Sivu: 32 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2230313233344282 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 2791:sta
  1. #931
    Eilen meni Neste Turbo LXE 15w-40:set Rodiin. Näyttäs toistaiseksi vielä vehje toimivan ja ölppä täyttää luokituksetkin. En huomannu eroa vaihteiston/kytkimen toiminnassa verrattuna "Genuine H-D" öljyyn. Saap nähä paukahtaako Revoluutioni atomeiksi vieraasta öljystä..
    Ducati Diavel Dark
  2. #932
    No niin!

    Suzuki kestää todistetusti delvakit , Mut mitens kawa zx-9r vm-97?? Millaiset laatuvaatimukset tuollaisella pelillä on?
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  3. #933
    Paritonnii kilometrejä Delvaceilla ja Rykkösen moottori pelaa yhä .Tosin mekaanisten äänten väheneminen aiheutti db-killerin asennuksen paikalleen ja vaihteet ei oo ikuna toimineet näin hyvin.Eikä peloteltua Delvac luistokytkintä kuulunut kauppaan.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  4. #934
    Semmoista kuin Delvac-luistokytkin ei ole olemassakaan, ja vaikka olisi kuivakytkin niin delvac hiljentää senkin pelkällä läsnäolollaan.
    CBR 600F -93
  5. #935
    Tänään lurahti MX 15W40 :set koneeseen.

    Edit.
    Kommentit tuoreeltaan 150km koeajon jälkeen ilman turhaa hypetystä. GSX:n vaihteisto toimii MX:llä paremmin kuin Castrolin litkulla. Etenkin alaspäin vaihtaminen on jouhevampaa ilman ruskeita. En väitä, että maailman PARAS öljy, kun ei ko. pyörällä ole muuta vertailukohtaa kun C. Mutta C:tä tuohon pyörään ei enää laitata.





  6. #936
    Lainaa (petetech @ Elo. 08 2010,20:52) kirjoitti
    Tänään lurahti MX 15W40 :set koneeseen.
    POIKA..... PERKELE... !

    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #937
    Lainaa (BadToThe Bone @ Elo. 08 2010,21:37) kirjoitti
    Lainaa (petetech @ Elo. 08 2010,20:52) kirjoitti
    Tänään lurahti MX 15W40 :set koneeseen.
    POIKA..... *PERKELE... ! * * * *

    Juu aamulla heräsin oudosta unesta ja huomasin pienen arven takaraivossa. Pääni oli vallannut oudot ajatukset. Maitopurkissa oli iso D, kahvin pinnalle tuli vaahto D ja murot poksuivat D D D D.
  8. #938
    Lainaa (jannep @ Elo. 05 2010,23:44) kirjoitti
    Kohta varmaan aletaan myymään erikseen vene- ja moottoripyöräpulttejakin ja lakataan ostamasta niitä pituuden, paksuuden, kannan, kierteen ja lujuuden perusteella.

    Eihän nyt tavallinen M8 x 20 10.8 pultti voi nyt sopia sekä mopoon että raktoriin, kun mopo kulkee ja kiertää enemmän kuin raktori.

    Uskon että markkinointiosastot vihaavat insinöörejä.

    Eli laittaisit traktorin kauhan kiinni samalla pultilla, kuin moottoripyörän tarakan??
  9. #939
    Lainaa (vn 1500 @ Elo. 10 2010,22:35) kirjoitti
    Lainaa (jannep @ Elo. 05 2010,23:44) kirjoitti
    Kohta varmaan aletaan myymään erikseen vene- ja moottoripyöräpulttejakin ja lakataan ostamasta niitä pituuden, paksuuden, kannan, kierteen ja lujuuden perusteella.

    Eihän nyt tavallinen M8 x 20 10.8 pultti voi nyt sopia sekä mopoon että raktoriin, kun mopo kulkee ja kiertää enemmän kuin raktori.

    Uskon että markkinointiosastot vihaavat insinöörejä.

    Eli laittaisit traktorin kauhan kiinni samalla pultilla, kuin moottoripyörän tarakan??
    höh, eihän traktorin kauhoja pulteilla kiinni laiteta!
    Näillä mennään toistaiseksi...

    Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  10. #940
    Lainaa (vn 1500 @ Elo. 10 2010,22:35) kirjoitti
    Lainaa (jannep @ Elo. 05 2010,23:44) kirjoitti
    Kohta varmaan aletaan myymään erikseen vene- ja moottoripyöräpulttejakin ja lakataan ostamasta niitä pituuden, paksuuden, kannan, kierteen ja lujuuden perusteella.

