Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 48:sta
  1. #1
    Että tuota... kyseinen mopotin kiinnostaa! enkä oikeen tahtonu löytää mitään faktaa! paras tieto tulee yleensä omistajilta ja olisinkin kiitollinen tiedoista! kiitos vastanneille!

    Kyseinen vekotin olisi ehkä hakusessa vm. 1990 - 1995. Tuo miellytti eniten silmää tuon ikäluokan sporteista! Tuon ikäset Kawat jää kyllä kaus taakse ulkonäössä ja suzuki... Cebari honda nyt menee kyllä... ja nuo uudenkarheat sportit maksaa mansikoita!

    Tehoista olen saanut osviitta vähän ja kyllä ne mulle pitäis riittää! Mitenkä ajoasento + muu ajettavuus? Teho + vääntö? Onko ilmenny suuriakin vikoja ajan mittaa? Huollot yms.? *Kaikki mahdollinen fakta on tervetulluttta....

    Rock till you drop...
  2. #2
    nii ja semmosta että onko kukaan sovittanu tuohon uutta perää jostai muusta pyörästä (siis kate) tai tehny ite ja taiteillu...
    Rock till you drop...
  3. #3
    Pyörä aivan ok. Itsellä vakiokatteista leikattu alhaalta siivut pois ja takavalot vaihdettu. Vasta penkitettiin n. 70 hevosta takapyörältä, koneesta tämä tekee siis n. 85. Isompia vikoja ei ole ollut, kytkin vähän luistaa mutta ei muuta. Tuokaan ei olisi iso eikä kallis homma vaihtaa mutta eipä ole jaksanut sitäkään tehdä. Ainut iso miinus tulee takarenkaan koosta (18 tuumaa), renkaita ei tahdo löytyä niin suurta valikoimaa kuin 17 tuuman vanteille, tämäkin muistaakseni korjaantui joskus 94/95, en ole varma. Tuokaan ei toki haittaa mitään jos käyttää aina sitä vakiokokoa siinä takana, mutta ainakin itsellä tekisi mieli jotain leveämpää rinkulaa, aivan vain ulkonäöllisistä syistä. Eipä tässä nyt muuta tule mieleen, jotkut toki ovat vaihdelaatikkoa sanoneet heikoksi, itsellä toiminut aivan moitteetta. Että semmosia..
  4. #4
    tack... vielä kaikki info on harvinaisen tervetullutta!
    Rock till you drop...
  5. #5
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Koeajon perusteella ihan saatanan pienikokoinen. 186 on mittaa ittellä. Mielestäni ei sovi isoille ihmisille. (Ko. yksilö oli 89 tai 90, kaksilamppuinen)

    Siihen saa vaikka R1-katesetin, tai pelkän takapään mutta en tiedä mistä sitä euroopasta saa.

    Mutta tollanen se setti on:
    http://www.airtech-streamlining.com/yamaz/fzrr1.html



  6. #6
    no ite oon vajaa 180 pitkä... eikä oikeen nuita teknisiä tietoja kuten istuinkorkeutta ja akseliväliä oo löytyny!
    Rock till you drop...
  7. #7
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  8. #8
    vm91 mallisen fzr:n omistan. Itelläni on 186cm mittaa ja ei tuo ainakaan mikään pieni/ahdas ole. Aika kevyt ja hyvä tuota on mutkiin viedä ja suoraankin pääsee

    18" takavanne vähän rajoittaa uusien takanakkien hankintaa, mutta kyllähän tuohon vielä sopivia löytyy. Viime kesänä alle tuli Bridgestone BT-020 160 leveenä, vielä on puolet kumista jäljellä.

    Ite oon ainakin ihan tyytyväinen pyörään. ainut vaan, että tällä hetkellä se on rikki, kytkinakselin laakeri meni ja samalla koko akselin joutuu vaihtamaan. Mutta jospa sen kohta saa kuntoon ja



