Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    En ole saanut aikaiseksi koe-ajaa.Kertokaapa siis mitä mieltä olette.Itseäni miellyttää ulkonäkö ja jutut mitä olen lukenut.
    Nyt ajan ZR-7,erittäin hyvä ja näppärä mutta kun se on MOPO.
    Joten kehuja,sekä haukkuja voi laittaa.KIITOS.
    Laitoin juuri tollaisen pyörän.Vielä vähän tuolla ajaneenaa voin kertoa että fiilis on todella mahtava, siis toi moottori on aivan jotain käsittämätöntä , niin tehokas se on,on vääntöä puhumattakaan räjähtävästä kiihtyvyydestä, ja värinäähän toi kone ei tosiaankaan tunne.Jousitus on vähintään erinomainen onhan se kaikilla mahdollisilla säädöillä . Ajoasentohan on pysty,ensimmäinen pyörä jolla ajaessa ei kädet ja selkä puudu,pitempään ajaessa takamus alkaa ensin rajoittaa menoa.Paras tämäntyypin moottoripyörä näinhän se bike lehtikin testas.on niittänyt hyvän pyörän mainetta muallakin mm saksassa erittäin suosittu.Lisävarusteita saatavilla pilvin pimein voi rakentaa lisää mieleisekseen.minusta tästä ei puutu mitää tämä on täydellinen , no ehkä noi äänet sopis ja vois pyörän tyylin huomioden olla pikkasen kovemmat,mutta lakihan ne desipelit määrää.Voin suositella lämpimästi.ONHAN SE KOMEE
    "oikeassa momentissa"
    Onhan se fzs aikast mukava peli. Alusta tuntuu todella hyvältä verrattuna esim. suzuki bandiittiin, moottorissa on vääntöä aivan alhaalta asti ja 6-7 tonnin kohdilta sitten potkiikin aika huolella. Moottori on tosiaan älyttömän tasainen käynnin puolesta ja luonteeltaan upea... suosittelen.
    No jos Bandiitin ja FZS:ssän alavääntöä verrataan niin toisessa sitä on ja toisessa ei. Eli alavääntö Bandiitissa on täysin omilla luvuillaan. Tehoissahan ja kulkupuolessa FZS vetää selkeästi pidemmän korren. Minulla Bandiitissa oli suutinsatsi,K&N ja slipari.
    Mutta muuten tuo FZS pesee Bandiitin mennen tullen. Nyt vasta 350 km takana joten en ole alustaa vielä ehtinyt jämäkämmäksi säätää mutta on se silti parempi kuin Bandiitissa koskaan.
    Ja kohta ajelemaan!
    Enpähän voi olla sanomati, että kokeile Kawa ZRX 1200 S. Itte ostin tuon ZR-7:n jälkeen, ja sopii mulle kuin nenä päähän. Olen myös kokeillut fasua ja mielestäni zrx on parempi.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    lukekaapa BIKE lehden testi kawa zrx 1200 , suzuki 1200 bandit ja yamaha fzs 1000, jos siitä sais jotain tietoa.Voin sanoa että testin lopputulos on aivan oikea.Kawa ja suzuki on aivan eri vuosikymmenen pyöriä eli aika on ajanut niistä ohi yhdessä jammun kanssa . TESTI ON BIKE 7/01
    "oikeassa momentissa"
    Joo lähinnä tuota susnan alustaa moitinkin.. eli susnan koneessahan vääntöä riittää vaikka muille jakaa.

fzs tuntuu tosiaan aika nykyaikaiselta bandiittiin verrattuna. Kawaa en ole itse koittanutkaan eli siitä ei sen enempää.
    Ja jos oikein fasuun kuumenet niin aletaan hieroa kauppoja TÄSTÄ sisäänajetusta yksilöstä .

Kyllä on monia pyöriä tullut kokeiltua ja täytyy todeta että "pystyssä ajettavista" iso fasu on aika makea peli. Nyt vain on tullut mieleen että persuksen sijaan voisi seuraavaksi yrittää puuduttaa käsiä...
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Lainaa (-V- @ Kesä. 04 2004,14:39) kirjoitti
    Ja jos oikein fasuun kuumenet niin aletaan hieroa kauppoja TÄSTÄ sisäänajetusta yksilöstä .
    Siinä olis pyörä just mun makuun Taitaa silti olla niin,
    ettei mun rahat taida riittää noin kruusattuun vehkeeseen Kaikesta huolimatta älyttömän upeesti
    laitettu.Jos kuitenkin sen verran sais olla utelias,että
    paljonko tingeltankelit tuli maksaan?
    Lainaa (vallari @ Kesä. 10 2004,16:16) kirjoitti
    Siinä olis pyörä just mun makuun Taitaa silti olla niin,
    ettei mun rahat taida riittää noin kruusattuun vehkeeseen Kaikesta huolimatta älyttömän upeesti
    laitettu.Jos kuitenkin sen verran sais olla utelias,että
    paljonko tingeltankelit tuli maksaan?
    En ole viitsinyt laskea kuitteja yhteen... useamman tuhannen euroa kuitenkin .
    - vesku -

Lainaa (vallari @ Touko. 29 2004,23:27) kirjoitti
    En ole saanut aikaiseksi koe-ajaa.Kertokaapa siis mitä mieltä olette.Itseäni miellyttää ulkonäkö ja jutut mitä olen lukenut.
    Nyt ajan ZR-7,erittäin hyvä ja näppärä mutta kun se on MOPO.
    Joten kehuja,sekä haukkuja voi laittaa.KIITOS.
    Mopohan toi sun kawa on verrattuna FZS1000. Taitaa kuussatanenki Fasu jättää sun kawan.

Kyllähän se taitaa vakiona olla aikalailla ärjyimmästä päästä jos vertaa muihin nakupyöriin esim.(XJR1300, ZRX1200,BANDIT1200, GSX1400 ym.) Vääntö ihan alakiekoilla ei ehkä ole samaa luokkaa kuin em. pyörät, mutta mielestäni aivan riittävän vääntävä. 6-vaihteella jaksaa kuudestakympistä ihan mukavasti kiihtyä ja ainahan voi käyttää niitä vaihteita jos siltä tuntuu, sitä vartenhan ne siellä on. Ketterä käsitellä mutkapätkillä ja motarillakin menee yllättävän tasaisesti verrattuna esim. pyörään jossa ei ole mitään katteita. Fasun yläkate suojaa kuitenkin kohtuu hyvin, ei voi tietenkään verrata täyskatettuihin.

Ohjaus on hieman jäykemmän oloinen kuin esim. Suiza GSX1400, joka tuntuu kääntyvän pelkällä ajatuksen voimalla. Mutkapätkillä Fasu on kuitenkin vakaamman oloinen.

Itse kaipaisin kuitenkin hiukan muskelinäköä lisää, kun on tuota tehoakin. Muutama kommentti on tullut et: "ei uskois et on tuhat kuutioinen, kun on noin pienen näkönen"

Mutta nehän on niitä makuasioita...

Asia selviää varmasti parhaiten, kun käyt kunnon koeajoilla
    Lainaa (Jeehu @ Kesä. 11 2004,17:54) kirjoitti
    Asia selviää varmasti parhaiten, kun käyt kunnon koeajoilla
    Varaat pienen tukun euroja mukaan ja tulet koeajamaan . Ellei tunnu kivalta , voit palata rahojen kanssa takaisin .
    - vesku -

TUO FASUN KOKOHAN SE OIKEASTAAN ON SE ASIAN YDIN,KATSOPPA ERI KULMISTA TOTA PYÖRÄÄ KYLLÄ SIINÄ MUSKELIPYÖRÄN KOKOA/NÄKÖÄ ON,TAKA SVINGI,TAKA RENGAS , YMS. MUTTA TUO MUOTOILU ON KERTAKAIKKIAAN ONNISTUNUT,EI USKOISI ETTÄ ESIM. BENSATANKKI ON 21 LITRAINEN.EHKÄ ASIAN TUNTEMATTOMALLE VOI NÄYTTÄÄ PIENELLE,PAITSI EIHÄN TÄMÄ NYT MIKÄÄN MÖHKÖ KAWA OOKKAA.SIRO KAUNIS TEHOKAS VAIVATON RAAKA
    "oikeassa momentissa"
    Lainaa (triangel @ Kesä. 13 2004,18:49) kirjoitti
    SIRO KAUNIS TEHOKAS VAIVATON RAAKA
    Ja mikä fiilis tulee kun heittää alkuperäisen putken nurkkaan ja myös kuulee sen raakuuden... Eilisen hienon ajopäivän jälkeen taas mietti onko tuota omaani edes järkeä myydä ja aloittaa uuden pyörän kanssa taas rakentelu alusta .
    - vesku -

15.  
    Voimaa löytyy. Niin paljon kuin vain tarvii. Eri asia sitten on tarviiko missään noin paljon voimaa. Onhan se tietty kiva kun on niin tykki pyörä alla että joutuu hillitsemään sitä ettei karkaa alta.

Tonnisen voima on pehmeää ja helposti annosteltavaa. Tosi mukava kone. Vaihteet toimii kuin ajatus ja alusta on helposti ajettava. Ajoasento ainakin S-mallissa on tosi pysty. Itse vaihtaisin hieman matalamman/suoremman tangon. Mut sehän näissä melkein kaikissa prätkissä on vikana että kokoja on vain yksi. Mikä käy yhdelle ei välttämättä ole hyvä toiselle.

Tämä pyörä vaatii suorastaan että käy välillä radalla luukuttaa. Maantiellä lähtee kortti heti.