Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Morjenttas taas, nyt olisin hyviä mutkapätkäreittejä vaille kun ensi viikon lopulla olisi tarkoitus ajella Espoosta Konginkankaalle. Tarkoitus lähetä pe-ip:llä ja yöpyä sopivasti esim. Sysmän korkeudella ja siitä la-ap:llä Konginkankaalle siten, että olisin siellä about klo 12:00. Etelä-Suomen mutkan tunne aika hyvin, mutta esim. Toivakasta/Kangasniemeltä eteenpäin toivon hyviä mutkareittejä. Hyviä ehdotuksia otetaan ilolla vastaan.
    Tikru 2010
    Toivakka-Lievestuore-Simuna(Laukaa)-Tarvaala(Laukaa)-Vuontee-Laukaa-Suolahti-Sumiainen-Kon
    ginkangas

Simuna-Tarvaala väli (n.6km) on hieman päällystevaurioita mutta muuten reitti on ok. Noin kun sen syötät Google Mapsiin niin pitäisi löytyä. Olisin linkittänyt valmiin kartan mutta loppu taito kesken...
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
    Tommoista reittiä voisin itse ajelle ja olen tänäkin kesänä ajellut.
    Laukaan pohjoispuolella Kuusaa on hyvä kahvipaikka kanavan varrella.
    Ei 4-tie JKl-Äänekoskikaan hassumpi ole. *

Google Maps Lahti - Konginkangas
    -O!O-
  4.  
    Lainaa (K1mble @ Elo. 03 2009,15:51) kirjoitti
    Toivakka-Lievestuore-Simuna(Laukaa)-Tarvaala(Laukaa)-Vuontee-Laukaa-Suolahti-Sumiainen-Kon

ginkangas

Simuna-Tarvaala väli (n.6km) on hieman päällystevaurioita mutta muuten reitti on ok. Noin kun sen syötät Google Mapsiin niin pitäisi löytyä. Olisin linkittänyt valmiin kartan mutta loppu taito kesken...
    Onko tuo Simuna-Tarvaala-Vuontee päällystetty? Mulla kun on aika vanha GT-kartta jossa se näkyy vielä soratienä
    Tikru 2010