    Eihän nyt tavallinen M8 x 20 10.8 pultti voi nyt sopia sekä mopoon että raktoriin, kun mopo kulkee ja kiertää enemmän kuin raktori.

    Uskon että markkinointiosastot vihaavat insinöörejä.

    Eli laittaisit traktorin kauhan kiinni samalla pultilla, kuin moottoripyörän tarakan??
    Vaikka helikopterin roottori ja mopon roiskeläppä samalla pultilla, jos kierre- ja lujuusluokkavaatimus on sama (tuskin kyllä on)
  11. #941
    Lainaa (vn 1500 @ Elo. 10 2010,22:35) kirjoitti
    Eli laittaisit traktorin kauhan kiinni samalla pultilla, kuin moottoripyörän tarakan??
    Trolli!

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaltevan_pinnan_argumentti
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -05
    Suzuki RF900R -94
  12. #942
    Niin, ajatelkaa, jotkut maksavat itsensä kipeiksi Mersuista ja Volvoista vaikka Ladakin täyttää vaatimukset sanalle auto. Joillekkin riittää, että joku täyttää heidän mielestään vaatimukset ja pääasia, että on halpaa. Lopuksi mieli vielä huijaa tuntemaan sen halvan hyväksi.
  13. #943
    Lainaa (vn 1500 @ Elo. 11 2010,23:03) kirjoitti
    Niin, ajatelkaa, jotkut maksavat itsensä kipeiksi Motorexistä ja Castrollista vaikka Delvaccikin täyttää vaatimukset sanalle öljy. Joillekkin riittää, että joku täyttää heidän mielestään vaatimukset ja plussaa, että on halpaa. Lopuksi käytäntö vielä saa tuntemaan sen halvan hyväksi.
    korjasin muutaman kirjotusvirheen, mut oon samaa mieltä *
    mitä vaccia muuten käytät? MX? *
    Näillä mennään toistaiseksi...

    Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  14. #944
    Lainaa (petetech @ Elo. 08 2010,20:52) kirjoitti
    Tänään lurahti MX 15W40 :set koneeseen.

    Edit.
    Kommentit tuoreeltaan 150km koeajon jälkeen ilman turhaa hypetystä. GSX:n vaihteisto toimii MX:llä paremmin kuin Castrolin litkulla. Etenkin alaspäin vaihtaminen on jouhevampaa ilman ruskeita. En väitä, että maailman PARAS öljy, kun ei ko. pyörällä ole muuta vertailukohtaa kun C. Mutta C:tä tuohon pyörään ei enää laitata.

    On nää oikeesti mielenkiintoisia juttuja.
    "Deetä" en oo ikinä mihinkään mopoon kaatanut (enkä kaada ), että se siitä, mutta en vakavissani moiti
    muiden tekemisiä.

    Se vaan ihmetyttää, että onko omat mopot jotenkin
    erikoisia, tai onko oma tapa vaihtaa jotenkin keskiverrosta
    poikkeava, kun ei tuon "Ceen" Power1 Racingin kanssa
    ole ollut koskaan minkäänlaista murhetta kykän tai
    välivapaiden kanssa. Aina se sopiva lovi vaan lumpsahtaa,
    homma toimii ja sattuneesta syystä ei paljo muita rasvoja
    toistaseks "kannata" lirutella.

    So What.... Kukin parhaaksi katsomallaan tavalla.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #945
    Lainaa (BadToThe Bone @ Elo. 13 2010,00:47) kirjoitti
    Lainaa (petetech @ Elo. 08 2010,20:52) kirjoitti
    Tänään lurahti MX 15W40 :set koneeseen.

    Edit.
    Kommentit tuoreeltaan 150km koeajon jälkeen ilman turhaa hypetystä. GSX:n vaihteisto toimii MX:llä paremmin kuin Castrolin litkulla. Etenkin alaspäin vaihtaminen on jouhevampaa ilman ruskeita. En väitä, että maailman PARAS öljy, kun ei ko. pyörällä ole muuta vertailukohtaa kun C. Mutta C:tä tuohon pyörään ei enää laitata.

    On nää oikeesti mielenkiintoisia juttuja.
    "Deetä" en oo ikinä mihinkään mopoon kaatanut (enkä kaada * ), että se siitä, mutta en vakavissani moiti
    muiden tekemisiä.

