ja jos laittaa mp öljyt autoon iin niillä voi ajaa 50tkm ku autot ei ole niin ronkeleita öljystä kuin täyteen laukkaan viritetyt moottoripyörät
R1250RT -23
R1250RT -20
R1200RT -14
r1200rt -12
1200 bandit
650 aprilia pegaso
yamaha rd 350
yamaha rd 125
Uhka vai mahdollisuus?
Koska Kuningasöljyä ei ollut enää riittävästi 20L pytyssä, niin piti turvautua halpaan ja huonoon kopioon.
Motul 7100 4T 10W-40
Ducati 600 2V
Onneksi öljy oli sentään saman väristä kuin pyörä...![]()
Helppo ostos värikoodilla........mä en kyllä härski laittaa vaikka väri sopii mb236.15
7100 on ollut nyt kokeilussa 250 km:n verran. Se täytyy todeta, että kytkin/vaihteisto toimii parhaiten verrattuna Motul 5100:n, Yamalube semiin tai Nesteen täyssynteettiseen. 15w40 Delvacista on niin kauan, että en varma oliko yhtä hyvä, kuin tämä vai jotain muuta.![]()
Ketju öljynä käyttelen tuota 7100:sta, ei siitä muuhun ole...
Siis omissa vehkeissä, kahdessa kurapyörässä (2T Sherco ja 4T Husqvarna) tuo aiheutti kytkimen haukkaamista eli kykän toiminta meni ärsyttävän äkkinäiseksi eikä sellaisella voi metsässä ajaa. Katupyörässä V-Strom 1000 taas toimi ihan ok.
Eli kyllä öljyissä eroja on...
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Ja eroja on myös samassa tuotemerkissä öljy- ja pyöräkohtaisesti. Motulin 5100 pysyi toisessa pyörässä normaalisti sisällä, mutta wanha ennen umpikuiva japsi alkoi huohottaa lohkotiivisteestä ainetta läpi. 7100 pysyy sisällä, kuten vaikkapa liru Rally Formula.
Delvac on toiminut ja pysynyt parhaiten sisällä jäteöljytynnyrissä![]()
Kylätason kurapyöräilijä.
Meniskö tuo ketjurasvaris? Nyt oo käyttäny motonetin 80w-90 lootaöljyy.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
jotain sellasta koka ei saa viedä edes liki nyky työkoneitakaan......