    Edit ja tuolta löytyy kuvia
    yamaha



  9. #9
    Pienen koeajon tehneenä vm 90.Pidin itse todella paljon.Pyörä tuntui mukavan tehokkaalta ja oli hyvä ajaa.Itselle jäi kyllä positiivinen kuva.
    Kyllä se siitä
  10. #10
    juu... kaipa tuollanen mopotin pitää hankkia! koeajolle täytyy vielä kyllä käyrä ennen mitään ostoja! sit vähän persoonallisemmaks muutella pärrää nii a vot! maalia pintaan ja perä uusiks! tulee hiano...
    Rock till you drop...
  11. #11
    Mulla olis 90-mallinen myynnissä jos kiinnostaa
    Täältä löytyy lisää infoa.
    3tkm oon tänä kesänä mittaria kieputtanu etiäppäin ja hyvin on toiminu.
    hintaa tolla 4300
    ZX-12R--SOLD--
    R1
  12. #12
    Lainaa (VLU @ Kesä. 08 2004,07:57) kirjoitti
    Vasta penkitettiin n. 70 hevosta takapyörältä, koneesta tämä tekee siis n. 85.
    Ei sinällään kuulu koko asiaan mutta hieman epäilen tuota tehohäviötä
    1198+RG500
  13. #13
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 08 2004,20:17) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Kesä. 08 2004,07:57) kirjoitti
    Vasta penkitettiin n. 70 hevosta takapyörältä, koneesta tämä tekee siis n. 85.
    Ei sinällään kuulu koko asiaan mutta hieman epäilen tuota tehohäviötä
    Tehdas ilmottaa tehoksi 91hp ja konetehoahan tuo ilmeisesti
    ZX-12R--SOLD--
    R1
  14. #14
    Lainaa kirjoitti
    JiiAT Lähetetty Kesä. 08 2004,17:21
    --------------------------------------------------------------------------------
    Mulla olis 90-mallinen myynnissä jos kiinnostaa
    Täältä löytyy lisää infoa.
    3tkm oon tänä kesänä mittaria kieputtanu etiäppäin ja hyvin on toiminu.
    hintaa tolla 4300
    mä kattelinkin tuota mopotintas! siisti peli... * muutta myös hakusessa parivuotta uudempaa jos nyt tarkkoja ollaan nii vm.94 --> en silti vielä lyö mitään lukkoon! pitää metsästää...
    Rock till you drop...
  15. #15
    Lainaa (-tatska- @ Kesä. 08 2004,00:05) kirjoitti
    Että tuota... kyseinen mopotin kiinnostaa! enkä oikeen tahtonu löytää mitään faktaa! paras tieto tulee yleensä omistajilta ja olisinkin kiitollinen tiedoista! kiitos vastanneille!

    Kyseinen vekotin olisi ehkä hakusessa vm. 1990 - 1995.
    Vastaan vaikka ajelen sillä surullisen kuuluisalla 80-luvun versiolla. (2-mäntäset etusatulat ja 3,5*18 takavanne ja paljon muuta paskaa)

    Jos vuosimalliraja on tuo 1990-1995, niin suosittelen kääntämään katseen vain 94-95 malleihin. (siis niihin jotka oikeasti ovat 4JH-... runkonumerolla)

    94-95 vuosimallit ovat FZR 600R malleja ja niillä ei ole juuri mitään tekemistä 89-93 FZR 600 mallien kanssa.

    Tuosta 94-95 FZR 600R:stä ei ole muuta kokemusta kuin juuri moottorista. (ei niitä muutamaa lisäheppaa ainakaan perstuntumalla huomaa, tosin vanhan mallin kaasarit ko koneessa kiinni).
    Moottori tosin näyttää ulkoapäin nopeasti katsottuna samalta, mutta vaihtokelpoisia osia ei juuri ole (eturatas ja startti taitaa olla ainoat jotka menee heittämällä)

    Ison veden takana tosin on myyty ehkä 90-luvun lopulle FZR 600 mallia ja Suomessakin myydään 94-rekisteröityjä muka 94-mallisina.
    Tuo 94-95 jenkeissä lienee myyty YZF 600 nimellä tjsp. Sitten pakkaa vielä sekoittaa Catti YZF 600R * *(eli jos sitä FZR archivesia lueskelet ole tarkkana mallien ja vuosimallien kanssa!


    94-95 malleissahan on alumiini runko, jarrut, normaali kokoiset vanteet ja jousitus verrattuna 89-93 malleihin.

    Hakua käyttämällä löytyi tämmöstä tarinaa FZR 600:sta.

