Morjenttas taas, nyt olisin hyviä mutkapätkäreittejä vaille kun ensi viikon lopulla olisi tarkoitus ajella Espoosta Konginkankaalle. Tarkoitus lähetä pe-ip:llä ja yöpyä sopivasti esim. Sysmän korkeudella ja siitä la-ap:llä Konginkankaalle siten, että olisin siellä about klo 12:00. Etelä-Suomen mutkan tunne aika hyvin, mutta esim. Toivakasta/Kangasniemeltä eteenpäin toivon hyviä mutkareittejä.Hyviä ehdotuksia otetaan
ilolla vastaan.
Tikru 2010
Toivakka-Lievestuore-Simuna(Laukaa)-Tarvaala(Laukaa)-Vuontee-Laukaa-Suolahti-Sumiainen-Kon
ginkangas
Simuna-Tarvaala väli (n.6km) on hieman päällystevaurioita mutta muuten reitti on ok. Noin kun sen syötät Google Mapsiin niin pitäisi löytyä. Olisin linkittänyt valmiin kartan mutta loppu taito kesken...
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Tommoista reittiä voisin itse ajelle ja olen tänäkin kesänä ajellut.
Laukaan pohjoispuolella Kuusaa on hyvä kahvipaikka kanavan varrella.
Ei 4-tie JKl-Äänekoskikaan hassumpi ole. *
Google Maps Lahti - Konginkangas
-O!O-
Onko tuo Simuna-Tarvaala-Vuontee päällystetty? Mulla kun on aika vanha GT-kartta jossa se näkyy vielä soratienä(K1mble @ Elo. 03 2009,15:51) kirjoitti
![]()
Tikru 2010