Sivu: 43 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3341424344455393 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 2791:sta
    Tän on niin pakko olla trolli että huhhuh.....öljy poikkasee 3 polkasulla..tai sitte se on jotai power puff kaikki rikki devil..no joo kaikkea aikasa..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Laitoin busaan d:t koneeseen, samalla laitoin delvacit myös jarrunesteiksi. Ku halpaa on. Samasta maatalouskaupasta löysin myös uuden takarenkaan, sellasen maitokärryn kumin.
    Tuli ihan hirvee ajettava
    Millähän korvais ton kalliin bensan???
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
    Mulla on autossa valmistajan suosittelemat öljyt ja hinausautollahan se lähti tänään pajalle 60+ km matkan. Kyllä noin long death-öljyt vaan on hintansa väärtejä.

Kyseessä yllättäen Klonkswagen-konsernin "moderni" TSI-motori, jossa papua saman verran kuin liki saman verran ajetulla Suzukin moottorilla (jolla viimeiset 10tkm on ajettu itsemurhan omaisesti Delvacilla).
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
    teboilin delvacit laitoin 45tkm synteettisillä öljyillä ajettuun suzukiin ja nyt vaihellaan kiertokangen alapään laakereita urakalla. ois pitäny vissii ottaa se mobilin öljy
    CBR PC25> GSX750R> CBR929RR> CBR1000RR> KTM SUPERDUKE
    TDWTF2013
    Lainaa (Suzu-ukko @ Kesä. 22 2011,21:29) kirjoitti
    Tän on niin pakko olla trolli että huhhuh.....öljy poikkasee 3 polkasulla..tai sitte se on jotai power puff kaikki rikki devil..no joo kaikkea aikasa..
    Pakko tuon on delvacista johtua, vieteri on muilla öljyillä toiminut ihan hyvin. Muita muutoksia koneeseen ei tehty (tulppaa yritin kyllä vaihtaa mutta ei onnistunut). Toi on varmaan se männän palautusjousi mistä isot pojat on kertonut, ainakin kun meni poikki niin käynnistinkampi ei enää palautunut alkuperäiseen asentoon.
    Tottakai delvaccia. Kalliit synteettiset ku on niin liukkaita ettei ne taho pysyä moottorin sisäpuolellakaan
    Näin vanhemmiten pappamopo alkaa kiinnostaa... Kawa 454 LTD -86.
    Delvac on ilmeisen hyvä tuote HD Sportsterin vaihteisto/enskaöljyks, koneelle liian ohutta. Pari pitkän ajanjakson tuotetta käyttänyttä oli sitä mieltä että Sportyn lootaöljyinä oikein oivallista.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
    2003 RSV-R 1000 Ja hienosti pelaa delvac, välivapaat poissa ja tyypillinen vaikeasti löytyvä vapaa löytyy helpommin.

Eikä tarvi sompailla alaspäin vaihtaessa jos tulee äkkipysähdys.

Tulevaisuudessakin delvacit koneeseen ja kovaa ajoa!
    '96 Laverda Custom 125 -> '94 CB500 -> '97 CBR 600F -> '06 ZX-6R -> '05 ZX-10R -> '03 RSV-R 1000 -> '08 CBR 600RR
    Lainaa (luikki @ Kesä. 22 2011,22:51) kirjoitti
    teboilin delvacit laitoin 45tkm synteettisillä öljyillä ajettuun suzukiin ja nyt vaihellaan kiertokangen alapään laakereita urakalla. ois pitäny vissii ottaa se mobilin öljy
    Hä?

Delvac on Mobilin öljy...
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Minkähän takia Delvakin paremmuutta tarttee noille muita öljyjä käyttäville oikeen perustella
    Laittakoot vaikka voita koneisiinsa tai kalleinta kuraa mitä löytyy...

Aivan paskanhailee mitä käyttävät.
    XV 1100
    No, ainakin minä olen tyytyväinen, että mulle tästä vinkattiin, ja vien ilosanomaa eteenpäin.