    Tyyppivikoja ei juuri tule mieleen.
    - Tasasuuntajaa jänniteensäätäjä mötikkä on todella onnettomasti suunniteltu ja on kulutustavaraa. (omassa vähintään 3. menossa, nyt tosin Suzukin kunnollisilla jäähdytysrivoilla varustettu versio)
    - Ilmanputsari kotelo kutistuu itsestään muutamassa minuutissa irrotettaessa Valmistettu sellaisesta muovista että kovettuu iän myötä ja asennus kaasereihin voi olla tuskallisen vaikeaa.
    Alinopeutta Ajava Absolutisti
  16. #16
    Lainaa (-tatska- @ Kesä. 08 2004,23:31) kirjoitti
    hakusessa parivuotta uudempaa jos nyt tarkkoja ollaan nii vm.94 --> en silti vielä lyö mitään lukkoon! pitää metsästää...
    Prkl, tota 94--> äsken huomannu, eli ko. vuosimalli asia olikin jo tiedossa.
    Alinopeutta Ajava Absolutisti
  17. #17
    Lainaa (JiiAT @ Kesä. 08 2004,20:52) kirjoitti
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 08 2004,20:17) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Kesä. 08 2004,07:57) kirjoitti
    Vasta penkitettiin n. 70 hevosta takapyörältä, koneesta tämä tekee siis n. 85.
    Ei sinällään kuulu koko asiaan mutta hieman epäilen tuota tehohäviötä
    Tehdas ilmottaa tehoksi 91hp ja konetehoahan tuo ilmeisesti
    Juu, on vaan melko iso häviö prosentuaalisesti, n. 20%. Muun muassa omissa pyörissäni tuo on ollut 10% tai alle.. Tietysti penkeissähän on eroja ja kaikki ei ilmoita moottoritehia niin kuin ei ilmeisesti tässäkään tapauksessa?
    1198+RG500
  18. #18
    No korjataan että muistaakseni koneesta toi teho oli 83 hp. Tämä erittäin kuluneilla ketjuilla/rattailla joten noiden vaihdon jälkeen voisi käydä uudelleen kokeilemassa, jos sitä vaikka sen 2 hp saisi lisää
  19. #19
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 09 2004,06:05) kirjoitti
    Lainaa (JiiAT @ Kesä. 08 2004,20:52) kirjoitti
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 08 2004,20:17) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Kesä. 08 2004,07:57) kirjoitti
    Vasta penkitettiin n. 70 hevosta takapyörältä, koneesta tämä tekee siis n. 85.
    Ei sinällään kuulu koko asiaan mutta hieman epäilen tuota tehohäviötä
    Tehdas ilmottaa tehoksi 91hp ja konetehoahan tuo ilmeisesti
    Juu, on vaan melko iso häviö prosentuaalisesti, n. 20%. Muun muassa omissa pyörissäni tuo on ollut 10% tai alle.. Tietysti penkeissähän on eroja ja kaikki ei ilmoita moottoritehia niin kuin ei ilmeisesti tässäkään tapauksessa?
    Tuo 10 prosentin homma vähän ihmetyttää ja on mielestäni väärin. Otetaan seuraava tilanne:

    2 samanlaista pyörää kaililta muilta osin paitsi tehoiltaan. Toisessa 500 hp koneessa, toisessa 100 hp koneessa.
    --> penkkiin.

    10 prosentin säännön mukaan toisessa takakuulalta 450 hp, toisesta 90 hp. Toisessa siis hävikki vain ja ainoastaan 10 hp, toisessa 50 hp. Voiko pitää paikkaansa? Ei voi.

    Tästä syystä on parempi että noi hävikit ilmoitetaan juurikin hevosvoimina, eikä prosentteina. Ja jos tuon penkin, missä oma pyöräni käytin, sanotaan karsivan hevosia tuon 13 hevosen verran, niin tämän uskon.
  20. #20
    Lainaa (Grazzi @ Kesä. 08 2004,15:13) kirjoitti
    vm91 mallisen fzr:n omistan. Itelläni on 186cm mittaa ja ei tuo ainakaan mikään pieni/ahdas ole. Aika kevyt ja hyvä tuota on mutkiin viedä ja suoraankin pääsee

    18" takavanne vähän rajoittaa uusien takanakkien hankintaa, mutta kyllähän tuohon vielä sopivia löytyy. Viime kesänä alle tuli Bridgestone BT-020 160 leveenä, vielä on puolet kumista jäljellä.

