Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Lainaa (Miihkis @ Kesä. 17 2004,16:09) kirjoitti
    Nyt on Googlea kiusattu urakalla, mutta koeajoraportteja ei vaan löydy

    Auttakaas vähäsen, mistä kannattaa etsiä?
    Itse itselleni vastaten: Suzuki Bikes Forum ja Katana Planet ovat osoittautuneet katsastamisen arvoisiksi paikoiksi. Ei mitään kattavia koeajoraportteja, mutta kaikenlaisia pikkujuttuja sitäkin enemmän.
  2. #32
    Meitillä oli tälläinen pyörä ensi pyöränä ja tykkäsin kovasti..
    Sillä tuli ajeltua reilu kesä ja sitten hommattiin isompi. Ja hyvin se käänty tämmösen tappijalan ja vähän pienemmän hauiksen omaavan käsissäkin
    Laukkuina meillä oli Givin joku sarja, en enää muista mikä, ja ihan mukavasti jaksoi liikkua laukkujen kanssa kaksi päällä.
    Itse en olis pois edes vaihtanut, mutta kun siitä tuli romurautaa
    Pupu
  3. #33
    Eikai se vaan niin nopeesti särkynyt ajokelvottamaksi?
    Joop joop niin niin...
  4. #34
    Kas, nyt löytyi muutamat ihan oikeat koeajorapsat. Tosin aikas vanhoja, mutta kuitenkin. Käsittääkseni suurin mullistus tapahtui -98, eli jos noita uudempia raportteja lueskelee niin ei varmaan pahasti johda itseään harhaan?

    -> Linkki
  5. #35
    Lainaa (flamedragon @ Kesä. 15 2004,13:04) kirjoitti
    Lainaa (Miihkis @ Kesä. 15 2004,11:49) kirjoitti
    Itsekin puntaroin valintaa GSX 750 F:n ja CBR 600F:n välillä. Kertokaas mitkä ovat ajettavuudessa ne merkittävimmät erot noiden kahden pyörän välillä?
    Jos jaksat odotella vastausta ensiviikkoon... *

    Pitää käydä testaamsaa appiukon uutta 600 F *

    Voin sitten kertoilla mitä mieltä olin.
    Jokos on vertailua tehty?
  6. #36
    sopii hyvin ensimmäiseksi pyöräksi itellä oli alkukauden ajossa vuosimalli -99 n.4000km hyvin toimi ja pelittää tosin alkoi hieman käymään raskaaksi ja kesyksi joten ainut lääke on ottaa kuivapainosta n.50kg pois ja hepoja yli 20 lisää tulos gsx 600 r
    hmm. mitens tämä tietokone nyt toimii?
  7. #37
    No ittelläni ei koskaan ollut niin mopoa kuin piikkiäkään ja pyöränhimo oli valtava. Sitte tuli nainen, joka poiki kaks poikaa ja siihen se meinas sitte jäädäkki. Mut sit must tuli uusiopoikamies ja ostin ittelleni 30-v lahjax GSX 750 F:n vm.-98, eli sen ekan tota nykyistä mallia olevan. Sillä sitten aloitin harjoittelun ja kulutus pysyi tos 5.0:ssa Pari vuotta silleen ja sit tuli Yoshi, Dyno ja K&N. Hetken ne helpotti ja ajotyylistä tuli repivämpää joka nosti kulutuksen 8-9:ään Pari kesää tosiaan meni ja laukkusarjatkin ajoittain kiinni. Hyvä muisto on jäänyt!!!
  8. #38
    Lainaa (Miihkis @ Heinä. 16 2004,10:08) kirjoitti
    Lainaa (flamedragon @ Kesä. 15 2004,13:04) kirjoitti
    Lainaa (Miihkis @ Kesä. 15 2004,11:49) kirjoitti
    Itsekin puntaroin valintaa GSX 750 F:n ja CBR 600F:n välillä. Kertokaas mitkä ovat ajettavuudessa ne merkittävimmät erot noiden kahden pyörän välillä?
    Jos jaksat odotella vastausta ensiviikkoon...