Näin hyvää kamaa käyttäis vaikka oli ns. mopoöljyä kalliimpaakin, mutta tässä tapauksessa jää hilloa vielä muuhunkin, ja mikäs sen kivempaa.
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    Synteettinen öljy ei sovi märkäkytkimelle,vaikka itse moottorille se
    olisi parasta liukastinta.Ne joilla on kuivakytkimet käyttäköön sitä
    Otan nyt kantaa synteettisen öljyn kitkaa vähentävään ominaisuuteen. Totuus on se, että todellsuudessa mineraaliöljy on liukkaampaa eli moottorissa on pienemmät kitkat. Siksi on kehitetty nämä semisynteettiset öljyt,mineraaliöljy vähentää kitkaa ja synteettisellä osalla lähinnä saadaan parempi käyttäytyminen eri lämpötiloissa. Monet moottorit ovat melko vanhoja konstruktioita, joten saattaa olla, että kytkin pelaa paremmin mineraaliöljyllä, ennen kun ei näitä synteettisiä ollut edes olemassa.
    Itsellni on Hondan Deauville, saa sitten nähdä, kokeilenko myös delvaccia, sitä kun voin samaan aikaan käyttää myös traktoreissani. Nyt niissä on käytössä 10/30 Shellin valmistama moottoriöljy ja luokitus varmaankin samaa tasoa kuin delvacissa.
    Itse pähkäilin samaa ja hain pitkää vaihtoväliä =
    Deauvillessa on Motulin 15W50 kun tulee kilometrejä rapiat 10t öljynvaihdon väleissä.Ilmajäähy kurapyörässä taas Vacci on pelannut mainiosti mutta vaihtoväli on vaan 1000 km.
    "manaatin raivolla eteenpäin"

-07 K1200GT
    Lainaa (wesba @ Kesä. 25 2011,23:25) kirjoitti
    No, ainakin minä olen tyytyväinen, että mulle tästä vinkattiin, ja vien ilosanomaa eteenpäin.
    Sama homma, aiemmin naureskelin vaan että mitä hiton traktoriöljyä ja ostin mopoliikkeestä sen ylihinnoitellun moponkuvakanisterin.
    Sitten päädyin lukemaan tämän threadin ja asiat selkenivät, nyt mopossa pyörii kolmatta vaihtoväliä delvacit. Ja seuraava kanisteri voi olla jotain muutakin "halpisöljyä", että ei tässä vielä niin vakavasti delvac-uskovaista olla
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Juu'u, ajeltu nyt sen viistonnia ja en minä kyllä huomannut mitään eroa Castrolin GPS:ään (5000km). * Mutta aloittelijana mulla nyt ei ole hirveesti vertailupohjaa. Kytkimen toiminta sen sijaa muuttui dramaattisesti paremmaksi kun rasvasin vaijerin (tippakannussa luultavasti jotain SuperHyperRalliFormulaSynetettistäKesäTalviÖljy). Äänistä on ehkä paha sanoa kun mulla on nuo tulpat päässä – ei mitään havaintoa mistään muutoksesta, vaihteet menee ihan samalla tapaa kun ennenkin. Kolmen tonnin jälkeen saa lisätä edelleen pari desiä öljyä. Eroja ehkä vois persnahalla kuulla jos olis tehny vaihdon keskellä ajokautta, nyt tuli vaihdettua keväällä. Mun mielestä ihan järkivalinta tohon munkin divariin – on edullista ja Yamahan suositusten mukaista.

RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Tuossa dieselmoottoriöljy, joka on tarkoitettu melko korkeaviritteisiin commonrail-konesiin semisynteettinen ja viskositeetti sopii hyvin moottoripyöriin. Valtran öljyt ainakin ennen valmisti shell
    Valtra Engine CR 10W-40

Puolisynteettinen dieselmoottoriöljy ympärivuotiseen raskaaseen käyttöön matalapäätöisiin CommonRail-moottoreihin

* *Suojaa tehokkaasti matalapäästöiset dieselmoottorit niin maantie liikenteessä kuin työkonekäytössä.
    * *Suositellaan viimeisimpiin matalapäästöisiin moottoreihin Valtra- traktoreissa.
    * *Soveltuu myös vanhempiin moottoreihin

SAE 10W-40, API CI-4, ACEA E7
    Lainaa (jyk4 @ Kesä. 26 2011,10:08) kirjoitti
    Ja seuraava kanisteri voi olla jotain muutakin "halpisöljyä", että ei tässä vielä niin vakavasti delvac-uskovaista olla
    Nyt pyörii omassani tämä, mutta vaihteet takkuaa, joten takaisin siirryn vacciin kun kilsat tulee täyteen...

Hinta sama kuin MX Kärkkäisellä ja tuo Gulf AD-varaosa liikkeessä (Lahti)
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Lainaa (battaglin @ Kesä. 26 2011,23:04) kirjoitti
    * *Suojaa tehokkaasti matalapäästöiset dieselmoottorit niin maantie liikenteessä kuin työkonekäytössä.
    * *Suositellaan viimeisimpiin matalapäästöisiin moottoreihin Valtra- traktoreissa.
    * *Soveltuu myös vanhempiin moottoreihin

SAE 10W-40, API CI-4, ACEA E7
    En kyllä uskaltaisi laittaa bensamoottoriin, koska ei ole luokitusta siihen.
    Vacissa on Diesel JA bensaluokitus.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    Minäkin tätä keskustelua lukeneena, hain tänään sitä paljon kehuttua MX:ää. Vanhanliiton 1500 wingiin laitoin, odotellen sulavaa vaihteiden naksuttelua ja joustvaa kytkimen käytöstä.

Näissä .88 mallin pyörissä on ollut juurikin tuota kytkimen ja kaasunkäytön äkäisyyttä, joka paikaltaan lähdöissä ja hitaassa ajossa vaikeuttaa joustavaa ajoa.

Parikymmentä kilsaa kokeilin ja nämä ongelmat vain voimistui. Mieletön pauke vaihdettaessa, kytkin vieläkin äkäisempi. Koneen kierrokset nousivat tyhjäkäynnillä????

En tiedä uskaltaako jatkaa koeajoa, vai vaihtaa takaisin "merkkiuskollisten" öljyyn.
    Laitoinpa minäkin sitten viime viikolla Delvacit ZZR 1100:een ja täytyy sanoa että jumalten eliksiiriähän tuo tuntuu olevan. Mulla oli 2-vaihde vähän huonosti päälle asettuva mutta nyt menee päälle nätisti ja pysyy päällä. Koneen käynti on melkein samanlainen kuin aiemminkin mutta vaihteiston toimintaan oli Delvacilla heti parantava vaikutus; samoin kytkin toimii jouheammin eikä kanna vaikka siitä mahdollisuudesta joku etukäteen varoitteli.
    Ei muuta kuin Delvac-herätyskokouksia odottelemaan....kiitos hyvästä öljyvinkistä. tämä on toimiva ja vielä edullinenkin öljy.
    Muistutan vielä että MX tai 1400, ja 15W-40 on se Mobil Delvac joka sopii lähes kaikkiin pyöriin.

Riskiä ei pitäisi olla, mutta omalla vastuulla tietenkin...jos olgelmia ilmenee, niin proppu auki, ja samaa sisään kuin ennenkin (sitä ennen, proppu uudestaan kiinni ).
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Noitahan on noita delvakkeja neljää-viittä-kuutta sorttia suunnilleen, "väärällä" viskositeetilla ja synteettisenä ja sen semmoista, joka tässä yhteydessä ei ole se haluttu juttu.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Mulla kun on Mobil Delvac 1400 15W40 niin ilmeisesti valitsin oikein. Seuraillaan mutta alku ainakin näyttää hyvältä.
    Kyllä mulla se oikea versio on: MX 15W-40.
    Ja täytyy sanoa että kun sain tänään pyörään lisää kilometrejä, niin ei tunnukkaan enää niin pahalta.