    Se vaan ihmetyttää, että onko omat mopot jotenkin
    erikoisia, tai onko oma tapa vaihtaa jotenkin keskiverrosta
    poikkeava, kun ei tuon "Ceen" Power1 Racingin kanssa
    ole ollut koskaan minkäänlaista murhetta kykän tai
    välivapaiden kanssa. Aina se sopiva lovi vaan lumpsahtaa,
    homma toimii ja sattuneesta syystä ei paljo muita rasvoja
    toistaseks "kannata" lirutella.

    So What.... Kukin parhaaksi katsomallaan tavalla.
    No mun C oli vaan Power1 GPS 10w 40. Ei hyvä mun mielestä vaikka myyjä aikanaan kehui. Sellanen kloppi kyllä oli et puheet oli varmaan maahantuojan ohjekirjan mukaan
    Nyt mennään 4 vaihtoväliä D:llä... Ehkä siinä ajassa olen hurahtanut johonkin muuhun uskoon
    Varmasti löytyy ihan virallisista mopoöljyistäkin hyviä en epäile hetkeäkään.
  16. #946
    Jos Delvac on hintansa puolesta "huonoa" öljyä niin kannattanee hankkia se Enontekiön St1:stä 12,10€/L Hinta saattaa köyhää jo kirpaista, varsinkin kun ihan oikeeta mp-öljyä saisi halvemmalla

    Hinnasta huolimatta tarpeen niin vaatiessa, sama mitä se maksaa jatkuupahan meno.
    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
  17. #947
    Lainaa (Piece @ Elo. 14 2010,23:10) kirjoitti
    Jos Delvac on hintansa puolesta "huonoa" öljyä niin kannattanee hankkia se Enontekiön St1:stä 12,10€/L Hinta saattaa köyhää jo kirpaista, varsinkin kun ihan oikeeta mp-öljyä saisi halvemmalla

    Hinnasta huolimatta tarpeen niin vaatiessa, sama mitä se maksaa jatkuupahan meno.
    Etelä-savossa eräs autokorjaamo myy D:tä tynnyristä omaan astiaan 8 eur/l. St1:ltä 20L 70 Eur. (Pienemmissä purkeissa kyllä kalliimpaan) Aika raju hintaero minusta samasta aineesta
  18. #948
    Ei jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta miten on toiminut GN4:ää vaatissa laitteissa ja paljon vaihtovälinä ollut normiajolla?
  19. #949
    Lainaa (Fizz @ Elo. 15 2010,16:46) kirjoitti
    Ei jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta miten on toiminut GN4:ää vaatissa laitteissa ja paljon vaihtovälinä ollut normiajolla?
    Vaatiiko joku laite tosiaan GN4:sta? Lukeeko noin ohjekirjassa? Vaihtoväli löytyy pyörän ohjekirjasta, tehtaan ilmoittama lukema.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  20. #950
    Miten on käykö delvac myös pyörään jossa on katalysaattori?
    Olen kuullut väitettävän että, diesel-lisäaineistuksen takia tämä ei kävisi katalysaattori pyörään.
  21. #951
    Lainaa (BeeMWee @ Elo. 16 2010,20:08) kirjoitti
    Miten on käykö delvac myös pyörään jossa on katalysaattori?
    Olen kuullut väitettävän että, diesel-lisäaineistuksen takia tämä ei kävisi katalysaattori pyörään.
    Onhan dieseleissäkin katteja.
    1992-1994 AR125 -84
    1994-1994 RD350LC -83
    1994-1996 CBX750F -84
    1997-1998 XJ600 -97
    2000-2002 GPZ1000RX -89
    2002-2003 GSX-R750R -94
    2005-2006 YZF-R1 -98 R.I.P
    2008-2008 TL1000R -98
    2009-2009 YZF-R1 -02
    2010-2010 ZX-12R -03
    2011-xxxx CBR1000F -97
  22. #952
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 15 2010,17:02) kirjoitti
    Lainaa (Fizz @ Elo. 15 2010,16:46) kirjoitti
    Ei jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta miten on toiminut GN4:ää vaatissa laitteissa ja paljon vaihtovälinä ollut normiajolla?
    Vaatiiko joku laite tosiaan GN4:sta? Lukeeko noin ohjekirjassa? Vaihtoväli löytyy pyörän ohjekirjasta, tehtaan ilmoittama lukema.
    Nus nus. Ei tarvitse vastata jos ei ole kunnon vastausta. Tiedät kyllä mitä tarkoitin, eli jos laitteeseen on org. öljy GN4, niin käykö tilalle mukisematta? Vaihtoväleillä voi pyyhkiä ********
    Vaihtovälit menee 1000-10000 väleillä riippuen ajotavoivoista yms. itselläni. Viimeksi vaihdoin 200km ajetut öljyt uusiin.
  23. #953
    Kyselin ittekkin tosta delvacin sopivuudesta suoraan mobililta ja tälläinen vastaus tuli:

    Hei,

    Mobil Delvac -sarjan öljyjä käytetään tosiaankin paljon moottoripyörissä,
    vaikka niitä ei ole varsinaisesti tähän tarkoitettu.
    Viskositeetti 15W-40 on moottorpyöriin hyvin sopiva, eikä tuo korkea
    kierrosluku sinänsä vaikuta öljyn voitelukykyyn sen ihmeemmin.
    Mobil Delvac -öljyn käytölle moottoripyörässä ei ole mitään estettä ja
    voimme hyvin suositella sitä

    Best regards
    Krister Kronqvist, Technical Advisor - Nordic / Signum Zone PU
    EAME THD, L&S Planning & Technology

    ExxonMobil Finland Oy Ab, P.O.Box 91, 02151 Espoo - FIN
    An ExxonMobil Subsidiary

    Pitää vissiin sitten kokeilla tota XJ600:ssa, jos vaikka alkaisi kuulostamaan vähän enemmän pyörältä eikä traktorilta.
    Triumph TT600 -01
  24. #954
    mitääääh - edustajako siis aivan todella suosittaa omia tuotteitaan käytettäväksi
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  25. #955
    Lainaa (pecha @ Elo. 27 2010,13:07) kirjoitti
    mitääääh - edustajako siis aivan todella suosittaa omia tuotteitaan käytettäväksi *
    Mobililla on myös kallista mp-öljyä, miksei ehdottomasti kieltäneet Delvaccia ja suositelleet paljon parempikatteista öljyä? Koska se D nyt vaan toimii ja sopii, usko ny jo..
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  26. #956
    Kysyin siis suoraan tuolta Mobilin nettisivujen asiakaspalvelusta ja tuollainen vastaus tuli. Jossain prätkäliikkeessä eivät varmasti olisi olleet samaa mieltä



    Triumph TT600 -01
  27. #957
    Jos (ja kun) öljyvalmistaja ja mp-valmistaja ovat näinkin jyrkästi eri mieltä asiasta, mieleen tulee, että joku on silloin väärässä.

    Mutta kuka?

    - "The Truth Is Out There" -



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  28. #958
    Lainaa (pecha @ Elo. 27 2010,14:03) kirjoitti
    Jos (ja kun) öljyvalmistaja ja mp-valmistaja ovat näinkin jyrkästi eri mieltä asiasta, mieleen tulee, että joku on silloin väärässä.
    Missä ne on jyrkästi eri mieltä ja mistä? Mp-valmistaja vaatii koneeseensa moottoriöljyä, eikös tuo sitä ole? Viskot, luokat ym. täyttyy.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  29. #959
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (pecha @ Elo. 27 2010,14:03) kirjoitti
    Jos (ja kun) öljyvalmistaja ja mp-valmistaja ovat näinkin jyrkästi eri mieltä asiasta, mieleen tulee, että joku on silloin väärässä.

    Mutta kuka?

    - "The Truth Is Out There" -
    Et sitten edelleenkään ole ottanut selvää noista öljyluokituksista? Öljy- ja mp-valmistajista molemmat ilmoittavat edelleen samalla tavalla öljyn ominaisuudet/sopivuuden käyttökohteeseen. Vinkiksi voin kertoa, että se moottoripyörän kuva purkin kyljessä ei ole kummankaan virallinen luokitus, joten suosittelen edelleen hieman perehtymistä aiheeseen.

    Edit. Typo ja sanamuoto



    Superbike #7
  30.  
  31. #960
    Lainaa (Utah @ Elo. 27 2010,13:11) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Elo. 27 2010,13:07) kirjoitti
    mitääääh - edustajako siis aivan todella suosittaa omia tuotteitaan käytettäväksi *
    Mobililla on myös kallista mp-öljyä, miksei ehdottomasti kieltäneet Delvaccia ja suositelleet paljon parempikatteista öljyä? Koska se D nyt vaan toimii ja sopii, usko ny jo..
    Siis tämähän nimenomaan herättää sitä luottamusta, eikä päinvastoin..
    Itsekkin olettaisin ensimmäisenä, että kohtuullisesti hinnoitellun hyötytuotteen sopivuus tyrmättäisiin ilmanmuuta, parempi katteisen vaihtoehdon myynnin pönkittämiseksi..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
Sivu: 32 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2230313233344282 ... ViimeinenViimeinen