    Pitää käydä testaamsaa appiukon uutta 600 F

    Voin sitten kertoilla mitä mieltä olin.
    Jokos on vertailua tehty?
    Empä ole yrityksistä huolimatta saanut aikatauluja sopimaan yhteen


    kyllä se tänä kesänä vielä tullee
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  9. #39
    No niin, nyt lomalta tulleena on taas virtaa tehdä töitä...

    Pääsin siis vihdoin ja viimein testaamaan tuota CBR 600 f ja seuraavassa pientä vertailua GSX 750 F malliseen mopoon. Näihin meikäläisen kommentteihin kannattaa suhtautua vähän varauksella (aloitteleva amatööri) ja suosittelen kokeilemaan itse, mutta asiaan.

    Olihan se mukava pistää käymään tuo Honda (h), kun ei tarvinnut sitä extrajäykkää Suzukin (s) ryyppykahvaa vääntää (on rasvaaminen ollu vähissä). Hondan päälle hyppääminen ei niinkään eroa susnasta, penkin korkeus oli suunnilleen sama, tähän hondaan on kylläkin vaihdettu matalampi penkki.

    Siihen ne yhtäläisyydet taitaakin loppua. Testilenkkinä toimi mukava mutkapätkä Kemiö-Kokkila-Salo. Salosta Kuninkaantietä Paimioon ja siitä motaria pitkin Turkuun.

    Kaikkihan on varmasti tottumiskysymyksiä ja aluksi tuntui ettei tuolla lainapyörällä uskaltanut mutkaan oiken painaa kunnolla. Pitkässä (loivassa)mutkassa tuntui vaikealta pitää honda vakaana, suzuki tuntuu menevän kuin raiteilla. Honda tuntui olevan muutenkin paljon ketterämpi, todennäköisesti lyhyemmän akselivälin ja erilaisen etuhaarukan kulman takia. Ketteryys muuttui usein kiikkeryydeksi ainakin meikäläisen alla, vartta on 179 cm ja leivästi etupainoinen.
    Teho-paino suhde on hondassa jokseenkin verran parempi ja sen huomaa kahvaa käsitellessä.
    Molemmat pyörät on varustettu vakio pleksillä, suzukissa se on suhteellisen siedettävä, mutta Hondan pleksi heitti ilmavirran suoraan kypärään ja oikeestaan vielä sen alareunaan, ihan hirvee.
    Ei tuo honda ole missään tapauksessa huono pyörä, sanotaan nyt vaikka niin ettei se sovi meikäläiselle.

    Tässäpä tämä amatööripläjäys lyhykäisyydessään. Oma mielipiden, en vaihtaisi omaa äffää tohon cbäriin.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  10. #40
    Nyt täytyy kyllä sanoa että tää vertailu tuli kuin tilauksesta! Varmistuipahan nyt lopullisesti mun ensi kesän hankinta

    (¨. ) -antakee tietä!
  11. #41
    Uusimmassa Motossa (7/2004) on GSX 750 F:n kahdeksansivuinen testiraportti. Jos pyörä kiinnostaa, niin kipin kapin kioskille!

    Tiivistelmänä artikkelin viimeinen kappale: "Suzuki GSX 750 F tarjoaa paljon vastinetta ostajalleen. Mallin ikä tuntuu jousituksessa ja joissakin muissa piirteissä, mutta toisaalta pyörän tekniikka on kestävää. Suorituskykynsä puolesta GSX 750 F on sporttipyörä, vaikka onkin puettu vaisun vaatimattomaan asuun."

    Dynamometrissä testiyksilöstä muuten mitattiin kytkimeltä 102,2 hv / 75,5 Nm (tehdas lupaa 93 hv / 66,7 Nm).
  12.  
  13. #42
    Lainaa (heikkil @ Syys. 16 2004,17:18) kirjoitti
    Dynamometrissä testiyksilöstä muuten mitattiin kytkimeltä 102,2 hv / 75,5 Nm (tehdas lupaa 93 hv / 66,7 Nm).
    Vaihdoin juuri tuollaisen ähvän SV:hen. Pyörä tuntui liikuvan ihan mukavasti kun kierrätti ja vääntöäkin oli sen verran että nuo mitatut lukemat uskon hyvin. Bike-lehdessä testattiin v. -98 noita ja siinäkin mitattiin n. 100 hp.
    alcoholism beats communism
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12