    Ite oon ainakin ihan tyytyväinen pyörään. ainut vaan, että tällä hetkellä se on rikki, kytkinakselin laakeri meni ja samalla koko akselin joutuu vaihtamaan. Mutta jospa sen kohta saa kuntoon ja



    Edit ja tuolta löytyy kuvia
    yamaha
    Onko renkula tarkalleen ottaen 160/60/18? Entä mahtuiko pyörimään ongelmitta/muutoksitta? Itsellä tällä hetkellä paikalla 140/70/18 ja mielestäni rengas on jo niin korkea, että haittaa ulkonäköä erittäin paljon. Ennen tätä rengasta paikallaan oli 140/60/18 ja tuo oli vielä paljon paremman näköinen.
  21. #21
    Lainaa (VLU @ Kesä. 09 2004,09:16) kirjoitti
    Lainaa (Grazzi @ Kesä. 08 2004,15:13) kirjoitti
    vm91 mallisen fzr:n omistan. Itelläni on 186cm mittaa ja ei tuo ainakaan mikään pieni/ahdas ole. Aika kevyt ja hyvä tuota on mutkiin viedä ja suoraankin pääsee

    18" takavanne vähän rajoittaa uusien takanakkien hankintaa, mutta kyllähän tuohon vielä sopivia löytyy. Viime kesänä alle tuli Bridgestone BT-020 160 leveenä, vielä on puolet kumista jäljellä.

    Ite oon ainakin ihan tyytyväinen pyörään. ainut vaan, että tällä hetkellä se on rikki, kytkinakselin laakeri meni ja samalla koko akselin joutuu vaihtamaan. Mutta jospa sen kohta saa kuntoon ja



    Edit ja tuolta löytyy kuvia
    yamaha
    Onko renkula tarkalleen ottaen 160/60/18? Entä mahtuiko pyörimään ongelmitta/muutoksitta? Itsellä tällä hetkellä paikalla 140/70/18 ja mielestäni rengas on jo niin korkea, että haittaa ulkonäköä erittäin paljon. Ennen tätä rengasta paikallaan oli 140/60/18 ja tuo oli vielä paljon paremman näköinen.
    Joo vanne on 18" ja kumi 160/60. Kyllä tuo ihan hyvin mahtuu pyörimään ilman mitään muutoksia, eikä ainakaan omasta mielestä näytä mitenkään korkealta. Paljoa ei jää takahaarukan ja renkaan välille tyhjää tilaa, mutta sen verran, että se mahtuu ongelmitta pyörimään
  22. #22
    tuolla toisessa taidettiin sanoa että kyllä koneessa puhtia kuus-satkuks on mutta ei saksan autobahnoilla tahdo mukana pysyä! Ihan mielenkiinnosta kysyisen että mitä tuo mopotin mittariin oikeen mahtaa kerätä? vaikka se on aika toissijanen juttu!
    Rock till you drop...
  23. #23
    Lainaa (-tatska- @ Kesä. 09 2004,13:30) kirjoitti
    tuolla toisessa taidettiin sanoa että kyllä koneessa puhtia kuus-satkuks on mutta ei saksan autobahnoilla tahdo mukana pysyä! Ihan mielenkiinnosta kysyisen että mitä tuo mopotin mittariin oikeen mahtaa kerätä? vaikka se on aika toissijanen juttu!
    Reilu 230 ottaa mittariin, 220 vielä suhteellisen kevyesti, siitä sit ei enään niin kevyesti.
  24. #24
    Lainaa kirjoitti
    Lainaa (-tatska- @ Kesä. 09 2004,13:30)
    tuolla toisessa taidettiin sanoa että kyllä koneessa puhtia kuus-satkuks on mutta ei saksan autobahnoilla tahdo mukana pysyä! Ihan mielenkiinnosta kysyisen että mitä tuo mopotin mittariin oikeen mahtaa kerätä? vaikka se on aika toissijanen juttu!