Se pesevä ominaisuus saattaapi olla aika voimakas, kun tosiaan tuntui lapikkaassa asti rattaiden pyörintä Pitää jatkaa vielä testiä ja varmaan hyvä vaihtaa sitten piakkoin uudet liemet.
    NT650
    Mistä porukka on hommannu JKL seudulta 20litran tonkan MX:ää?
    Saako muka alta 80€ mistään?

Tuli tuo 4litran kannu käytettyä pois ja nyt tarvis uutta burgeria varten hommata vähän enempi varastoon, kun alkaa melkein joka toinen päivä olemaan vaihtovälinä. *
    GSX-R 600 K4 <-- R.I.P
    <a href="http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/20308" target="_blank">
    GSX-R 600 K6 </a> <-- Soon to be gone
    -------------------------------------------------------
    Incoming: -11 Husaberg FS570 Black Edition
    Lainaa (samu30 @ Kesä. 28 2011,23:16) kirjoitti
    Ja täytyy sanoa että kun sain tänään pyörään lisää kilometrejä, niin ei tunnukkaan enää niin pahalta.

Se pesevä ominaisuus saattaapi olla aika voimakas, kun tosiaan tuntui lapikkaassa asti rattaiden pyörintä * Pitää jatkaa vielä testiä ja varmaan hyvä vaihtaa sitten piakkoin uudet liemet.
    Se on sitä legendaa se pesevyys Kaikki moniasteöljyt on peseviä, delvac ei pese sen enempää kuin mopopurkista lirutetut koneöljyt. Jos et ole ajanut yksiasteöljyillä niin sulla on aina ollut "pesevät" öljyt moottorissa.

Öljy mustuu koska se sitoo palamisjätteitä ja värin kuuluukin muuttua, se ei tarkoita että se moottori oli sisältä pikimusta ennen delvakin lirutusta koneeseen ;)
    KTM
    Tuli tänään suoritettua keskikesän öljynvaihto ja MX 15W-40:set lorahtivat busan sisään. Eikun
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

Vain nopeet elää..

http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
    Mulla lorahtaa seuraavaksi Repsolit sisään, EI riisseliöljyt ainakaan wingiin käyneet alkuunsakkaan. Saa kaiketi käydä kaikki merkit läpi, ja se viimmeinen sitten kelpaa. Että tämmöstä tällä erää.
    NT650
    Lainaa (zuha @ Kesä. 29 2011,18:44) kirjoitti
    Lainaa (samu30 @ Kesä. 28 2011,23:16) kirjoitti

Se pesevä ominaisuus saattaapi olla aika voimakas, kun tosiaan tuntui lapikkaassa asti rattaiden pyörintä * Pitää jatkaa vielä testiä ja varmaan hyvä vaihtaa sitten piakkoin uudet liemet.
    Se on sitä legendaa se pesevyys Kaikki moniasteöljyt on peseviä, delvac ei pese sen enempää kuin mopopurkista lirutetut koneöljyt. Jos et ole ajanut yksiasteöljyillä niin sulla on aina ollut "pesevät" öljyt moottorissa.

Öljy mustuu koska se sitoo palamisjätteitä ja värin kuuluukin muuttua, se ei tarkoita että se moottori oli sisältä pikimusta ennen delvakin lirutusta koneeseen ;)
    Dit is die waarheid. Ja bikessa oljy mustuu autoja nopeammin johtuen marasta kytkimesta.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  30.  
    Lainaa (maKe| @ Kesä. 29 2011,17:55) kirjoitti
    Mistä porukka on hommannu JKL seudulta 20litran tonkan MX:ää?
    Saako muka alta 80€ mistään?

Tuli tuo 4litran kannu käytettyä pois ja nyt tarvis uutta burgeria varten hommata vähän enempi varastoon, kun alkaa melkein joka toinen päivä olemaan vaihtovälinä. *
    Motonet
    Murjaanien kuningas!
Sivu: 43 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3341424344455393 ... ViimeinenViimeinen