olen huippunopeutta alentamassa. Alkuperäiset välit on 15-48, ketju 530 ja 110 lenkkiä.

    Vaihdetaan 14-53, 520 ketjulla. Riittääkö 112 lenkkiä vai pitääkö pistää lisää? 14-50 menis vielä alkuperäisellä lenkkimäärällä.

    Vaikuttaako tuo 530>520 jotenkin lenkkien pituuksiin tyyliin 110-lenkkinen 530 olis samanpituinen kuin vaikka 112-lenkkinen 520 tai jotain muuta vastaavaa?
    No äkkiseltään vois aatella, että tarviit 114 lenkkiset, koska edestä lähtee 1 piikki pois ja taakse 5 piikkiä lisää -> +4 piikkiä. En usko että 112 riittää, paitsi jos säätövarat on nyt ihan tapissa ja vedät sen sitten ihan eteen, sitten riittää luultavasti..

    En ainakaan tiedä että lenkin pituus olis eri 520 ketjussa kuin 530 ketjussa...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  3.  
  4. #3
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Jaaha, no kai tollanen 114-lenkkinen sitten pitää laittaa. Muistaakseni alkuperäisillä väleillä akseli oli aika tarkaan ihan edessä joten ei siihen suuntaan ainakaan ole varaa. 14-50 sitten varmaan menis sillä 112-lenkkisellä.

    Katotaan nyt kun saan sen takarattaan ensin jostain.