    Reilu 230 ottaa mittariin, 220 vielä suhteellisen kevyesti, siitä sit ei enään niin kevyesti.
    Kyllähän tuolla kerkee ja keula nousee!
    Rock till you drop...
  25. #25
    Lainaa (VLU @ Kesä. 09 2004,09:12) kirjoitti
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 09 2004,06:05) kirjoitti
    Lainaa (JiiAT @ Kesä. 08 2004,20:52) kirjoitti
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 08 2004,20:17) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Kesä. 08 2004,07:57) kirjoitti
    Vasta penkitettiin n. 70 hevosta takapyörältä, koneesta tämä tekee siis n. 85.
    Ei sinällään kuulu koko asiaan mutta hieman epäilen tuota tehohäviötä
    Tehdas ilmottaa tehoksi 91hp ja konetehoahan tuo ilmeisesti
    Juu, on vaan melko iso häviö prosentuaalisesti, n. 20%. Muun muassa omissa pyörissäni tuo on ollut 10% tai alle.. Tietysti penkeissähän on eroja ja kaikki ei ilmoita moottoritehia niin kuin ei ilmeisesti tässäkään tapauksessa?
    Tuo 10 prosentin homma vähän ihmetyttää ja on mielestäni väärin. Otetaan seuraava tilanne:

    2 samanlaista pyörää kaililta muilta osin paitsi tehoiltaan. Toisessa 500 hp koneessa, toisessa 100 hp koneessa.
    --> penkkiin.

    10 prosentin säännön mukaan toisessa takakuulalta 450 hp, toisesta 90 hp. Toisessa siis hävikki vain ja ainoastaan 10 hp, toisessa 50 hp. Voiko pitää paikkaansa? Ei voi.

    Tästä syystä on parempi että noi hävikit ilmoitetaan juurikin hevosvoimina, eikä prosentteina. Ja jos tuon penkin, missä oma pyöräni käytin, sanotaan karsivan hevosia tuon 13 hevosen verran, niin tämän uskon.
    Häviöhän ei ole kiinteä määrä hevosvoimia vaan kasvaa moottoritehon mukana



    1198+RG500
  26. #26
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 09 2004,15:29) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Kesä. 09 2004,09:12) kirjoitti
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 09 2004,06:05) kirjoitti
    Lainaa (JiiAT @ Kesä. 08 2004,20:52) kirjoitti
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 08 2004,20:17) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Kesä. 08 2004,07:57) kirjoitti
    Vasta penkitettiin n. 70 hevosta takapyörältä, koneesta tämä tekee siis n. 85.
    Ei sinällään kuulu koko asiaan mutta hieman epäilen tuota tehohäviötä
    Tehdas ilmottaa tehoksi 91hp ja konetehoahan tuo ilmeisesti
    Juu, on vaan melko iso häviö prosentuaalisesti, n. 20%. Muun muassa omissa pyörissäni tuo on ollut 10% tai alle.. Tietysti penkeissähän on eroja ja kaikki ei ilmoita moottoritehia niin kuin ei ilmeisesti tässäkään tapauksessa?
    Tuo 10 prosentin homma vähän ihmetyttää ja on mielestäni väärin. Otetaan seuraava tilanne:

    2 samanlaista pyörää kaililta muilta osin paitsi tehoiltaan. Toisessa 500 hp koneessa, toisessa 100 hp koneessa.
    --> penkkiin.

    10 prosentin säännön mukaan toisessa takakuulalta 450 hp, toisesta 90 hp. Toisessa siis hävikki vain ja ainoastaan 10 hp, toisessa 50 hp. Voiko pitää paikkaansa? Ei voi.

    Tästä syystä on parempi että noi hävikit ilmoitetaan juurikin hevosvoimina, eikä prosentteina. Ja jos tuon penkin, missä oma pyöräni käytin, sanotaan karsivan hevosia tuon 13 hevosen verran, niin tämän uskon.
    Häviöhän ei ole kiinteä määrä hevosvoimia vaan kasvaa moottoritehon mukana
    Tarkennappa vähän? Voitko tosissaan sanoa, että jos voimansiirto ja kaikki muut osat kahdessa pyörässä ovat samat, niin tehohävikki tehokkaammassa pyörässä on suurempi?
  27. #27
    No tässä tapauksessa jos sinun FZR:n vaihteistoa ja voimansiirtoa käytettäisiin tehottomammassa esim. 13hv moottoritehoa tuottavassa vekottimessa niin takapyörän ei pitäisi paljon pyörähdellä jos tehohäviö on kiinteä.... vasta 14. hevosvoima saisi pyörän liikkeelle *

    Ei tehohäviö tietenkään prosentteinakaan pysyvä ole koko ajan, siihenhän vaikuttaa kitkat ym.



