onkos meitilla Suomen maassa mitaan omaa klubia Ukkosassa/kissa kuskeille? Ja jos ei, miksei? Ja olisko tarvista?
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Pitääkö aina alkaa jakamaan mallin mukaan, eikö riitä että jaetaan jo merkin mukaan. Tiedän että on Busa klubi ja on tulossa R1-6 klubi. Voidaanhan me mennä häiriköimään tuonne R foorumille. Tietty voi ajatella vaikka kokoontumista vain Ace/Cat kuskeille vaikka jollakin radalla
En tarkoitakaan, etta pitaisi ruveta mitaan jakamaan. Mutta eikos noissa tollaisissa kerhoissa ole omat hyvatkin puolensa? Taa nyt oli vaan tallainen ajatus, ei tarvi niin vakavasti ottaa ja nahkahousuja repimaan..Ja sita paitsi tuo kiehtoo kovasti tuo ajatus menna hairikoimaan...![]()
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Miten oli jos kasaamme Ace / Cat kuskit samaan aikaan radalle ja viikonlopun viettoon? Olisi varmaan tulijoita ihan kohtuullisesti. Siinä samalla voisi vertailla kokemuksia vermeistä ja tutustuisi paremmin porukkaan.
Kuulostaa ihan hyvältä idealta, mulle tosin kelpaa vaikka ihan kahvittelutkin jos esim PK-seudulta löytyy kisu/ässäkuskeja.(JP_445 @ Kesä. 07 2004,09:33) kirjoitti
En kannata mitään kuppikuntia mutta toki se ois ihan kiva vaihdella kuulumisia samanlaisen pyörän omistajilta![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
No en viittis ihan kaffeelle lähteä täältä Oulun suunnalta sinne Tzadin alueelle, muuten ihan kiva ajatus.(Jassu @ Kesä. 07 2004,09:36) kirjoitti
Erittain hyvia ajatuksia molemmat. Ei mullakaan tarkoitus oo mitaan kuppikuntia perustaa, vaan ajatuksena just on toi, etta jos paikalle keraantyy paljon saman pyoran omistajia niin kylla varmaan juttua riittaa, esim. mista kukin on mitakin osia hommannut jne. Itsekin olen viela taalla Englannissa, muuta palajan ensi kuussa kotio. Ja taaltakin on kokemusta just noista osien hommaamisesta, eli mista saa mitakin ja kuinka paljon maksaa. Aikoinaan kun olin mukana noissa jenkkipelti hommissa niin oli aika paljon hyotya kuulua tollaseen merkki kerhoon.( Tulihan tuokin nyt sitten paljastettua,perkele..)
Meikän turpokwaak
Ratapäivä voisi olla mukava, jos vain sopii aikatauluun. Eilettäin tuli TunturiÄssää ekan kerran Kemorassa käytettyä. Oli kyllä eka kerta minulle yleensä muutenkin radalla.
Ei tuo taida täyden ratapyörän vaatimuksia täyttää, mutta mukavaa oli...
Pyörä on ollut kuukauden ja n.3500km on jo takana. Olen ollut tyyväinen, mutta kulkee vain liian lujaa poliisien mielestä![]()
Ok, eli:(tallukka @ Kesä. 08 2004,15:09) kirjoitti
1kk
3500km
? € sakkoja ?-)
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
kyllä sinne R- clubin sivuille saa muutkin kirjotella. tarkoitus oli PÄÄASIASSA pitää asiat noissa ärrissä mutta siellä on osio myön muille malleille.
siitä häiriköimisestä en sitten niin tiedä *
ja kokoontumisista sen verran että ärrillä on joka vkon sunnuntaina kokoontuminen tuolla Koivuhaan teboililla klo 1800 --->. kyllä sinne muutkin Yamahat (ja miksei muutkin merkit) saavat tulla... samaa porukkaahan tässä ollaan *![]()
edellisessä viestissä tästä aiheesta juuri *(Jassu @ Kesä. 07 2004,09:36) kirjoitti
![]()
Sekä Cat, että Ässä ovat molemmat aivan mainioita pyöriä ajaa radallakin. Ei kaluston tarvitse olla uusinta ZX-10/CBRRR/GSXRRR-tasoa, jotta voi ajaa ja pitää hauskaa radalla sekä kehittää omia taitojaan.
Itseasiassa kuljettaja oppii todennäköisesti huomattavasti enemmän esim Catin sarvissa kuin siten, että menisi ensimmäistä kertaa radalle ZX-10R:llä.![]()
Ei tarvii muuta kuin alusta kuntoon niin noilla kyllä pärjää sen mitä tällanen normaali tallukka tarvii pärjätä radalla. Opettelee ne ajolinjat ensin niin sitten voi siirtyä kovempiin laitteisiin. Ja saahan tuosta Acestakin ketterämmän kun nostaa persusta hiukan ylemmäs. Painoahan siinä ei kuitenkaan ole ihan hirveitä määriä.
se on muuten jännä mopo tuo ace kun silmämittaisesti olettaisi sen olevan painavampi. kuitenki jää sinne 195 kuivan kinttaalle.(JP_445 @ Kesä. 09 2004,13:10) kirjoitti
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
ziigatkaas thunderit tää:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=19262
Juu, en ole ehkä virtuoosi radalla, mutta alustani luulen olevan melkolailla kohdillaan. Minun tunturin perää on nostettu hiukan tuollaisilla "koiranluu siirtopaloilla". Ohjattavuuteen olen tyytyväinen omassa käytössä. Varmaan se suurin hidaste on tällä hetkellä siellä penkin päällä.
Mitä aikaisemmin puhuin tuossa TuntuÄssän rataominaisuksista, niin ainakin itse kaipaisin ohjausiskaria keulaa rauhoittamaan. Ja onhan tuo hiukan painava verrattuna niihin mitä oli yhtäaikaa radalla ajamassa mm. R1, R6 ja Tenkate Honda
Hyvä on pyörä ja tyytyväinen olen. En ole etsinytkään mitään rataohjusta, koska suurinosa ajostani on ihan tavallista joka paikan höyläystä.
nim. "Tavallinen Tallukka"![]()
Mikä kalustossa hävitään - otetaan asenteessa takaisin
ässät & kissat on sitten liitetty yrc:n foorumiin! sinnekin vaan rohkeasti mukaan keskustelemaan. ja kokoontumaan tietysti *![]()