    1198+RG500
  28. #28
    Lainaa (GAMMA500 @ Kesä. 09 2004,19:04) kirjoitti
    No tässä tapauksessa jos sinun FZR:n vaihteistoa ja voimansiirtoa käytettäisiin tehottomammassa esim. 13hv moottoritehoa tuottavassa vekottimessa niin takapyörän ei pitäisi paljon pyörähdellä jos tehohäviö on kiinteä.... vasta 14. hevosvoima saisi pyörän liikkeelle *

    Ei tehohäviö tietenkään prosentteinakaan pysyvä ole koko ajan, siihenhän vaikuttaa kitkat ym.
    Jos penkki tarvitsee sen 14. hevosvoiman pyöriäkseen niin sitten se on niin. Eli alle 14. hevosvoiman pyöriä on turha sitten tuollaiseen penkkiin viedä

    Loppujen lopuksi prosentteina ilmaistuna tuo hävikki on mielestäni päin hevonper*että eli väärin. Kuitenkin yleisesti ottaen noi penkit rokottavat sen 10-15 hevosta (näin olen käsittänyt) joten prosentteina tätä on vaikea ilmaista, koska on kuitenkin olemassa tehoiltaan aivan täysin erilaisia pyöriä. Tästä johtuen on parempi että ilmaistaan se hävikki heppoina, ei prosentteina, eiksje?
  29. #29
    Lainaa (VLU @ Kesä. 09 2004,20:30) kirjoitti
    Loppujen lopuksi prosentteina ilmaistuna tuo hävikki on mielestäni päin hevonper*että eli väärin. Kuitenkin yleisesti ottaen noi penkit rokottavat sen 10-15 hevosta (näin olen käsittänyt) joten prosentteina tätä on vaikea ilmaista, koska on kuitenkin olemassa tehoiltaan aivan täysin erilaisia pyöriä. Tästä johtuen on parempi että ilmaistaan se hävikki heppoina, ei prosentteina, eiksje?
    no kah tässäpä on oiva syy olla puhumatta mitään teoreettisista kampiakselivoimista kun kerran mitataan vain takarenkaalla olevia heppoja. jos jollain on olemassa kampura-teho-penkki niin puhutaan niistä sitten vasta. kaikki muu on vain teoriaa...

    ainii.. fzr600rrässäkin on teräsrunko. se vaan näyttää alurungolta. yzf600catissakin on teräsrunko.
    vasta yzf750, yzf1000ace ja R1/6sissa on alurunko. ja haarukka.
    mutta ihan asiallinen peli se fzr on. 90kinttaan pyöristä kaikkein nopein radalla. lisäksi siihen saa ihan kiitettävästi palikoita kun jossain päin maailmaa niillä vieläkin ajetaan kilpaa. harrasteluokkia tietenkin vain. ameriikassa.

    [edit] tutulla voisi olla A1 kuntoinen 94 fzr600r myytävänä. kaikki huollot yms yms. ei roplattu ja mittarissa 68. oikeita kilsoja. jos kiinnostaapi yhtään niin laita vaikka privalla. hintaan yms en voi ottaa kantaa kysymättä.



    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  30.  
  31. #30
    Nyt en ymmärrä... eihän se penkki syö tehoa ollenkaan.. vaan jos sinulle on ilmoitettu että tämän penkin näyttäessä 70hv on moottorissasi tehoa 85hv? tuo on ihan höpöjuttuja koska et millään voi tietää paljonko takarenkaan ja kytkimen välillä on häviötä jos penkki ei sitä laske jollain tavalla. Vaihtoehtoja on pari... joko sinulle on sanottu että penkki näyttää n.15hv liian vähän tuossa teholuokassa eli 70hv takarenkaalta onkin todellisuudessa noin 85hv takarenkaalta.Moottoritehoa ei tässä tapauksessa tiedä herra isäkään, tosin luultavasti FZR600 takapyörätehon ollessa 85hv on moottoriteho n. 92-95hv. Tästähän voisi alkaa taas kinastelemaan että onko se kytkin vai kampiakseliteho, ero niillä on kuitenkin niin pieni että se on ihan yksilysti. Toinen vaihtoehto on että penkki on näyttänyt suunnilleen oikein ja takapyöräteho on 70hv, jos penkin omistaja väittää että se tarkoittaa 83hv moottorilla niin väärässä on, moottoriteho on jotain 75-80 hv:nurkilla..
    Moottoritehon ja pyörätehoon eli ajopeli omaan tehohäviöön ei käytetty penkki vaikuta yhtään.
    1198+RG500
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen